YANLIŞLARIM İÇİN kusura bakmayın * - * Yorumlarınızı BEHLERÜM * - * 60 OKUMA OLDUĞUNDA 2.BÖLÜMÜ YAZICAM *-*
Jeon jungkook daha 15 yaşında Hakkında liseye GİTMEK İÇİN hazırlanan Bir gençti.Evet, evet Oda Busan İnternational Hing School Için hazırlıklar yapıyodu.Heycandan olsa gerek sabah erken kalkmış kahvaltısını yapıp siyah deri pantolonu, beyaz gömleği ziyaretinde siyah deri ceketi ile göz alıcı duruyordu, son olarakta spor ayakkabılarını giydi evde olan abisine seslenme gereği duydu.ince sesini düzetti ve bağırdı.
"Hyung!-BEN ÇIKIYORUM HAFTASONU GELECEĞİM" diyip evden asansöre bindi hava olduğunca soğuktu ince gömleği onu üşücekti.JeonJungkook bunun farkkında olup durağa yönlendi kulaklığını takıp Busan otobüsünün gelmesini bekledi şarkı sözlerini mırıldanmaktan başka elindeki ağırlığı taşımak ve beklemek ,heycanını gidermek gibi sorumlulukları vardı.15 dk geç kalan otosbüsün en arka sıralarına oturdu heycanlıydı camdan bakıp büyük binalara lokantalara seyretmeye daldı.Aklından geçen şeyler ise yaşından büyük şeylerdi (AZGIN MAKNEA AZDIM TŞK DFSVADGSHFSD)
Okulun önüne geldiğinde büyük okulu seyre dalmıştı.Arka cebinden haritayı çıkardı,okulun kahverengi duvarlarına seyre daldı.
Okulun büyük kapısında ise sırayla dizilmiş 6 kişi bekliyordu,hepsi kocaman gülümsemeleri ile....
EVET.BİLEREK KISA YAZDIM YORUM VE DESTELERİNİZİ BEHLERÜM *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I NEED U
FantasyJungkook adımlarını attığında 6 genç karşılamıştı onu... Dünyaca ünlü idoller olacaklarını nereden bileceklerdi?......