✨11.bölüm✨

19 2 0
                                    


"Allahım yine mi siz!" Diye düşüncelerimi bir de dışarı vurdum. Gerizekalılar diyerek arabayı geri geri çıkarmaya başladım. Arabayı okuldan çıkardığım da bu kadarı da tesadüf olamaz diye düşündüm. Eve gidince daha annemgil gelmediği için direk odama gittim. Yatağa kendimi attığım da kapım açıldı kim olduğuna bakmak için başımı hafif kaldırdığım da gelenin Deniz olduğunu gördüm. Koşarak yanıma geldi ve yatağa atladı.

"Eveet konuşalım."

" Olur da dur bi üstümü değiştiriyim."

"Tamam hadi" dolabıma doğru yürüdüm bugün dışarı çıkmayacağımız için altıma şort eşofman ve yüzücü giydim bileğime bir toka geçirip yatağa oturdum.

"Evet şimdi konuşalım." derken bir yandan da saçımı tepeden toplamaya başladım.

"Sarp ı hiç görmedim."

"Ben de görmedim ama Ilgaz la aynı sınıftayız."

"Ohaaa ben onu da görmedim ."

"Yarın görürsün."

"Tenefüste sizin sınıfa gelirim ılgazla görüşürüz eğer arada görürsemde Sarp la görüşürüz ."

"İstersen görüşme yarın akşam bize geliyorlar."

"Oha nasıl?"

"Ben davet ettim ama bak sakın yüz verme o seni nasıl süründürdüyse sende aynı şekilde süründüre süründüre sürtük yap çocuğu acını çıkar." diyince üstüme atladı.

"Çok teşekkür ederim. İntikam ateşi başlasın diye bağırınca güldüm.

"Ne demek biz ortikiz "diyip yumruğumuzu tokuşturduk.

"Haaa asıl diyeceğim bu değildi."

"Neydi?"

"Okula yeni gelenler kim biliyor musun?"

"Kim?"

"Şu seninkiyke benimki"

"Ne ara seninki benimki oldu yaaa ."

"Ne biliyim işte biranda dedim lafın gelişi ama onlar yani."

"Hıı biliyorum."

"Sen nerden biliyorsun?"

"Bizim sınıfta Buğra diye bir çocuk var yeni arkadaşım çok sevdim falan bunun arkadaşlarıymış işte bende çıkışta gördüm ."

"Buğra ne iş?"

"Arkadaşım be salak."

"Oha bu daha şaşırtıcı sen hemen herkesle arkadaş olmazsın bilmiyorum yaa kanım kaynadı çocuğa."

"Bende tanışiyim bi "

"Tamam tanış ama şimdi çık odamdan biraz ablan ders çalışsın tatlım biliyorsun hani ben sınava girecem ya ."

"Ayy ayol sen ders çalış bende biraz Semih le kavga ediyim hadi ben gittim diyip kapıya yöneldi." bende masama yöneldim ve test kitabının birini açtım telefona baktığımda yemeğe daha 1saat olduğunu görünce o zamana kadar ders çalışmak için masama oturdum ve telefonu sesini iyice kısdım eğer tek bir sesini duyarsam ilgi odağımın direk o olacağını bildiğimden sesini kıstıktan sonra yatağa attım ve test çözmeye başladım.

1.5 saat sonra

Saate baktığım da 1.5 saatin geçtiğini gördüm ve hala yemeğe inmemiştim ve kimsede çağırmamıştı. Odamdan çıkıp aşağı inerken burnuma yemek kokukara gelmeye başladı ve daha çok acıktığımın farkına vardım. Annemle babamın konuşma sesini duyunca gülümseyerek salona doğru yürüdüm onlar görüş alanıma girince

ÇATIŞMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin