4.Bölüm(Acı)

56 4 7
                                    

Araf'ı seviyodum.. Yıllar sonra yusuftan başka birini seviyodum hala kendime inanamıyorum ben Eylül hiçbir erkeğe güvenmeyen hayatta sadece 1 erkeğe değer veren kız şimdi nasıl oluyodu da arafı seviyodu hala aklım almıyo! Geceydi ecelerin evindeydik aleyna ve ece uyuyodu.. Ben arafı sevdiğimi söylediğimde ikisi aslında pek şaşırmamışlardı çünkü bakışlarımdan anlamışlardı.. Sadece şaşırdıkları şey ben birini seversem onu hep inkar ederdim şimdi pat diye söyleyince şaşırmışlardı. Ece bize burak'ı sevdiğini bi ara aleynanın haberi yokken ece doruktan hoşlandığını söyledi ama sonradan hoşlanmadığını anladık. Sadece gelip geçici bir hevesmiş o kadar.. Aleyna da bize bi ara doruktan hoşlandığını söyledi. Biz inanamamıştık bu nasıl oluyodu anlamıyodum bi ara doruk ve aleyna... allahım düşncesi bile kötü bizim aleynadan iki tane lazım ki doruğun boyuna ulaşsın.. Ece artık Burak'tan vazgeçmeye çalışcağını bizim de ona yardım etmemizi istedi biz de kabul ettik.. Bide bugün beni alev aramıştı anlamamıştım hiç hal hatır sormak için arayan biri değilidi alev...
Benim tabi ki arafı sevdiğimi aleyna ve ece sayesinde öğrenmişti.. Ben alevle pek yakın değildim hatta bazen kavga ettiğimiz bile oluyodu.. Eceyle de arası yoktu hatta ece alevden nefret ediyodu en çok aleynayla arası iyiydi. Aleyna herşeyini bilirdi..Ben bunları
düşünürken göz kapaklarım ağırlaştı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
---------
Sabah uyandığım da eceyle aleyna uyuyodu... Allahım ne tatlı oluyo bunlar uyuyunca ama tabi ki ben biraz gıcık bi tip olduğum için gene yapardım yapıcağımı hemen gittim masanın üstünden tüylü kalemi aldım kesin bu aleynanın(öyle şeylere çok meralıdır) yavaş adımlarla aleyna'nın baş ucuna geçip burnuna sürtmeye başladım ben bunu sürterken kıvranmaya başladı...
Eceye de aynı şeyi yaparken aleynanın telefonuna mesaj geldi... Kesin gene saçma sapan mesajlardır diye
bakmadım eceyle aleyna yavaş yavaş uyanırken koşa koşa tüylü kalemi bırakıp banyoya koştum eğer elimde görseler kafamı kırarlardı bende banyoya girmişken rutin işlerimi halletmeye başladım...
ALEYNA'DAN
Biri beni gıdıklıyodu kimdi lan bu ama o kadar yorgunum ki gözlerimi aralıycak
Halim yoktu.. Bi süre sonra bu gıdıklanma kesildi ve 2dk. Sonra telefonuma mesaj geldi. Ben de artık kalkma vaktim geldiğini anladım ve kalkmaya başladım bi banyo kapısı sesi geldi kalktığım da ecenin de kalkmaya başladığını gördüm.. Bende
Eylül çıkana kadar mesaja bakarım diye telefonumu elime aldım, ekran kilidini açtım mesaj bölümüne girdim mesaj alevden gelmişti allah allah...
Mesajı görmemle şok oldum bu neydi şimdi sence bu arkadaşlık mı?
Alev-bak sana bişey söyliycem şimdi  Araf var ya ben onu seviyorum ama sakın bunu Eylül'e söyleme!

Aleyna- bunu Eylül'e nasıl yaparsın bide bunu bile bile peki o seni seviyo mu?

Alev-hayır yani bilmiyom!😘
ARAF❤️ALEV
Ben onu seviyorum!!!
Allahım napıcaktım banyo kapısının açılmasıyla irkildim ve telefonu sakladım Ece'ye bu mesajı göstermem lazım acilen.. Ben de banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra Ece girdi
En son tüm giyinmemiz bittikten sonra birbirimizi süzmeye başladık.. Ece'nin üstünde omzu düşük uzun kollu mor renk bi tişört vardı,altındaysa kot dar bi pantolon vardı..Ece makyaja çok meraklıydı onun için pembe bir dudak ruju,teninin renginde fondöten,rimel ve parlatıcı sürdükten sonra üzerine kot şekli bi hırka giymişti.. Ben dar siyah bi pantolon, üstüde kalp resmi olan içinde -years-yazan mavi renk tişört,
bende makyaj yapmayı sevdiğim için Ece gibi tüm makyaj malzemelerini
sürdüm.. Bize okulda karışmazlardı bizim okul sadece ders konusunda ve sevgili konusunda disiplinlilerdi.. Okulda sevgilin olursa ailene haber verilirdi sadece sevebilirdin! Eylül de her zaman ki gibi siyah giyinmişti.. En çok siyahı seviyodu biz sorduğumuzda hep bilmiyorum derdi ama siyah ve lacivertten vazgeçmezdi..! Eylül dizinin 3 parmak üstünde bir elbise giymişti siyah ve askılıydı Eylül çok süslü şeyleri sevmez sadeyi severdi.. Altına siyah spor ayakkabısını giydi.. Yeni aldığı için şimdi evin içinde giyebiliyodu sorun olmuyodu.. Elbisenin altına siyah kilotlu çorap ve bizim Eylül makyajı sevmediği için sadece siyah göz kalemi sürerdi..
Saçlarını salık bırakmıştı üçümüzünki de salıktı sadece düzleştirmiştik.. İçimizde en güzel bence Eylül olmuştu. Biribirimizi süzmemiz bittikten sonra telefonlar aldık biraz para koyduk sonrada evden çıktık unutmadan(bizim tüm giydiklerimiz Ecenin, Eylülün sadece ayakkabısını babası almış ve eve gelmeyince dün kardeşi kayayla göndermişti)..
EYLÜL'DEN
Bugün banyodan çıktıktan sonra Aleyna bi garip davranıyodu.. Bi ara Ece'ye "ahhh Eylül kızın bi yüzü gülmedi"dediğini duydum. Neyse sonra belli olurdu..
--------
Dersteydik 3.dersti ve ilk dersin zilinde aleyna beni yanına almayıp eceyi almıştı bişey anlatıcam demişti..bende Ela'yla gezdim oda çok yakın
Arkadaşımızdı aslında biz 4'lüydük sonradan ela başka birini buldu ama biz onu genede kardeşimiz sayıyoz... Seviyom iyi kız.. Sonra Ece her zil bana "Araf'ı biri daha severse naparsın?"
demişti bende "bilmem"demiştim sonra "yoksa başka biri daha mı seviyo"demiştim "yok"demişlerdi...
Ben bunların acaba ne halt yiyolar diye düşünürken zil çamıştı.. Biz 3'lü gezerken aleynayla ece bişey söylüyolardı sessiz sessiz benim duayamıycağım şekilde en sonunda sinirlenip"yeter lan azınıza ediyim sabahtan beri bişey var ve söylemiyonuz çabuk söyleyin?!!"ikisi birden"eeeeeeee" demeye başladılar..
Bende iyice sinirlendiğim için"ne eeesi"
diye bağırdım.Aleyna cebinden telefonunu çıkardı kilidini açıp mesajlar bölümüne girdi ve alevden gelen mesajları okutmaya başladı......
...... Her insan severdi.! Her insan hoşlanırdı her insan aşık olurdu.
Aşık olmayanlar anlayamazdı onlara
saçma gelirdi. Ama alevin yaptığına bişey demiyom sevebilir ama hak etmiyo! Biliyorum onun ki gelip geçici sonuçta alev o..... Ama... ahh herneyse!! Bu hayatta zaten bir kere bile olsun yüzüm gülmedi.. Kızlar ne tepki vericeğimi merak etmiş olucaklar ki yüzüme bakıyolardı. Telefonu aleynaya verdim zaten zilde çalmıştı sesizce sınıfa doğru yürümeye başladım.. Yere doğru bakıyodum nedense bunun saçmalık olduğunu düşünüp kafamı kaldırdım kaldırmamla karşımda Alev ve Arafı birbirlerine bakarken  buldum bide gülüyolardı Alev kafasını benim olduğum tarafa çevirdi Araf hala Aleve bakıyodu.. Allahım yaaa ben bunun için kimseye güvenmiyorum ben bunun için sevmek istemiyorum kimseyi. acı çekiceğimi bile bile gidiyorum.. Peki niye bunu yapıyorum.. Alev nasıl bu kadar vicdansız olabiliyo! Hadi seviyodun ona bişey demiyorum ama benim sizi gördüğümü bile bile bunu bana niye yapıyosun kafasını Arafa çevirmişti gülerek bişeyler anlatmaya başladı Eceyle Aleyna şok olmuş bi şekilde bakıyolardı bunu bana niye yapıyosun Alev niye!!
-----------
Sınıfa çıkmıştık sınıf kapısının orda
Ayakta gelenlere bakıyodum bi yandan da ağlamamak için kendimi zor
tutuyodum hala da devam ediyodu biraz kendini güçlü göster Eylül hadi sakın ağlama sakın Alev sadece seviyo Araf onu sevmiyo Araf'ı düşün o sevmedikten sonra nolabilir ki!
İçimdeki ses ona bakarsan Araf senide semiyo! diyodu doğru ne diyebilirim ki beni bu hayatta kimse sevmedi sevmezde boş hayaller!!
Ben bunları düşnürken biri yanıma geldi tek başımaydım yanıma ortaokuldan beri en yakın arkadaşımız muhammet eren geldi.."Eylül bizim sınıftan biri Alev'i seviyo!!"dedi."hmm kimmiş bakalım bu kişi"dedim en azından çocuğa enişte der dalga geçerdim..ve tabiki de hayatımı yıkan o cümleyi söylemişti.....
"ARAF"
Ben napıcağımı bilmiyorum muhammet Eren yanımdan gittiğinde napıcağımı şaşırdım. Napıcaktım? Ağlıyodum... Bu sefer gözyaşlarım istemsizce değil isteyerek akıyodu durmaksızın.. Kalbim acıyodu bi zamanlar sevmiştim bi zaman sonra kalbime gömmüştüm kaç yıl geçti aradan bilmiyorum ama sonra o Arafa açılmıştı.. Ben Araf'a Aşık olmuştum!! Ağlıyodum hıçkıra hıçkıra karşıdan gülerek gelen Aleve baktım herkez ne kadar şanslıydı Alevin yanına gittim bana bakıyodu"noldu"dedi.."b-bi-biri seni seviyo"dedim zar zor çıkyodu azımdan kelimeler.."kim?"
"Araf"dememle Alev yanında ki kızlar ve sonradan gelen Aleyna ve Ece.. Şok oldular!! Artık daha çok ağlamaya başladım napıcağımı bilmiyodum birine ihtiyacım vardı.. Aleve sarıldım o nefret ettiğim kıza sarıldım niye bende bilmiyorum.. "Hadi wc'ye gidelim"dedi Alev ve ben gitmeye başladık... Herkez peşimden geliyodu.. Wc'ye gidip elimi yüzümü yıkayıp Alevin bana sarılmasıyla çıkmıştık... Sınıfa giderken birdenbire kapıdan Araf çıktı bana bakıp gözümün ağlamaktan şiştiğini kıpkırmızı olduğunu gördü... Araf "noldu?"dedi içimden gülümsedim sen daha iyi bilirsin demek geldi ama demedim sadece o siyah karanlık gözlerine bakmakla yetindim Araf Aleve bakıyodu ve benim canım çok acıyodu hele ki gülerek bakması düşünsenize sevdiğiniz çocuk bi arkadaşınızı seviyo ve orda size bakmak yerine sevdiği kıza bakıyo doğru ya ben Araf için kimim ki sevdiğimiyim ki...💔💔💔
Çok acılar çektim,
acı çekerken yanlızdım,
Sevdiğim kişi benle dalga geçerken yanlızdım,
Mutlu haberlerimde yanlızdım,
Hep yanlızdım,
Eğer bu dünyaya yanlız geldiysem,..
Yanlız gidicem,
Eğer bu hayatı yanlız yaşıyosan,!
Sonuna kadar yanlız yaşamalıymışsın,
Bende bunu öğrendim yani erkeğe değer vermiyosan vermemeye devam edicekmişsin,gerekirse herkezden önce kendini düşünücekmişsin, adım atmadan önce doğru mu, yoksa yanlış mı diye düşüncekmişsin sonradan geri dönüşü olmadığı için gerekirse ömür boyu düşüncekmişsin bunu öğrendim..
--------
Bu bölüm gerçekten uzun oldu diğerlerine göre...
Vote ve yorum yapmayı unutmayın!!!
Yazım hataları için kusuruma bakmayın
Telefondan yazıyorum...
Sizi seviyorum!!!
💛💙💜💚❤️

Karşılıksız sevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin