Deniz den
Sabah alarm çalmadan kalktım bu benim için çokta hayırlı değildi. Belki de bugün olacaklardan dolayı heyecan yapmışımdır. Sarp ın arkasından o kadar çok göz yaşı döktüm ki beni görsün beni sevsin diye beni güzel bulmadığını açık açık dile getirmişti ve ben o günden sonra kendime sürekli olarak bakmaya başladım. Gözlüklerimi telimi çıkardım bu bile o günden sonra kendimi çok güzel hissetmeme sebep olmuştu. Hala içimde ona karşı birşeyler varmı bilmiyorum ama varsada bu akşama kadar sürer sonrasında zaten kafam da bitiririm artik devir benim devrim bugün okulda dışarı çıkmayı planlamıyorum Sarp beni görmesin diye. Yatakta bunlari düşünürken alarmım çalmaya başladı. Alarmı kapatıp hemen banyoya gittim rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü giyinip saçımı açtım elimle biraz kabarttıktan sonra ayakkabımı giyip aşağı indim. Aşağı indiğimde Lara nın kahvaltı yaptığını gördüm ve yanına oturdum."Oo erkencisin."
"Biraz öyle oldu gibi " diyip birşeyler yemeye başladım.
"Hadi gidelim az bekle bee yedin yedin kalkıyorsun az bi sabret."
"Tamam be iyi " diyip yerine geri oturdu ağzıma birkaç parça birşeyler attıktan sonra kalktım
"Haydi gidelim." dedim
"Bugün sende ayrı bir hız var ama anlayamadım." dedi
"Akşama bağla dedim ve yan koltuğa kuruldum. Beni Buğrayla tanıştırırsın heralde ."
"Zaten tanışacaksınız ama ben sizin sınıfa gelirim sen sınıftan çıkma bugün."
"Tamam. " okula girdiğimizde Lara arabayı park eder etmez koşar adım okula girdim bugün kimseye gözükmek istemiyordum. Sınıfa girdiğimde finoyla sevgilisini yiyişirken görmek hayatta en son isteyeceğim şeydi yerimde öylece z donup kaldım hiçbir yere hareket edemiyordum. Çocuk en son beni fark ettiğinde biraz daha devam edip ayrıldı.
"Sen iki öpüşen insanı dikizlemeye utanmıyor musun?"
"Sen sevgilinle öpüşürken biri görecek diye düşünmüyorsun ve bunu benim sınıfımda yapıyorsun asıl sen utanmıyor musun?"
Senin dilin fazla mı uzun? Dediğinde yürümeye başladım onların yiyiştiği sıra benim sıram olduğu için oraya doğru yürüdüm Eylem de onun üstüne yürüyorum sanıp sıradan kalkıp sevgilisinin yanın da durdu çantamı sıraya atıp yayılarak oturdum.
Hadi fazla bekleme yapmayın baska sınıfa gidin Eylemciği fazla sinirlendirmiş olacam ki sinirle konuşmaya başladı.
Deniz hadi canım iki sevgili arasına girme ve git burdan dediğinde sevgilisine baktım burnundan soluyarak Eylem e bakıyordu. Burada havanın gerildiğini hissedip
Ayy pardon tatlım sen diyince kafama yattı dediğimde büyük bir iş başarmış gibi sırıtmaya başladı. Haklısın iki sevgili arasinda duramam diyip sınıftan çıktım çıkar çıkmaz sınıfta bağırma sesleri gelmeye başladı kusura bakma Eylem böyle şeylere direk atlarım ama söz konusu sen olunca kılımı kıpırtadasım gelmiyor.
Lara dan
Sınıfa gelir gelmez çantamı yerine koyup buğra nın yanına gittim.
"Kankaaa kankaaa kankaaaaaa"
"Ne var beee kankasız kör kuyularda kal inşallah" diyince güldüm
"Hadi seni müko kardeşimle tanıştıracam"
"O gelse olmuyor mu sabah sabah ne bu enerji "
"Ya gelemez işte hadi bee kırma beni ne oluuuuur gelsen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇATIŞMA
Novela JuvenilBirbirinden farklı dört karakterin zamanla nefretlerinin aşka ve karakterlerin birbirlerine dönüştüğü bir hikâye Lara ve Deniz muhteşem bir şekilde dans etmektedir ve üstlerine rakip tanımamaktadır FAKAT karşılarına biranda çıkan gizemli çocuklar b...