#2 "Mami, kluci mě pozvali na malou oslavu, můžu jít?"

203 19 0
                                    

Dalsi dil snad se vam bude libit :) -Tini

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Marcel POV
"Stylesi, dnes v sedm u mě doma, bude párty," pošeptal mi do ucha Louis až mi naskočila husí kůže.
"D - Dobře," přikývl jsem a pohlédl na tabuli, kde byla látka, o které jsem nic nevěděl, super.
---- PO ŠKOLE, V DOMĚ U MARCELA -----
"Mami, kluci mě pozvali na malou oslavu, můžu jít?" Máma stála u sporáku a vařila asi oběd, ten mě nezajímá, většinou jím ve školní jídelně.
"Výborně, zlato, to jsem ráda, že konečně někam vyrazíš?" Přišla ke mně, objala a políbila mě do vlasů.
"J - Jenže je tu problém. Nemám co na sebe." Odtáhla jsem se a ukázal na mé oblečení.
"Marceli, od toho je tady tvá sestra. Gemmo!" Mamka se smála od ucha k uchu a zavolala na mou sestru.
"Ano, mami?" Gemma přišla dolů a objala mě a podívala se na mamku.
"Oblečeš Marcela, nějak pěkně?" Usmála se na ni mamka a pohladila mě po rameni.
"Bratříček nám chce dobře vypadat? Pojď za mnou Marceli," usmála se, chytla mě za ruku a táhla do schodů.

"Takže, Marceli, prvně oblečení, máš něco kromě tohohle?" usmála se a nakoukla do mého šatníku.

Po 2 hodinách
Stál jsem před zrcadlem, vypadal jsem jinak, na sobě jsem měl úzké džíny, které byly roztržené na kolenou. potom jsem měl oblečené bílé tričko, které mi bylo vcelku volné. Gemma udělala se mnou divy, vlasy jsem neměl uhlazené, jako vždycky, ale rozházené do všech stran a zkroucené do kudrlin. Měl jsem čočky, upřímně, nejsem na tento vzhled zvyklý.

Are You Normal?/ Louis&MarcelKde žijí příběhy. Začni objevovat