Jun(malay)

245 13 3
                                    

request by: markeu99

------------------------------------------------------

Name:Park min soo

Bias   :Jun

Genre:bully,love

thank for request❤

------------------------------------------------------

"yah!!!jun-ahh bagilah balik buku saya tu.saya nak siapkan kerjalah.jebal bagilah balik""kau nak buku ni ke?kalau kau nak*angkat buku tu tinggi2*ambillah"kata jun dengan muka yang selamba"*terjinjit2*ya jun-ahh saya tahulah yang saya ni pendek dari awak.bagilah""hehe lawak jugak aku tengok kau ni.nahlh balik*hulur buku minsoo and buku die kat minsoo*alang2 kau nak siapkan kerja kau.kau tolonglah siapkan aku punya sekali""tapi-""ape tapi2 bile aku suruh kau buat so buat jelah jangan banyak cakap!!araso?""nae"kata minsoo sambil menundukkan kepalanya plus menahan geram."hish pabo"bisik minsoo"ape kau cakap""xde pe"jawab minsoo dan terus lari dari situ.

*waktu rehat*

"haa..siap pun.bapaklah banyaknye kerja mamat ni xsiap kalau camni sampai bile pun xpandai kalau asyik suruh aq je yg buatkan...hish so pabo""wah..seronok mengumpat?""e-ergh..nak keje kau"
kata minsoo sambil menghulurkan buku jun."*senyum*okay thank"/die ni demam ke senyum bagai xpernah2 pun selama ni/bisik hati minsoo"ermm...minsoo aq nk time balik nanti kau jumpa aq kat rooftop ara?""for what""aq nak practise confess""dekat sape?""dekat orang yang aq sukalh"hancur hati minsoo ketika mendengarnya.yes minsoo memang ade crush on jun but die takut nak confess sbb die thu yang jun tidak menyukainye"o-owh a-araso"

*at rooftop*

"hish mane die ni ingat aq tunggul ke nak kene tunggu die"
*huu~~**mengeliat geli*(paham x?maksud author geli bila de orng tiup tu hihi~~ ok continues kat telinga tau)"*sambil pegang telinga kanannya*ya pe ni""haha""cepatlah kalau nak practise tu saya nak balik ni""sabarlh""hmm..o-okay""minsoo-ah~"jun memangil minsoo sambil memengang tangan minsoo.

*dupdap dupdap*

punyalah laju jantung minsoo berdegup bila
jun berbuat begitu plus dengan blushing/ahh kyeopta/bisik hati jun./aduh..pahal mamat ni panggil aq macam tu tahu x aq dh melting hish pabo/."y-ye""*dekatkan muka ke telinga minsoo*saranghae minsoo"*beku**senyum ke arah minsoo*"ermm dah hh-abiskan s-so bey""*tarik tangan minsoo*wait kau x balas pun""nape kene balas a-wak pergilh confess b-etul2 dekat orang yang awak suka tu and suruhlah die balas*sedikit kecewa*""tapi aq baru je confess""*blur*a-ape maksud aa-wak""hish maksudnya aq sukekan kaulah""haa..*macam xcaye*""so balaslah""hmm..n-nado sa-ranghae jun""*melutut sebelah kaki*will you park min soo be my yeochin?""*terharu*n-ae i will""gomawo chagi ya*bangun and terus peluk minsoo*""so now you have do my homework""*pout*alah oppa kan minsoo dh jadi yeochin oppa nape minsoo kne buat homework oppa lagi""spe ckap minsoo kne wat homework oppa""dah tu yang oppa cakap tdi tu?""maksud oppa homework nilh"

chup~~

"ya WEN JUN HUI jakkaman!!!!!*mengejar jun*""haha catch me if you can*lari dengan happynye*".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
------------------------------------------------------

*sorry sebab lambat wat request ni sbb sibuk dengan exam and kerja kursus lagi hish strees -_-  sorry eh markeu99 and thank for request*sorry kalau xbest and merapu.

안해~~사랑해~~

안녕~~

♡vote and comments♡

seventeen imagines{request open}Where stories live. Discover now