Dnes jsem přišla domů dřív než Dan. Rozhodla jsem se, že mu udělám gurmánskou večeři. Dala jsem péct humra, co jsem zrovna dodělala a začala jsem připravovat suflé. Karamelové pro mě a čokoládové pro Dana. Zrovna jsem vyndávala humra, abych ho zalila omáčkou z mořských plodů, tak někdo zazvonil. Doufala jsem, že to je Dan. Rychle jsem otevřela dveře a dotyčnému skočila kolem krku. Dala jsem mu pusu a on mi ji oplácel. Po chvíli se odtáhnul a já si uvědomila, že to není Dan. Byl to Filip.
„Ahoj Filipe. Moc se omlouvám. Pojď prosím dál."
Já jsem zase musela do kuchyně, abych zkontrolovala suflé a humra. Potom jsem nalila víno sobě i Filipovi. Stál uprostřed obýváku a tak jsem mu to víno donesla.
„Tak, Filipe. Co ty tady děláš?"
„Jen jsem sem zašel na obchodní večeři. Za Danem Jinatrou." Málem jsem se zakuckala vínem. On, který mně před necelýma čtyřma hodinama požádal o to, abych byla jeho přítelkyně, ke mně teď přišel na večeři.
„Aha. To jsem nevěděla. Dan mi nic neřekl. Ale humra by mělo být dost." Usmála jsem se na něj. On se taky usmál a já jsem pomalu ale jistě začínala vlhnout.
„Máte hezký byt." Pochválil můj byt. Začínala jsem mít chuť ho políbit. Ještě jeden kompliment a políbím ho. Znova.
„Díky."
„A i když ještě smrdíš rybinou, moc ti to sluší." Tak to bylo přes moje hranice. Postavila jsem víno na stůl a vrhla se mu kolem krku. Začal mně vášnivě líbat. Bylo to úžasné. Probojoval se svým jazykem do mé pusy a rukama mi jezdil po bocích. Po chvíli ho zjevně moje boky začali nudit, tak jednu ruku přemístil pod moje kraťásky a začal mně dráždit přes kalhotky. Zavzdychla jsem mu do polibku,vyskočila na něj a obmotala mu nohy kolem pasu. Opřel mě o zeď a začal mi sundávat kraťasy s kalhotkama a sobě kalhoty s boxerkama.. Jakmile mi je sundal, vrazil ho do mně a já jsem vzdychla strašně nahlas. Bože, byl prostě dokonalý. Začal přirážet hodně rychle a tvrdě. Vzdychala jsem docela nahlas, tak mi zacpal pusu tou svojí. Po chvíli ale někdo zazvonil. Oba jsem věděli kdo to je, tak ze mně rychle vyklouznul a začala se oblékat. Já se rychle oblékla a šla otevřít.
"Ahoj Dane." Pozdravila jsem postavu ve dveřích.
"Čau zlato." Dal mi pusu na tvář. "Hmm, cítím humra. Je ho dost i pro tvého šéfa?"
"Aha. Takže ty jsi věděl o tom, že sem má pan Yves přijít, ale neřekl jsi mi o tom? Kdyby nepřišel dřív, neměla bych pro něj ani dezert, natož polívku." Vynadala jsem mu a odešla do kuchyně nandavat polévku.
Asi po hodině a půl jsme se konečně dostali k desertu. A stalo se něco zvláštního. Začali si povídat i se mnou.
"Takže, Alexo, jste spolu s Danem šťasni?" Zeptal se nečekaně Filip a já už už chtěla odpovědět, že ano, ale najednou se ozval Dan.
"Ano, to jsme a dokonce až tak, že jsem se rozhodl k odvážnému kroku." Najednou si kleknul a vytáhl prstýnek. Zásnubní prstýnek.
"Alexo Donovenová, uděláš mně tím nejšťasnějším člověkem na planetě a vezmeš si mně za muže?"
Najednou mi došla slova. Měla jsem na jazyku to ano už od minulé otázky, tak jsem si řekla, že ho použiji. Koneckonců, jestli bude Filip jeho budoucí obchodní partner, tak jsem mu nemohla udělat ostudu.
"Ano. Ano, vezmu."
ČTEŠ
Můj Příběh 13+ POZASTAVENO
RomanceJinak to budou vyplody me fantazie, takze mne neodsuzujte:-) Alexa má děsně sexy šéfa. Mafiánského bosse. Strašně po něm touží. Co se ale stane, když ji požáda, aby hrála jeho přítelkyni. Přijdou na to rodiče hned, nebo to budou hrát tak dobře, ž...