Δεν ξέρω αν υπάρχουν μέρες σαν και αυτή απαίσια, αλλά σήμερα ήταν πραγματικά φρίκη.
Εχτές το βράδυ ήμουν στου μπαμπά μου και καθώς ήταν μια πολύ όμορφη ημέρα το βράδυ έφτιαξα κέικ είδα μια υπέροχη ταινία και μετά πήγα στο δωμάτιο μου, άρχισα να παραπονιέμαι για όλα. Αμφέβαλλα αρκετά για το αγόρι μου τον Ζάκ αλλά μέσα μου ήξερα ότι όλα ήταν οκει. Καθώς έγραφα στο scrapbook μου με πείτε τηλέφωνο, με άκουσε που δεν ήμουν καλά και με ανάγκασε να του πω τι έχω γιατί καταλαβαίνω ότι δεν αντέχει να με βλέπει έτσι. Του εξήγησα όλα τα πράγματα που θα ήθελα από αυτόν ή τα πράγματα που με ενοχλούν, επιτέλους βρήκα το κουράγιο που έψαχνα και είπα όλα αυτά τα κρυφά μυστικά μου.
Κοιμήθηκα δύσκολα αλλά τίποτα δε συγκρίνεται με την σημερινή μου ημέρα!Το πρωί ο μπαμπάς με πήγε στην μαμά. Δεν ήταν σπίτι ακόμα. Γύριζε από χωριό, στο οποίο πάει με τον άντρα της τα σαββατοκυριακα. Είναι μαζί δέκα χρόνια ,νομίζω τώρα όλα είναι καλύτερα προς εμένα. Ήρθε μετά από μισή ώρα με την κόρη του άντρα της την Νάνση με την οποία παράδοξος κάποιες φορές τα πάμε καλά. Μας είπε ότι θα πηγαίναμε λαϊκή και πρώτα για ένα καφεδάκι ...
Πήγαμε για καφέ και επειδή καθόμασταν έξω είδαμε μια φίλη της Νάνσης με την οποία πέρυσι έκανε παρέα. Ήταν με μια κοπέλα η οποία είχε αρχίσει μια ολόκληρη προπαγάνδα εναντίον μου χωρίς να με έχει συναντήσει ΠΌΤΕ! είναι άξιο λύπησης. Έλεγε διάφορα στο αγόρι μου που υποτίθεται ήταν φίλοι ,για εμένα. Λέγοντας του την αλήθεια. Το ήξερε αλλά δεν έκανε σκηνή σε αυτήν και απλά δε της ξαναμιλήσε... πριν δύο μήνες είχε άλλη μια κοπέλα η "κολλητη" του να λέει διάφορα για εμένα και ήμασταν στο 97% για χωρισμό, πάλι καλά που τον έπεισα να διώξει τον εγωισμό και να τα ξαναβρούμε, με αγαπά πολύ, δεν είναι σαν τις άλλες εφηβηκές σάχλες ψεύτικες σχέσεις... είναι κάτι αληθινό. .. το ξέρω!
Τέλος πάντων την είδαμε αυτήν μας μίλησε, μόνο που δε ήθελα να σηκωθώ να κάνω σκηνή και να αρχίσω "εσύ πάλι καριόλα τι ανακατευεσαι στην ζωή μου, τόσο πολύ σε νοιάζει, ούτε πως λένε ξερεις" όχι γιατί το έχω ξανάκανει και χειρότερα! Πολύ χειρότερα (δεν θέλω την βία, δεν λειτουργώ με σωματική μόνο λεκτική σε ανάλογο βαθμό σε όποιον την χρειάζεται!
Μετά είχα κανονίσει με τον κολλητό μου (ο οποίος είναι γκει επίσης ) ήθελε να πάμε εκείνη την ημέρα το απόγευμα στο escape room το οποίο τελευταία στιγμή ήταν απίστευτη κούραση και ταλεπωρια απλά επειδή έχει έρθει η ξαδέρφη σου και θες να πάτε εκεί. .. Τέλος πάντως μαλώσω με πολύ! Δεν καταλαβαίνει ότι δεν είμαι καλά! Δεν καταλαβαίνει τα προβλήματα μου,και το λαό είναι ότι τον ξέρω από 3 χρονών... δεν ξέρω έχω απογοητευτεί ήταν ο καλύτερος φίλος μου και τώρα απλά αυτό. Αλλά δε αντέχω, με έβρισε κιόλας, πάνω που ήμουν τόσο χάλια και έκλαιγα κιόλας απλά μου είπε ένα "δεν πας στον διαόλο λέω εγώ " και το έκλεισε. Αυτό. Θέλει να γίνεται πάντα το δικό του κανάλι να του αρέσει. Η γνώμη μου δεν μετράει πότε. Λυπάμαι... πολύ.Θα κάνω (part)☆3 για την υπόλοιπη ημέρα
Ελπίζω να σας άρεσε
"Keep calm and keep reading"
YOU ARE READING
And I'm like "WTF"
RomanceΗ περίληψη είναι στο 1ο κεφάλαιο "η αρχη" ~Please don't copy the story~