Psychiatrie

18 0 0
                                    


Jeden zimní den před Vánocma. Na tržnici bylo příliš hodně lidí. Ale potkali se tam dva lidi kluk, kluk který si hral na mob. A při chůze narazil do dívky. Které mohlo byt tak 17 let. Holka při nárazu spadla na zem. Kluk se dívce omluvil a pomohl ji vstát. A za bolestné ji pozval na kávu :). Holka byla v šoku a taky ráda, že se o ní možná někdo zajímá. Tak při kávě si povídají a všechno vymění si tel. Čísla a jsou v kontaktu. Další den se setkají a kluk řekne dívce, ze se do ní zamiloval... Holka je mimo a v šoku taky se do něho zamilovala hned jak ho spatřila. Ale nedoufala, že on taky. Takže mu řekla vis o tom ze ja tebe taky od te doby jak si do me narazil :). Tak od te doby začni spolu chodit. Jenže chlapec netušil ze dívka ma rakovinu a zabývá ji poslední tři měsíce života. O tom mu neřekla týden před smrtí leží ve špitálu. Chlapec za ni každodenně. Ma o ni strach vypadá strašně. Tak uz to nedává a jde za doktorama se ji zeptat co se s ni děje a dozví se ze ji zbývá pár hodin života už. Kluk se rozbreci a jde za ni aby a ni byl az do konce kluk u ni brečí celou dobu. Vidí ji postupně a bolestivé umírat. Dívka umřela kluk odejde domu doma se zhroutí začíná se řezat a jíst různé prášky pokusí se otrávit a chemikáliemi. Když ma jít na preventivní prohlídku k doktorce tak ta ho okamžitě posle na psychiatri, kde si ho taky odvezli. Tam na něho to vse dopadne a zhorší ještě více. Pokusi se objesit o prostěradlo, ale nic mu tam nevychází. Takže se s tím nějak snižuje. Jednou psychiatrie porada výlet. Jenže si neuvědomil, ze půjdou pres koleje, když vidí chlapec naději ze se nemusí trápit a ze ma asi poslední pokus aby to mohl zkoncit. Takže se odemne a běží na koleje když jede vlak. Vlak jede kluk běží skočí pod vlak a tím jeho život konci.

Příběhy Kde žijí příběhy. Začni objevovat