5.Bölüm(Gerçeklerle yüzleşmek)

29 3 4
                                    

Arkadaşlar medyada ki sorunun cevabını bekliyom!
Sevince mi kaybediyoduk? yoksa,
Kaybedince mi seviyorduk?
Gece boyunca hiç uyumamıştım. Sabah olduğunda biraz kafa dağıtmak için telefonumu elime aldım ekranı açtığımda Aleynadan 48,Eceden 35 cevapsız arama gördüm! İlk önce Eceyi aramak istedim ÖKÜZ ECE:& yazan arama  tuşuna bastım basmamla telefonu açması bir oldu.."alo Ece seni arıyorum deminden beri niye açmıyon malmısın kızım sen ne kadar merak ettim bi an kendini astın zannettim hayvan gerizekalı mal aptal!!""bitti mi?"
"Evet""gece boyunca düşündüm hiç uyumadım kendimi asmadım da intihar etmedim de yaşıyorum veee son olarak telefonum sessizdeydi!""hm tamam peki gece boyunca ne düşündün"
"orası bana kalsın Ece"diyip aramayı sonlandırdım! Bi daha kimseyle bu kadar muattap olmiycaktım.. Evet kararımı vermiştim Aleynaya da Ece anlatırdı artık ama genede ben bi mesaj atıyim aleynaya;
Eylül- beni merak etme tamam mı?nolduğunu Eceye sor anlatır...

Aleyna-kızım ölmedin dimi??

Eylül-he aleyna he ben öldüm, sanada ruhum mesaj atıyo te allam yaaaa!!

Aleyna-hm! İyimisin?

Eylül-Evet beni merak etme..bb...

Aleyna-bb😘
Offff şimdi giyinip okula gitmek var!! He bu arada kaya yusuf'un kardeşiyle buluşcaktı da ben Ecelerdeyken buluşmuşlar galiba ikisi birbirini seviyo!
Ben bu düşünceleri kafamdan attım, banyoya girip rutin işlerimi hallettim banyodan çıktıktan sonra gardrobumun başına geçtim! Acaba ne giysem..
ECE'DEN
Sabah Eceyle konuştuktan sonra beklemeye başladım sabah alarm çalmadan uyanmıştım onun için üstümü giymiştim... Düşündüm bu aralar burağa çok yüz vermiyodum hemde hiç yüzüne bile bakmıyodum.. Böyle 1saat düşündüm.. Sonra telefonum çaldı telefonumun ekranına baktığımda tanınmadık bi numara arıyodu? Açmadım! Tekrar aradı? Açmadım! Bi kere daha aradı bu sefer anladım ki önemli bişey açtım! Açmamla o sesi duymam ve şok olmam bir oldu.."eeee Ece"bu burağın sesiydi..peki benim  numaramı nasıl buldu?"sen benim numaramı nasıl buldun?" "sen orasını karıştırma, sana itiraf etmem gereken bişey var.. Imm....
Ben seni seviyorum" oha ben şok olmuştum allahım"hani beni sevmiyodun""ya lütfen o zamanlar ben kimseyi zaten sevmiyodum kimsede bana değer vermiyodu sen geldin bana seni seviyorum dedin zaten ben senden hoşlanıyodum şimdiyse sana aşık oldum!! Lütfenn bana 1 şans ver"
Dedikleri hoşuma gitmişti gerçekten bende dayanamadın ve"bende seni seviyorum ve affediyorum" dedim...
"O zaman benimle çıkar mısın?" Allahım bugün en mutlu günümdü..
"Evet çıkarım"biz birbirimiz hakkında en sevdiğimiz yemeğe kadar öğrenmiştik.... Biz böyle 1buçuk saat boyunca konuşmaya devam ettik..
ARAF'TAN
Sabah kalkar kalkmaz alev'e çıkma teklifi etmeyi düşünüyodum öylede yapcaktım ve şimdiden hazırdım okul üstüme kadar giymiştim telefonun başında bekliyodum ve artık söylemem gerektiğini düşünüp yazmaya başladım
Araf-şey alev konuyu fazla uzatmıycam vee benimle çıkarmısın?...

Alev-eee hayır!

Araf- niye?

Alev- bunu Eylüle yapamam?!

Araf-eylül beni ve seni ilgilendirmiyo sana tekrar soruyorum benimle çıkar mısın?

Alev-ama o benim arkadaşım olmaz...

Araf-yaaa boşver sen ona bakma onu hocalara şikayet ederim..

Alev-benim hatırım için sakın böyle bişey yapma!! Tamam çıkarım..
Ohhh be benimle çıkıyodu alev benimle ama bi dakika alev niye böyle bişeyi Eylüle yapamam dedi?? Acaba eylül beni mi seviyo...
Araf-alev Eylül beni mi seviyo??

Karşılıksız sevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin