Asta trebuia să fie șansa noastră. Acum trebuia să fim plecați, în mașină, gonind pe străzile orașului, cât mai departe de locul ăsta. Și noi ce facem? Stăm amândoi, eu și Brian, pitiți sub birou, încercând să ne facem cât mai nevăzuți posibil. Pașii se aud din ce în ce mai tare, semn că persoana din spatele ușii se apropie.
— De ce nu intră odată? șoptește Brian, încruntându-se.
Îi fac semn cu degetul să nu mai vorbească, însă are dreptate. Pașii încă se aud, dar nu intră nimeni. E ca și cum persoana misterioasă s-a oprit în spatele ușii, așteptând ceva. Dar oare ce?
Deodată, auzim niște glasuri stridente. Tresărim amândoi, și încetăm din a mai respira, doar ca să auzim mai bine conversația.
— Urăsc slujba asta! De ce nu m-am făcut bucătar? Trebuia să o ascult pe mama! auzim o voce de băiat, de undeva de la parter.
— Cine m-a pus partener cu tine? vorbește alt băiat, apoi se aud pași pe scări.
— Băieți, cred că sunt aici!
Fac ochii mari când observ că ultima persoană care a vorbit este o fată. Brian pare la fel de șocat, dar, în același timp, foarte speriat. Sunt la fel de îngrozită ca și el, cu atât mai mult cu cât suntem pe cale să fim descoperiți.
— Bine, hai să terminăm odată cu asta! vorbește unul dintre băieți, iar ușa se izbește de perete.
Privesc, speriată, cele trei perechi de picioare, fără să mai respir. Fiecare zgomot pe care îl aud mă face să tresar. Stând înghesuită sub un birou cu o altă persoană, având un început de cârcel și bătăile inimii accelerate, clar nu mă ajută în situația de față.
— Eu nu văd niciun om aici!
— Asta pentru că ești tu chior! vorbește fata. Sunteți amândoi niște pămpălăi. Priviți-mă!
Se aude o foșnăială, apoi liniște totală, până când, dintr-o dată, o pereche de ochi căprui apar în fața noastră, iar eu și Brian tresărim atât de tare, încât ne lovim cu capul de birou, în timp ce începem să țipăm ca niște fetițe.
— Cucu-bau!
CITEȘTI
Pe cont propriu [Volumul II]
Action. După ce Courtney săvârșește o faptă rea, își pune viața în pericol și îl implică în asta și pe profesorul ei de sport, Brian, un tânăr atrăgător și mereu acolo pentru ea, totul o ia razna. Cei doi aleg să fugă decât să fie prinși, î...