Λοιπόν, το Σάββατο πήγα στην μπάντα και ήταν υπέροχα,νόμιζα ότι η τραγουδιστρια θα ήταν καλύτερη από εμένα αλλά αντιθέτως ήμουν αρκετά πιο ωραία από αυτήν. Όλα υπέροχα!
Σήμερα είναι τέταρτη αύριο έχω εξετάσεις. Αυτό τον καιρό ο ζακ λέει ότι έχει πολύ διάβασμα και δεν μπορούμε να βγαίνουμε σχεδόν καθόλου. Μόνο το Σάββατο κοιμηθηκαμε μαζί και μετά δεν βγήκαμε καν βόλτα απλά συναντήθηκαμε το πρωί να διαβάσουμε και να πάμε βόλτα. Αύριο μετά που θα δώσουμε θέλω να πάμε θάλασσα παρέα αλλά να έρθει και αυτός. Οι γονείς του δεν τον αφήνουν αλλά σήμερα δεν πήγε στο μάθημα και ούτε θα βγούμε για να διαβάσει και ελπίζουμε να μπορέσει να τους μεταπείσει να βγούμε μετά τις εξετάσεις για θάλασσα. Please "θεε" κάνε και κάτι χρήσιμο αφού υπάρχεις. ..
Την Κυριακή θέλει να έρθει μια φίλη του σπίτι, ή Κατερίνα για να διαβάσουν μαζί για ένα μάθημα λέει γιατί θα μείνει και θέλει βοήθεια και μόνο αυτή μπορεί να έρθει ...
Δεν ξέρω τι να πιστέψω. Φαίνεται τόσο πολύ ότι μου λέει ψέματα ,αλλά δεν ξέρω. Δηλαδή πραγματικά πιστεύετε ότι θα έρθει εκεί για να διαβάσουν, να φύγει από το σπίτι της αυτή που είναι στου διαόλου την μάνα για να πάει εκεί για μια ώρα για να διαβάσουν ? Πείτε μου!
Αλλά αν είναι έτσι θα κανονίσω και εγώ με έναν φίλο μου να πάω την Κυριακή σπίτι του για να διαβάσουμε, αλλά εμείς όντως θα διαβάσουμε εκείνος δεν νομίζω. Δεν έχω κανονίσει τίποτα ακόμα με τον φίλο μου τον Μάνο αλλά νομίζω ότι θα μπορεί . Για να δούμε ΤΏΡΑ τι ΘΑ πει το μωρό μου,θα του αρέσει να πάω εγώ? Nope :)Αυτό ήταν, εάν μου το ζητήσετε και σας άρεσε μπορώ να συνεχίσω την ιστορία αυτήν. See you ♡
YOU ARE READING
And I'm like "WTF"
RomanceΗ περίληψη είναι στο 1ο κεφάλαιο "η αρχη" ~Please don't copy the story~