Balázs: Szia!😄
Orsi: Szia! Hogy találtál meg face-n?
Balázs: Megkérdeztem a Dávidot😌 Remélem nem baj!😔
Omg! Megkérdezte Dávidot! Vagyis érdeklem!! Okés Orsi, nyugalom! Csak ne szúrd el!
Orsi: Dehogyis! Miért lenne baj?😉
Balázs: Nemtom😆
Orsi: Ja jó xd
Látta... Miért nem ír?! Baszus nem ezt kellett volna írnom. Erre nem tud mit visszaírni... Óóh, ír!
Balázs: Nem lenne kedved holnap este kimozdulni?😃
Te jó ég! Oké neem, ez tuti nem egy randi. Engem sose szoktak randira hívni a fiúk. Inkább az aranyos, kedves és gyönyörű legjobb barátnőmet, Mesit. Mónit is hívnák, mert az ő személyisége is nagyon hívogató, de ugye Oli miatt senki sem meri.
Balázs: Hahó
Basszus elkalandoztam, és elfelejtettem visszaírni.
Orsi: Bocsi itt vagyok! Milyen kimozdulásra gondolsz?😁
Balázs: Haverom hnap házibulit tart. Gondoltam eljöhetnétek a srácokkal:)
Éés beigazolódott. Nem randi, mert akkor a többieket nem hívta volna.
Orsi: Ööhm de persze. Megkérdezem a többieket is, de szerintem ők is benne lesznek.
Balázs: Már beszéltem Dáviddal is meg Bencével is, és ők jönnek. Valamiért Nem nagyon akarták, hogy titeket is hívjalak... De én szívesen megismernélek😏
Nem akarták, hogy mi is menjünk? Na lesz egy-két szavam hozzájuk! Megfosztanának az igaz szerelemtől engem?!
Orsi: Bencével is? Ismeritek egymást?
Balázs: Igen, mivel szokott ide járni a Dáviddal, é szoktunk együtt hülyülni.
Orsi: Úú, bocsi, de má nagyon fáradt vagyok, és ha most nem alszok el, akkor holnap még ágyúval sem tudnak fölkelteni.
Balázs: Xdd Rendben. Jó éjszakát!☺️
Orsi: Neked is! Szia!😊
Balázs: Szia!😄
Hali!☺️
Na úgy döntöttem, hogy mivel becsillagoztátok egy páran a Hírek📰+kérdés❓ részt, gondolom szeretnétek látni a beszélgetést, ezért raktam fel.
A kövi rész nemtudom, hogy mikor lesz, de próbálom minél hamarabb megírni.
Köszi a visszajelzéseket!😁❤️
YOU ARE READING
Kezdetben barátok
Teen Fiction❗️A könyv cím-és borítókép változtatáson haladt át! Eredeti címe a Barátság extrákkal❗️ Ismerős az az érzés amikor egy közeli barátodba szeretsz bele? Orsi ugyanezzel a problémával küzd, amikor barátaival a Mátrába utazik a tavaszi szünetben. Sikerü...