... hallo mila,
ik zal maar direct ter zake komen zeker.ik heb gehoord dat er een jongen jack in het ziekenhuis ligt.en het is jouw schuld!doe er iets aan en zie dat er nog niet meer mensen lijden onder jouw gedrag!!!
...
p.o.v mila
omg,het is echt mijn schuld.deze brief mag de rest niet vinden.ik begon lichtjes te huilen,wat heb ik verkeerd gedaan vroeg ik in mezelf af.ik moet de brief weg doen.net toen ik met de brief onder mijn t shirt naar beneden wou lopen en zo hem in de vuilbak buiten te doen kwam net jonas binnen.hallo mila,gaat het al een beetje.vroeg jonas heel lief.ik hield mijn hand op mijn rug zo dat de brief er niet kon uitvallen .jaja het gaat het was gewoon eng om die jongen van de brug te zien vallen.ja dat is waar zei jonas heel medelijdend.we kunnen is een andere keer terug gaan om je angst te overwinnen. oke dat lijkt me een prima idee.jonas gaf me een kus op mijn lippen.kom je mee? tis eten.ja ik kom.ik stopte de brief in mijn nachtkastje en ging eten.
na het eten stond charlie op en zei:wat gaan we vandaag doen?niemand wist iets te zeggen.ik wist dat jullie niks wisten dus heb ik al eens nagedacht zei charlie.we kunnen gaan kajakken. charlie das een mega goed idee! zei jimmy.het eerste en het beste. zei alex plagend. das nie waar zei charlie en keek boos naar charlie ik heb al meer goede deeën gehad.das waar stemde ik, jimmy en jonas in.kom dan moeten we wel beginnen met alles klaar te maken want ik heb wat opgezocht en we moeten er binnen een onderhalfuur zijn en het is 40min rijden.ik had al gedaan met eten en zei: ik ga me al omkleden,gaf jonas een kus op zijn voorhoofd en ging naar boven naar mijn kamer.ik moet die brief buiten krijgen in de vuilbak ofzo als iemand dit zien gaan ze van alles vragen en ook dat ik jack toch niet ken.in mijn nachtkastje is het ook niet veilig dus legde die onder mijn matras.en toen in een keer stond ik er bij stil .hoe komt deze brief hier.iemand moet in ons huisje zijn binnen geweest.maar wanneer dan.de brief lag er al toen we terug kwamen na het ongeluk.en de deur was op sloten er waren geen inbraak sporen te vinden en de deur was ook niet open.ik zat op mijn bed weg te dromen wie en hoe het kon gedaan zijn en toen ineens kwam jonas binnen.met een grote glimlach.mila waar zat je aan te denken. euuh over jouw.ik wist het wel maar je hebt nog niks gepakt.ja da komt omdat ik aan jouw wou vragen welk ik van de 2 ik moest aandoen.op jonas zijn gezicht verscheen een klein lachje de 2de vind ik, kom dan gaan we beneden drinken pakken. oke. ik wil cola,en ik ice tea,ik fanta,ik ook cola,ik water .oke kunnen we dan vertrekken, zei charlie die zich een beetje als een leider voelde over ons team maar da maakte niks uit.we liepen naar de auto.ik hoop dat er niet nog een brief komt .het is nu al vreemd.mila,mila? wat een mooie stem die jonas he mila! euuuh,ja sorry ik was ff aant dromen.gaf een kus op zijn lippen en ging linksvanachter zitten naast charlie en daarnaast jimmy<3. de rit leek korter dan het was .oke starten maar,riep charlie naar ons team.we liepen samen naar boven dan in een bus en dan waren we er eindelijk.we hadden peddels vestjes en bakken voor ons eten en drinken meegekregen.ik en jonas gaan samen,alex alleen'yes!'ik zal jullie is wat laten zien!oke das voor sebiet. en charlie en jimmy. is dat voor iedereen goed.iedereen stemde toe.oke ,dan gaan we beginnen.
de tocht was goed afgelopen we hebben veel gelachen en plezier gemaakt.voor we naar de auto stapte waren we nog iets gaan drinken.ze zaten allemaal nog na te lachen van toen alex mila in het water had gesmeten.mila kreeg een bericht op haar gsm.jack:mila kun je ff naar het ziekenhuis komen kamer 22 ik moet met je praten.ik kan nu niet maarkom zo snel mogelijk stuurde mila terug.mila dacht even na: wat als jack boos is als hij ook weet dat het eigenlijk mijn schuld was dat hij viel.ikhad niet moeten terugsturen.maar het is nu gebeurd.ik ganaar hem toe en mijn excuses aanbieden.jongens ik voel me niet zo goed gaan we naar huis.ja oke is goed zeiden de andere
toen ze thuis waren ging mila naar haar kamer.jonas hielp alex en jimmy met het uitladen.mila! riep jonas.mila kwam naar beneden.ja wa tis er met een ziekestem.is het goed als we pizza eten. eten jullie maar ik ga naar de dokter.oke ik ga mee mila.nee jonas dat moet niet.ik ga met de fiets dan kan ik een luchtje scheppen.weet je het zeker. ja ik kan het wel.tot sebiet.
mila pakte haar fiets en fietste naar het ziekenhuis kamer 22.ging naar binnen en zag daar jack liggen ze ging verder en ging aan de linkse kant van jack op het bed zitten.hoi zei jack.hoi,gaat het een beetje.jaja het gaat wel.sorry dat e gevallen bent.hoe sorry het is toch niet jouw schuld.jawel...mila kon haar zin niet afmaken of jack had haar hand gepakt en zei:het is niet jouw schuld dat ik gevallen ben.zeker vroeg mila onzeker.ja jack drukte mila tegen haar aan.ze gaven elkaar een knuffel.ze keken elkaar recht in de ogen.ik ben blij dat het nog mee valt met je wondes.zei mila .ja ik ook.zei jack trok mila dicht tegen hem en zei :ik ben echt blij dat jij er bent. ....
JE LEEST
ghost rockers:vakantie
Fanfictionnu ze in 1 huis samen wonen ,besluiten ze om op vakantie te gaan. ze gaan met zen 5 naar zee daar leren ze nieuwe mensen kennen maar wat is daar het gevolg van en wat is echte liefde volgens de ghost rockers ...