penolong ku bagi bunga

104 3 0
                                    

persiapan wedding mereka diurus dengan gemilang dan mendapat sambutan yang meriah. majlis akan berlangsung pada minggu hadapan.

kring...Kring... nama nazmi terpapar di skrin telephone hanis. "hanis dalam mase setengah Jam dari sekarang saye sampai kat depan rumah awak. kite pergi fitting baju". Bergegas hanis berhias untuk pilih baju sempena hari bahagia mereka.

"bos..." jari telujuk nazmi hinggap dibibir hanis saat panggil bos keluar dari bibirnya. "siapa bos? i m your future husband" "opss!! sorry.." balas hanis.Baju berwarna pink purple telah ditempah.

"anak mummy dah siap ke?" suara ibu nazmi kedengaran.
"dah mummy...handsome kan anak mummy ni.." "anak mummy memang handsome lah" balas puan aida.

Ruang tamu rumah banglo empat tingkat itu dipenuhi orang ramai termauklah ahli keluarga hanis. majlis berlangsung dengan meriah sehingga lah muncul Atini....

"hello everybody... What going on.. Kenapa i tak tahu ada kenduri hari ni.. Auntie Aida asal tak cakap...nanti boleh tini tolong.." suara atini atau dipanggil tini tibe-tibe muncul dihadapan muka pintu.

"eh! tini bila u balik dari UK ni.. U buat apa kat rumah i ni...
Nak buat jahat pulak ke..." waktu seakan berhenti apabila mendengar kata-kata nazmi.

throwback
**********
Atini mencintai nazmi sepenuh hati sejak 7tahun yang lalu... Suatu hari ketika mereka keluar dinner, atini telah memerangkap nazmi dengan mengupah seorang pelayan restaurant untuk meletakkan ubat tidur dalam minuman nazmi. selepas makan malam, kepala nazmi pening secara tibe-tibe. Tini mengajak nazmi ke hotel berdekatan, Nazmi hanya menurut. nazmi dipapah sampai ke bilik dan dibaring kan.
Kasut dan  butang baju nazmi ditanggalkan. tini tidak sedar diri apabila nafsu menguasai diri.

Tubuh sasa nazmi dibelai perlahan kerana risau nazmi akan tersedar. Tangan nazmi digosok pada bahagian dada tini. perlahan-lahan tini menindih badan nazmi membuatkan nazmi tersedar dari lenanya. Dia seakan tidak sedar kerana nafsu kelakiannya turut menguasai diri.
Nazmi memeluk erat tubuh lembut tini, Tini menyerahkan diri dengan rela. ruang bilik tersebut kedengaran bunyi nafas yang tewas dengan nafsu. Tindihan demi tindihan, ciuman demi ciuman, dakapan erat tidak dilepaskan. Tangan nazmi tidak dilepas dari terus meramas payudara tini. "more...More..More" tini asyik melayan nafsu meraka berdua.
Kemaluan nazmi turut dibelainya untuk menambahkan lagi keghairahan mereka. Zakar nazmi telah meragut mahkota tini secara tidak sah. malam berlalu dengan dosa.

penolong ku bagi bungaWhere stories live. Discover now