Kapitola 2

43 2 0
                                    

Když jsem vycházela ze třídy, kde jsem měla poslední hodinu, jediné na co jsem myslela, bylo jídlo a můj žaludek myslel nejspíš na to samé, protože už v půlce hodiny začal vydávat divné zvuky. Cestou jsem se stavila u skříněk a dala do ní pár učebnic, které jsem nepotřebovala si vzít domů. Pak už jsem zamířila do jídelny. Chodba byla prázdná, ale zpoza rohu jsem slyšela hlasy, jelikož jsem měla namířeno tím směrem, nedalo se přeslechnout, co si ty dvě osoby povídají.

„Chade, dnes se mi to nehodí, vždyť víš, že musím vybalovat." Owen, tenhle hlas poznám vždycky. „Ale noták, tohle mi nenakecáš. Je mi úplně jasný, že chceš být blízko tý holce. Jak, že se jmenuje? Jo, počkej, už vím, Taby. Přestaň mlít kraviny, vždyť ... ." Najednou bylo ticho, chtěla jsem zjistit proč, ale najednou na mě vykoukly dvě hlavy, lekla jsem se. „Jak dlouho už tady posloucháš?" Zeptal se mě Owen. „Jen jsem procházela." Zalhala jsem a rychlým krokem odešla.

***

Jen, co jsem došla domů, tak jsem se svalila na postel a usnula. Musela jsem spát dlouho, protože jsem se probudila kolem sedmé večer. Připravila jsem si večeři a zapnula televizi. Nic nedávali, ostatně jako vždycky. Stejně jsem jí nechala hrát, kvůli pocitu, že tu nejsem sama. Ano, správně moje matka byla ještě v práci.

Umyla a uklidila jsem po sobě nádobí a šla do pokoje. V tom mi zavolala moje nejlepší kámoška Sarah. „Ano, Sar? Dobře, za půl hoďky jsem tam." Ukončila jsem hovor a šla se připravit na party u jedný holky. Vzala jsem si džínové šortky, černé tílko a koženou bundu. Mohla jsem vyrazit.

Dorazila jsem, když už byl celý dům plný lidí. Bylo tu tolik puberťáků, že se tu nedalo skoro hnout. Nějak jsem v tom davu našla Sarah. „Ahojky," zaklepala jsem jí na rameno. „Čauky," objala mě. „Dáš si něco k pití?" Kývla jsem hlavou na souhlas. Podala mi kelímek. „Dík," hlesla jsem. „Jdeš tančit? Zavrtěla jsem hlavou, ale Sarah mě stejně odtáhla na parket. Během večera jsem do sebe naklopila tolik drinků, že mi bylo fakt blbě. Dostala jsem se na čerstvý vzduch a sedla si na venkovní houpačku. Chvíli jsem se houpala, ale můj žaludeční obsah to nevydržel a dral se na povrch. Pár vteřin na to, leželo vše na dříve krásně upraveném anglickém trávníčku. Chvíli jsem tam jen tak seděla a snažila se nadýchat čerstvého vzduchu. Potom jsem došla za Sar a rozloučila se s ní. Domů jsem se dovláčela po dvanáctý. Máma naštěstí ještě nebyla doma. Tam jsem padla do postele a usnula.

Roadtrip with himKde žijí příběhy. Začni objevovat