Biz nasıl evde kaldık? 1. Bölüm

264 11 1
                                    


dayanamdım ilk bölümle geldim :)


umarım beğenirsiniz :)



Biz nasıl evde kaldık?

1. Bölüm

Perdeyi aralayıp dışarıya bakıyorum... erguvanlar açmış, kuşlar cıvıldıyor doğa baharın geldiğini haber veriyor. Peki bendeki bu üzüntüde neyin nesi? Sanki boğuluyormuşum gibi, gitmem gerekiyormuş gibi. Oysa artık bunu aşmış olmam gerekirdi. Bir yerlere gitme olayını.... Artık yerleşik bir düzenim var...

"Neyin var?"

Pencereden dışarıya bakmayı bırakıp koltuğa tam karşısına oturdum.

"Biraz depresif bir ruh hali, biraz... kaçıp uzaklara gitme isteği, birde ortaya karışık bir bahar havası... sen ne istersin?"

"Hepsinin sebebini?"

"Savaş..." Savaş dememle telefona olan ilgisini bir kenara bırakıp bana bakmaya başladı ve malum soruyu sordu.

"Ne oldu?"

"Geçen gün gelecekten bahsetti..."

"Eee"

"İş ciddiye biniyor kızım! Adam ev almaktan çocuk yapmaktan..kısacası evlilikten bahsediyor ..."

Oturduğum yerden kalkıp salonda dolaşmaya başlıyorum... sinirli değil de kendimi kapana kısılmış gibi hissediyorum... nereden çıkmıştı evlilik işi şimdi!

"Yok evimiz bahçeli olacakmış, yok bütün tamir ve onarımı beraber yapacakmışız... hatta köpek bile almayı düşünüyormuşuz!

Düşünebiliyor musun? Ben böyle düşünüyormuşum! Nerede benim özgürlüğe bulanmış düşüncelerim? Nerede dünyayı dolaşma isteğim! Evleneceğim ve çocuk bakacağım! Ben ve çocuk bakmak! Ben daha çocuk nasıl tutulur onu bile bilmiyorum ki!"

"Asya! Sakin ol! Sadece gelecekten bahsetmiş adam. Hem bilirsin bu tip adamlar bulunmaz hint kumaşı niteliğindedirler"

"Biliyorum... ben zaten Savaşı çok seviyorum... ama.." deyip koltuğa bırakıyorum kendimi

"Birine bağlı olmak ve sorumluluk almak ağır bir şeymiş gibi geliyor değil mi?"

"Gibi değil direkmen ağır! Off bilmiyorum bilmiyorum... hiçbir şey bilmiyorum! Ben sadece ...seviyorum onu. Bu neden yetmiyor ki ona... ona ait olduğumu bilmezmiş gibi davranıyor... daha fazlasını neden istiyor ki? Daha fazlasına hazır değilim! Ne şuan için nede beş yıl sonrası için"

"Beş yıl?" deyip kaşını kaldırmıştı

"Tamam tamam fazla abartı oldu ama şu an için hazır değilim!" dedikten sonra ona doğru döndüm ve sözlerimi bitirdim"

" Bende bunlar var sende ne var Giz?"

***

Sabahın bu saatinde neden uyandırılıyorum ki? Çekimim yoktu bugün. Çok iyi biliyorum. Çünkü bir haftadır aralıksız çalıştım. Her şeyi bitirdim ki bugün tatil yapabileyim! Kısacası bugün benim tatil günüm! Acaba kimi deli s.... Tövbe tövbe...

"Efendim"

"Günaydın Gizem hanım"

"Gün filan daha aymadı Emel hatta kargalar bile..."

"Biliyorum Gizem hanım ancak on dakika önce Berke bey aradı çekilen fotoğraflardan konseptinin değişmesini istiyor"

"Bir aylık emeğimin boşa mı gitmesini istiyor yani "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Biz Nasıl Evde Kaldık?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin