Prominte ze jsem nepridala tak dlouho dil :) ale ted je tady novej dil :) uzijte si ho Tini
Marcel's POV
Najednou jsem zahlédl Louise, jak vychází z koupelny, která byla umístěna v pokoji. měl mokrý vlasy a na sobě měl jen tepláky.
JÁ JSEM U LOUISE DOMA?
"Bože, co se včera stalo?" vyklouzlo ze mě a rychle jsem se postavil, ale zamotala se mi hlava, Louis ke mně rychle přiběhl a položil mě na postel.
"Trošku si pil, ale potřebujeme si promluvit o něčem vážnějším," mluvi dost vážně a já měl strach, co nastane.
"Budeme řešit, jak moc jsi sexy jen v teplákách, oops," měl bych si hlídat co mi vypadne z úst.
"Ehm... ne, to nemyslím, myslím tohle," Louis se na mě zaraženě podíval, ale potom mi pomalu začal sundávat rifle. CO MÁ ZA LUBEM? PROBOHA, OBVAZY!
"Mohl bys to nechat, Louisi? Nevím, co myslíš," chtěl jsem si ty rifle opět pořádně obléci, ale Louis mě zarazil.
"Řeknu ti to dost srozumitelně. Co-znamenají-ty-obvazy-a-to-co-se-skrývá-pod-nimi?" Ze začátku se zdálo, že mluví doopravdy srozumitelně, ale potom na mě začal křičet. To jsem, ale nemohl nechta jen tak.
"Ahá, náš pan Tomlinson se o tohle najednou zajímá, zajímá ho to po třech letech, co ho šikanuje, nemá ti to být náhodou jednou jestli si ubližuji sám, nebo jestli ubližuješ ty mě?" křičel jsem, nevím proč a hlavně nevím, kde se to ve mně všechno vzalo. Prostě to musí všechno ven.
"A-ale, Marceli," sedl si na židli v rohu pokoje a díval se na mě velmi zaraženě.
"Aha, co se s tebou k**va děje? jsi hroznej, prvně mě šikanuješ a teď se tady o mně staráš? Já se ještě k tomu do tebe zamiloval," vrátil jsem se zpátky na postel, dal si hlavu do dlaní a začal jsem vzlykat.
"Já mám o tebe jen starost," šeptal Louis.
"Ne, Tomlinsone, ty jsi o mně nikdy starost neměl a nikdy nebudeš!" křikl jsem a spadl do peřin, kde už jsem jen cítil, jak se slzy derou na povrch...
ČTEŠ
Are You Normal?/ Louis&Marcel
FanfictionMarcel je kluk kteri neni moc oblibeni je to šprt. Šikanuje ho Louis ale nejhorši je že se do neho zamiloval.Ano je to gay. Ale jeden den bujede na Louisovu Party Louis se začal chovat divne k marcelovi na dalši dni no jeden den řekl Louis Macelovi...