1. Kapitola

432 2 0
                                    

*Bííp*
Nesnáším budík. Vypnula jsem ho a otočila se na bok. Tam ležel můj přítel Dan. Hnedovlasi, hubený. Ani ne moc namakaný. Pořad spal. Potichu jsem vstala, obula jsem bačkory a šla jsem do koupelny. Zavřela jsem a zamkla. Zhluboka jsem se nadechla a zajela si rukou pod pyžamove kraťásky.

Můj přítel je v sexu děsný. Vždycky se udělá jen on. Já nikdy. A když jsme se sestěhovali, tak si asi myslel, že mně má jistou, tak se o to přestal i snažit. Nastěhoval se ke mně on, ne já k němu. On byl v tu dobu na mizině, tak jsem ho pozvala bydlet k sobě. Už má práci ale pořád bydlí u mně. Prý mně totiž miluje. No, já už ho moc nemiluju. Ale nemám to srdce se s ním rozejít a ani nemám to srdce ho podvádět. Proto masturbuji.

Začala jsem se prstit. Byla jsem od včerejška tak nadržená, že jsem si tam strčila rovnou čtyři prsty. Pustila jsem vodu, aby mně Dan neslyšel vzdychat. Ani jsem do té vany nevlezla. Prostě jsem si svlékla kalhoty, vzala vibrátor a tvrdě si ho tam strčila. Začala jsem si rychle třít klitoris. Udělala jsem se nejmíň čtyřikrát, než jsem si vzpomněla na anální kolík, co mi dala kamarádka. S vibrátorem v sobě jsem se zvedla, oblékla si kalhoty od pyžama, potichu vylezla z koupelny tak, aby mně Dan neslyšel a šla rovnou do obýváku, kde na stole pořád ležela ona krabička s mým jménem.

Dan mi obvykle na moje věci nesahal. Díky bohu, jinak by to moc dobře nedopadlo. On totiž tvrdí, že sebeukájení je hřích větší než předmanželský sex. Je křesťaň.

Krabičku jsem otevřela a tam byl modrý, s černým vrchem anální kolík. Už jen z toho pohledu na ten kolík jsem se neposedně zavrtěla a začala se cítit podezřele prázdná. Došla jsem do kuchyně, klekla si na čtyři na zem za ostrůvek, vzala jsem ze skříňky olivový olej a nalila si ho do análku. Pak jsem jím jemně pokapala kolík a prudce ho do sebe vrazila. Byl to úžasný pocit. V kundičce vibrátor a v zadečku kolík. Byla jsem plná a bylo to úžasné.

Udělala jsem se tak pětkrát, než jsem z ložnice uslyšela budík. Sakra, Dan je vzhůru. Měla jsem čas si jenom natáhnout kalhoty od pyžama, než do kuchyně přišel Dan.

,,Dobré ráno, zlato. Jak se máš? A ty už mi děláš snídani?" Musel si všimnout toho olivového oleje.

,,Ano, budou míchaná vajíčka se slaninou." Usmála jsem se na něj a šla připravit tu snídani. On odešel zpátky do ložnice a když se vrátil, už v obleku, byla snídaně na stole a já se pospíchala obléknout. Šla jsem pozdě do práce. Oblékla jsem si úzkou modrou minisukni, bílou košili, modré sáčko a bílé lodičky. Rychle jsem se namalovala a vyrazila do práce. Až u auta jsem si uvědomila, že mám v sobě pořád ten vibrátor a kolík. Sakra. Ale měla jsem pět minut zpoždění a jestli tam nebudu dřív, než můj šéf, tak mně zabije. A to doslova.


Můj Příběh 13+ POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat