#10 "Nech mě!"

165 18 0
                                    

  Louis' POV
Vzal jsem ho do náruče a odnesl rychle do domu. položil jsem ho na jejich gauč a šel hledat obvazy, někde musí být.

Marcelovo krvácení se mi podařilo zastavit, seděl jsem u něj, díval jsem se na něj. Držel jsem ho za ruku, budu doufat, že se vzbudí.

Sedl jsem si na křeslo a na chvíli zavřel oči. netušil jsem však, že usnu.

Marcel's POV
Vzbudil jsem se, hrozně mi třeštila hlava, ale jakmile jsem zaostřil, zjistil jsem, že na našem křesle sedí Louis, nebo spíš spí.
Však můj patrný pohyb na gauči ho s trhnutím probudil.
"Marceli!" vykřikl a přiběhl ke mně.
"Nech mě!" sykl jsem a trochu se od něj oddálil.
"Jsi v pořádku?" Natáhl ke mně ruku, ale já opět ucukl.
"Proč... proč si mě najednou všímáš?"
"Už to nejde, nemůžu ti pomoct bez toho, abys neměl ty buzerantský kecy, víš, co ti řeknu? Ty jsi ty nejhorší buzerant, kterého jsem kdy poznal!" Po těchto slovech se mi do očí vrhly slzy.
"vypadni z mého domu!" vykřikl jsem a Louis odcházel.
Jakmile odešel, zabouchl jsem za ním dveře, sjel jsem po nich k podlaze a začal jsem brečet. Nemohu už dál, už prostě nemohu.

Ahojky! 

Novej dil u tomto dilu mi bilo trochu smutno :(. Ale toten dil je predposlednej.

Co si myslite ze bude happy end nebo sad end?

Votes and comments please :3 

  

Are You Normal?/ Louis&MarcelKde žijí příběhy. Začni objevovat