"Annora Petrova"

127 7 1
                                    

BREE, BUNU SİLME!

Benden nefret ettiğini biliyorum, ama eskiden çok yakın arkadaşlardık ve bunu okumana ihtiyacım var. Sanırım başım ciddi belada ve senin yapabileceğin hiçbir şey yok, ancak bunu okumalısın, böylece anlayabilirsin.

Finallerden beri konuşmadığımızı biliyorum. Üstünden epey zaman geçti, ama sana olanlar benim hatam değildi. En azından tamamı. Herkes tam tersini düşünüyor, ama seni incitecek hiçbir şey yapmazdım.

Kulağa çılgınca gelecek, ama sana bunu söylemeliyim, böylece birisi bilebilir.

Her şey biz 8. Sınıftayken başladı. Kristal Klasik Buz Pateni Yarışması'ndan önceki geceydi. Evdeydim ve uyuyamıyordum çünkü yarınki yarışma yüzünden sinirlerim gerilmişti. Bilgisayarı açtım, internette falan dolaşmak için. Ama bakacak bir şey bulamadım, ve en sonunda kendimi google'da arattım.

Bunu asla yapmamalıydım, Bree. Gördüğüm ilk şey kendini google'da arattığın zaman karşına çıkacak şeylerdi, sonra benden bahseden bir wikipedia sayfası buldum.

Sayfayı babamın veya kulüptekilerin yaptığını düşündüm. Sayfada fazla bilgi yoktu, sadece buz pateni kayma hobim, yaşadığım şehir vs. Ama bir şey ilgimi çekti, sayfa bu yılki yarışmayı kazandığımı söylüyordu.

Güldüm, birinin bunu beni cesaretlendirmek için yaptığından emindim, babama sordum ama inkar etti.

Ertesi gün yarışmayı kazandım, çok mutluydum. Kazandığım ilk yarışmaydı ve çok iyi hissettiriyordu. Bundan sonra ne kadar sıkı çalıştığımı hatırladın mı? Ailemin Sergei'yi koç olarak tuttukları zamandı. Bunun için ona ne kadar çok para ödediklerini biliyorsun.

Bundan sonra, gireceğim her yarışmadan önce sayfayı kontrol ettim ve her defasında bana alacağım sonuçları söyledi. 15 yaşında yerel yarışmaları kazanacağımı söyledi, ve bu da gerçek oldu. Bundan sonra Sergei, aileme olimpiyatlara katılma şansım oluğuna ikna etti, beni okuldan o zaman aldılar.

Her gün paten yapıyor, ama Sergei'nin söylediği gibi kendimi geliştiremiyordum. Çok sıkı çalışıyor ve iyi kayıyordum, Sergei ise hala yeterince iyi olmadığımı söyleyip duruyordu.

Finallerin zamanı gelmişti. Tek düşünebildiğim şey kazanmaktı, böylece yapmamam gereken bir şey yaptım. Herkes senin en iyi olduğunu söylüyordu, ve ben yarışmayı çoktan kaybetmiş gibi hissediyordum. Bir wikipedia hesabı açtım ve sayfanın içeriğini şampiyonun ben olduğumu söyleyecek şekilde değiştirmeye çalıştım.

Denemeden sonra sayfayı kontrol ettim. Diyordu ki "Annora Petrova başına geleni hak eden bencil küçük bir sürtük."

Yıkılmıştım. Ertesi gün bu yüzden berbat görünüyordum. Sersemlemiştim. Senin kayışını izlememi ve patenlerinin kırılmasını hatırlıyorum. Hatırladığım diğer şey ise yüzüm kanla kaplı halde yerde yatıyor olduğumdu. Patenlerin tekinin burnu kopmuş ve havaya fırlayıp alnımı kesmişti. Benim hatam olduğunu söylediler çünkü senden önce o patenleri ben kullanmıştım. Bree, yemin ederim patenlerine hiçbir şey yapmadım. Kazanmak istedim ama seni incitecek hiçbir şey yapmadım.

Yarışmalardan diskalifiye olduğumda, herkes bunu hak ettiğimi söyledi. Bir kişi bile hikayeyi benim ağzımdan dinlemedi.

Herhalde Sergei'nin bu olaylardan sonra benimle bütün ilişkisini kestiğini duymuşsundur .Onu mahvettiğimi söyledi. Kimse benimle konuşmadı.

Herkes tarafından dışlanmak nasıl bir şeydir, bilir misin? Paten bile kayamadım.

Ve sonra, sayfa daha da kötüleşti. Her kontrol edişimde hakkımda daha da kötü şeyler söyledi. Yarısını bile sana söyleyemem. Kullandığı dil çok gaddardı. Her okuyuşumda ağladım ama sayfaya bakmaktan da kendimi alamadım.

Bir şeyler yapmak zorunda olduğumu biliyordum. Bu yüzden sayfayı Wikipedia'ya şikayet ettim. Onları aramayı bile denedim, ama sayfa hakkında bir şey bilen bir kişi bile yoktu.

O Cuma gecesi evde yalnızdım. Sayfa kaldırılmış mı diye kontrol etmeye karar verdim. Sayfa hala oradaydı, ama bu sefer başka bir şey söylüyordu."Annora Petrova zavallı küçük bir yetim."

Korktum. Uyarmak için ailemi aramaya çalıştım ama her arayışımda tek duyabildiğim hattın öbür ucundan gelen korkunç kahkahaydı. Kahkaha sesine tahammül edemeyecek hale gelene kadar onları en az yüz kere aramış olmalıyım.

Kazadan sonra, polis bana annem ve babamın telefonlarını verdi, ama telefonların hiç birinde o geceki aramalarımın kaydı yoktu.

Harap olmuştum. Bundan önce, bütün gün çalışmaktan ve ev ödevinden ne kadar yalnız olduğumu anlayamamıştım. Sen beni aramaya çalışmıştın ama o kadar kızgın ve mutsuzdum ki herkesten uzaklaştım.

Kendimi yenilemek zorundaydım. Paten kaymayı epey aksatmıştım. Aradan bir yıl bile geçmedi ama her şey çok uzun süre önce gerçekleşmiş gibi hissediyorum.

Yaptığımdan pişman olmamın nedeni de bu, Bree.

Şu an sana Prag'ın dışındaki eski bir otelden yazıyorum. Yarınki buz sirki için prova yapıyordum. Bunun zamanında alay ettiğimiz bir şey olduğunu biliyorum. Ama bunu gerçekten istiyordum. Kendimi gerçekten gergin hissediyordum, alışkanlıktan mıdır nedir, wikipedia sayfamı kontrol ettim.

Bunu söylemek çok zor, sayfayı açarken yarın bir iş alacağımı söyleyeceğini umuyordum. Tek söylediği ise "Annora Petrova arkadaşsız ve yalnız öldü "idi. Ölüm tarihim ise bugünün tarihiydi.

Şu an hıçkırarak ağlıyorum , bunu zorlukla yazabiliyorum. Ama gerçeği bilmeni istiyorum. Lütfen bana inan, Bree. Bana inanman için sayfanın bir ekran görüntüsünü aldım, sana söylediğim gibi hepsi burada.

Ne yapacağımı bilmiyorum. Buradaki hiç kimseyi tanımıyorum ve hiç kimse İngilizce konuşmuyor. Sayfayı yenileyip duruyorum.

Tanrım, bu sonsuza kadar sürecek. Hala yeniliyorum ama henüz hiçbir şey değişmedi. Gece yarısını bekliyorum, ne yapacağımı bilmiyorum, kendimi odama kilitledim.

Gece yarısına sadece birkaç dakika kaldı. Tek yapabildiğim sayfayı yenilemek. Yoruldum, ama duramam. Sırada ne olduğunu öğrenene kadar bilgisayarı kapatmaya korkuyorum.

ANNORA PETROVA

Annora "Annie" Petrova(5 mayıs 1991-24 ekim 2010) Amerika'nın " Yerel Genç Buz Patencisi Şampiyonu" idi. Arkadaşsız ve yetim bir halde öldü çünkü o açgözlü küçük bir domuzdu.

HAYATI VE BUZ PATENİ KARİYERİ

Petrova Oregon, Portland'da Mikhail Petrova ve Nancy(Snyder)Petrova'nın kızı olarak dünyaya geldi. 6 yaşında paten kaymaya başladı ve 10 yaşında özel dersler aldı. 13 yaşında ilk buz pateni ödülünü kazandı.

Petrova ailesi(tamamı öldü) Annora'nın aksi davranışlarından çok çekti. Ailesi onu bir arkadaşın düğününde edilen dans ve aşırı dozda alınan şampanyayla geçen bir gecenin ürünü, planlanmamış bir hamilelikten doğduğu için hor gördü. Annora onu tanıyan herkes tarafından dışlandı, ünlü koçu Sergei Polukeer'de dahil.

SON BİLGİLER

Annora'dan bir ders almalısın. Annora fazla derine indi ve hak ettiğini buldu. Ama o küçük domuzdan bu kadar konuştuğumuz yeter, biraz da senden bahsedelim. Yapayalnızsın ve bunu okuyorsun. Söylesene, büyüyünce ne olmak istiyorsun? Annora'nın büyük hayalleri vardı ve ben ona inandım, en azından bir süreliğine. Tam bir domuzdu. Ama sonra, sen onun gibi değilsin, değil mi? Hayır. Sende büyük bir şey görüyorum. Farkına varılmamış bir şey. Seninle yükseklere çıkabiliriz, sen ve ben.

Evet. Üstünde ne kadar çok düşünürsem bunun bir rastlantı olmadığını o kadar çok anlıyorum. Bunun gibi bir sayfaya takılınca böylesine büyük şeyler olabiliyor. Bir düşün. Yeteneklerinle birlikte sen ve... eh, hadi diyelim ki elimde senin lehine oynayabileceğim birkaç asım ile birlikte ben.

Söyle bana, en büyük arzun ne? Ah, bunun hakkında düşünüyorsun ve cevabın evet. Birlikte büyük şeyler başarabiliriz. Sana epey yardımcı olabilirim. Seni hayalini bile kuramadığın yerlere çıkartabilirim. Ama önce, benim için bir şey yapman gerek.

Ürpertici ÖykülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin