het strand

186 4 1
                                    

'goedemorgen mila'riep charlie maar net iets te hard en maakte de rest ook wakker. charlie was het ontbijt al aant klaar zetten' lekker ben je naar de bakker geweest?' vroeg mila 'jep' 'heb jij goed geslapen 'nee niet echt ik was aant denken over de brieven' ik ook 'en ze gingen al aan tafel zitten want de jongens waren nu ook al wakker jonas gaf mila een kus op het hoofd en ging ook aan tafel zitten naast mila. Jimmy naast charlie en alex op de hoek'vandaag gaat het wel goed weer worden miss kunnen we nu wel naar  het strand gaan ?' vroeg alex'ja das een goed idee'vonden de andere.

er was best veel volk op het strand 'gaan we daar zitten?'vroeg charlie en liep naar het open plaatsje. 'volgen zeker'.Charlie en mila waren als eerste aan het water gaan voelen met hun voeten.'oooh das best koud'Jimmy en alex begonnen te lachen maar niet met het koude water maar dat Jonas stil achter mila aan loopte'ik pak je' riep jonas.Mila draaide zich om en zag Jonas aankomen maar wist niet wat hij van plan was.Jonas tilde Mila op en legde haar neer in het ijs koude water 'aaaaaa da's koud' zei mila met een dreigende blik en maakte Jonas nu ook nat.maar daar kon Charlie niet mee lachen want zij stond achter het water gevecht van de tortelduifjes.en ze liep richting jimmy en droogde haar een beetje af'jongens een ijskraam !'jonas en mila kwamen direct uit het water en gingen naar alex toe 'ja ik wil wel een ijsje 'knikte mila naar Alex'oke iedereen 1 bol is dat goed'jep en iedereen stemde toe.'ik ga effe naar het toilet' ik zal wel mee gaan voor de eerste keer'zei jonas 'neenee dat hoeft niet,ik vind de weg zelf wel' zei mila en verdween achter de duinen.'oke,gaan wij ondertussen kaarten 'stelde Jimmy voor' ja dat is goe.

toen mila voorbij de duinen was botste tegen iemand aan 'oei sorry ik had je niet gezien'maar toen mila naar boven keek zag ze een jongen van ongeveer haar leeftijd en heldere blauwe ogen en met mooi bruin haar.even was het stil'hallo,ik ben jack,en jij?'euuh,ik ben mila.'leuk je te ontmoeten'zei de jongen.' miss moeten we elkaar beter te leren kennen' 'euuh ja miss wel' zei mila aarzelend,en ze plaaste bijna in haar broek.'hiet is mijn telefoon nummer mag ik ook de jouwe dan kunnen we is een dag afspreken want ik heb wel haast,goed . en ze wisselde van telefoon nummer 'ja tot nog eens 'kon mila nu wel helemaal tegoei zeggen en nu was ze ook meer op het gemak dan het eerste zicht'doei ' hoorde ze nog net maar lette ze niet op ,meer over de ontmoeting 'hij was zo knap dacht mila en stak de telefoon nummer in haar zak en ging naar de wc.

'aaa daar ben je we waren al ongerust' zei jonas een beetje bezorgd en opgelugd.'ja sorry er was veel volk. mila ging naast jonas op het uitgestalde deken zitten en duwde het briefje in haar broekzak helemaal tot het onderste van haar zak.jonas wist best noch niks over de ontmoeting dacht mila

toen ze terug aan hun huisje waren was jonas aant douche en ging mila naar hun kamer en stelde de nummer van jack in .toen ze iets wou sturen klopte charlie op de deur'mila kom je niet beneden effe zitten 'ok is goed iik kom mee '.en mila sluite haar gsm af.'ondertussen  was jonas ook al beneden .wat gaan we eten ?'vroeg alex aan de andere.pizza klonk her in koor.'ok dat is dan beslist'zei alex .

toen ze allemaal klaar waren met eten gingen ze in de zetel zitten en tv kijken. ting ting de gsm van mila ging af .mill.a keek en zag dat het een bericht was van jack.'wie is dat?' vroeg jonas . 'euuh gewoon een melding dat mijn batrij bijna op is ik zal hem is gaan opladen ja en ik ga ook al slapen denk ik ' zei mila .' zo vroeg al ?' vroeg jonas 'ja maar je moet niet meekomen hoor ik val direct toch al in slaap.' was het enige wat mila wist te verzinnen 'oke slaapwel "zeiden de andere. en mila liep naar boven en zetten haat gsm op  .1 bericht ontvangen van jack

1 bericht ontvangen van jack

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

dit is jack

ghost rockers:vakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu