request by:pinkyblank_17
------------------------------------------------------
name:Hanabias:Joshua
genre:whatever genre so i just choose romance
thank for request❤
------------------------------------------------------Hana P.O.V
"hhaaa*sigh*""ya hana-ah wae?"chinguku minsoo bertanya"*tunjuk kotak coklat*ni""lagi?""hmm...""setiap hari mesti loker kau penuh dengan coklat kan sapelah secret admire kau ni sebenarnya selalu bagi kau macam2 coklatlh bungalah macam2""mnelh aq nak tahu nme pun secret admire kan ""xkan die xbgi kau surat ke petunjuk ke""x""hmm yelah..hmm hana-ah aq nk pergi toilet jap eh aq lupelh aq nk 'beristinjak'(faham2 jelah eh hihi)""kau ni teruk betul smpai bende tu pun kau bleh lupe tulah minat sangat dengan si lay tu smpai penyakit lupe die pun berjangkit dngn kau""hish biarlab sebuk je.caulu*bla*""hish2 mcam2lh kawan aq ni sorang"sebaik sahaja aq melihat kelibat minsoo hilang dari radar aq terus mengeluarkn sepucuk surat yg berwarne biru muda dari loker ku.yes aq tipu minsoo aq cakp dekat die yg secret admire aq ni just bagi bunga and coklat je and xpernah mninggal kn sebarang surat sebenarnya dah bertimbun2 surat admire aq ni bgi surat kalau jual semua surat tu bley lh dapat beberapa won.
coklat again for you my sweetheart hope awak suke.saranghae
your secret admire
-JH-"
spe sebenarnya J ni juon ke?hmm"selepas membaca surat itu aq trus melangkah mnuju ke kls alah mklumlh kls dah nk mula lgipun klau masuk lmbat kne rotan dengn miss song pulak.dalam perjalanan aq ke klas aq sempat lagi terserempak dengan crush aq spe lgi kalau bukan Joshua sunbaenim yes die sunbae aq sbb die setahun lagi tua dri aq.aq dh simpan perasaan kat die sjak aq mula msuk sklah ni lgi bagi aq die tu baik and gentleman tpi aq rse die xkn pernah perasannye aq suke dekat die yelah aq ni bknnya cantik sangat but wait kalau aq xcantik xkan aq de secret admire kan hihi perasan sekejap.waktu miss song tngh mengajar dekat dpan pun aq xfokus sbb fikiran aq melayang.melayang dekat spe?dekat joshua sunbaenimlah haha.
*skip*
krik krik
yes it time to go home."bey hana aq blik dlu eh""eh kau xnk teman aq balik ke""bukan aq xnak teman tpi arini appa aq ambik die kate ade hal sikit""owh yeke xpelh ckp dekat appa kau aq cakp hai""okay anyeong chinguya*bla+lambai*""nae anyeong*lambai balik*""hmm nmpknye blik sorang2 aq arini""spe ckp""omoya*toleh belakang*uhh s-sunbaeni-m*trkejut*"*omoya jinjja crush aq crush aq tgur aq*bisik hati hana"*senyum*nae""ape sunbae buat kat sini""xyah lah sunbae2 sngt just me oppa ara?""*blush*ahh nn-ae sun-eh o-oppa apa oppa buat kat sini""nak baliklah""owh so nape xblik lgi""hhaa owh mmng nak blik pun tpi oppa dngr awak kate awk akn blik sorang and oppa pun mmng blik sorang arini so sbb tu oppa nk ajak awak blik dngn oppa skali nk?""haa xmnyusahkn oppa ke""xlh lgipun awak tu perempuan bahaya blik sorang so kajja?""n-nae"oh ma gad jinjja ma crush ajak aq blik same.dalam perjalanan balik tu so awkward sbb kitorang just diam je and xckp pe2 pun tpi aq sempat juga kadang2 curi2 tngk muka die.wah handsomenya"oppa thulah oppa handsome so xpayhlah curi2 tngk oppa"membulat mata aq bile die kate mcm tu gile kau xtrkejut aq ingatkan die xperasan hish malunya aq dh dpat rase pipi aq membahang panasnya hish waeeee???
*skip*
alah xkn dh smpai kut bru je nk bersweet2 dengan Joshua oppa."hmm so ni rumah awak eh maknenye kite jiranlah kan sbb oppa punye rumah pun xjauh dri sini just selang beberapa blok je""owh yeke.hmm...klau hana msuk dulu eh and thank sbb teman hana blik"xsempt melangkh msk rmh tngn ku ditarik oleh joshua."wae?""hmm..saranghae"sekali lagi mata aq membulat mengalahkan si d.o yelah crush sendiri ckp die suke kita xke seronk."b-bwo""saranghae hana-ah sebenarnya oppa dh lme suke kn hana sjk peetama kli oppa nmpak hana oppa pun thu hana selalu tngk oppa kn and oppa pun nk mngaku yg sebenarnya oppalah secret admire hana tu oppa lh yg selalu bagi hana bunga and coklat tu so lpas ni oppa xyah lh bgi soroķ2 kn sbb hana dh thu""so hana will you be my yeojachingu?""ahh n-naae oppa""gomawo chagi ahh*peluk hana*saranghae""nado saranghae oppa"
.
.
.
.
.
.
.
sorry pinkyblank_17 klau buat awak menunggu and mian klau xbest sbb kekurangan idea hopefully awak suke.😊thank for request
.
.
안녕~~미안해~~사랑해~~
YOU ARE READING
seventeen imagines{request open}
Fiksi Penggemarseventeen imagines book . . . korang boleh request....(malay imagines) vote ☆ and comments 대박