Lust of coriander
538 он Унжин улс
Гаднаа Ханби гэх нэр хадсан энэ газарт Унжин улсын бүхий л охид залуус ирж зугаацдаг билээ. Гэхдээ зугаацдаг гэхээсээ илүүтэйгээр орой бүр яригддаг тэр яанаг амрагийн явдалын талаар сонсохыг хүссэндээ ирдэг юм.
Нар жаргаж өргөөн дотор тоо томшгүй их лаа асааж гэрэл гаргасан байх агаад тэр том өрөөн байх бүх л хүн хэн нэгнийг хүлээж байлаа. Тэр яг цагтаа ирээд түүх ээ ярьж дуусаад хөлсөө аваад л буцдаг, өөр илүү дутуу зүйл ярьдаггүй,тэрээр нүүрээ хааж дэрсэн малгай өмссөн учраас түүнийг эмэгтэй хүн гэхээс өөр юу ч мэдэхгүй.түүний нэр түүний царайг....
Яг л урьдных шигээ тогтсон цагтаа тэр орж ирэн түүнд зориулж зассан суудалд суугаад хоолой засхад хүн бүрийн анхаарал дээд цэгтээ туллаа.
-өнөө оройн түүх бол хатан болон түүний оточ маарамбийн тухай
Бага залуу наснаасаа аавыгаа даган эмийн ургамал судалж оточ болж өссөн залуу хар хүү дөнгөж ордонд орж ирээд удаагүй байхдаа санаандгүйгээр усан санг олно. Өмнө харж үзэж байгаагүй зүйл харсан даа баярласан хархүү усан дотор нэгэн залуу авхай усанд орж байгааг анзаарсангүй. ...
Тэдний анхны уулзалт боловч тэд бие биедээ соронзон мэт татагдсан нь байгалийн хууль мөн буй
Сар өдөр өнгөрсөөр залуу хос нэг нэгэндээ хайраа амлахын тулд ордоноос гарч уулын оройд орших сүмыг зорьлоо. Явсаар оройтсон тул сүмд очсон даруйдаа унтахаар болход анх удаа л тийм ойрхон байж үзсэн тул залуу хүү тэвчилгүй охины уруулыг амтлав гэхэд тэнд байх хүмүүс шүүрс алдана.яриа цааш үргэлжилэн улам халуухан болж тэнд байх хүмүүсийг хамаг эд эс сэргэж байхад эсрэг талын өрөөнд байх тэр залуугын нойр хүрэн зүйрмэглэж эхэлнэ....
Тэрэнд ойртоход анхилуун цэцэгсийн үнэр үнэртэж намайг мансууруулна. Аажууханаар түүний хувцасыг тайлхад тэрний танхил бие нүдний минь өмнө илхэн болход тэр ичингүйрэх нь эгдүүтэй.......
Түүнийг амтлах мөчид дэлхийг гартаа атгасан мэт л байдаг.... Тэр гэнэт зүүднээсээ сэрлээ. Чимээ чагнавал өнөөх эмэгтэйн намуухан хоолой сонсогдохгүй байыг бодвол тэр явчихсан бололтой
Залуугийн царайнд инээмсэглэл тодорно. Тэр улсын хаан болсоноосоо хойш хэзээ ч ийм тайван унтаж байсан удаагүй билээ.
Туслах нь орж ирэхэд
Залуу-тэр эмэгтэйг хэн болохыг олж мэдээд над дээр авчир би түүний ачаар амгалан нойрсож чаддаг боллоо. гэхэд туслах нь толгой дохисоор гарлаа....
Хун Нарим охин аав нь дархан боловч тэр эмэгтэйлэг даруу нэгэн болон өссөн (яг үнэндээ даруу харагддаг төдий)
Ааваасаа нууцаар мөнгө олдог арга нь толгойд орсон завхай зүйлсээ ханби-д очиж ярьдаг, үүнийг аав нь мэдвэл тэр шууд л булшиндаа орно биз!
Нэгэн өглөө өрөөндөө орой ярих юм аа бодон сууж байтал аавынх нь найз ирсэн хэмээн цай хоол унд дөхүүлж аль гэж аав нь дуудсанаар гарлаа
-нарим аа аав нь хэдэн өдрөөр хол явчихаад ирье
Би-хаашаа?
Аав- тэр чамд хамаагүй гэсээр найзтайгаа бушуухан гарч одох нь тэр
Би ч дотроо аав явчихвал буцаж цонхоор
орно гэхгүй амар л биз гэж бодон хувцсаа солин малгайгаа өмсөөд Ханби-г зорьлоо.
Орж харвал өмнөхөөсөө нилээд олон хүн цугалсан харагдлаа нүднийхаа булангаар харж байтал гэнэтхэн танил царай харагдах нь тэр
тт.тт бурхан намайг шийтгэж байгаа хэрэг бололтой. Аав маань өнөөх найзтайгаа зогсож байх нь тэр би шууд эргэн гарах гэтэл хүмүүс түүхээ яриач хэмээн шуугилдана би яах ёстойгоо үл мэдэн зогсож байтал нэгэн гар орж ирэн намайг тэврээд
-өөө миний эхнэр энд байсан юм уу? гэсээр намайг дагуулан гарлаа, энэ одоо хэн бэ? Бас аав тэнд юу хийж байсан юм бол гэж бодлоо.
Нөгөа хүн- амийг чинь аварсан ачтангаа ингэж үл тоох чинь муу шүү!
Би-намайг юунаас аварсан гэж? Тэгээд ч өөрөө хэн бэ?
Нөгөө хүн-би юу?