Το ξύπνημα

89 11 3
                                    

Άλλο ενα κεφάλαιο :*
Ψηφίστε την ιστορία :*
Και σχολιάστε την αν μπορείτε :*

<<Θέλω να δεχτώ την δοκιμασία με όλα τα ΡΙΣΚΑ της>>
Είπα αποφασιστικά

Επικράτησε ησυχία ...
Γύρισα όλα τα μάτια ήταν γεμάτα έκπληξη αλλά και με μία δόση φόβου.
Αντίκρισες τον αδερφός απο μακρυά φενόταν αρκετά θυμωμένος..

Αλλά δεν υπάρχει γυρισμός
Πήρες μια απόφαση και τελείωσε..

Γυρνώντας το κεφάλι σου από απο την άλλη πλευρά τα μάτια σου κάρφωσαν κατευθείαν τον ψηλό νεαρό άντρα ο οποίος σε κοίταζε επίμονα με περίεργο βλέμμα .Ηταν ένας απο τους Jedi .

Ήταν όντως σωστή αυτή η επιλογή ?

<<Η δοκιμασία η οποία θα περάσεις είναι απλή
Θα σου δοθεί ενα φωτόσπαθο που χρησιμοποιήτε ειδικά για την εκπαίδευση των Jedi .Με αυτό το όπλο που είναι σαν σπαθί θα χρειαστεί να αντιμετωπίσεις έναν απο τους μαθητευόμενους των 2 Jedi Masters.
Οι κανόνες είναι απλοί κατά την διάρκεια της μάχης οποίος καταφέρει να ""ακουμπήσει"" με το φωτόσπαθο του τον άλλο βγαίνει νικητής>>

Δεν το πίστευα αυτό που άκουγα θα πάλευα με το όπλο των Jedi ...
αλλά ποιος θα ηταν ο αντίπαλος??

<<η αντίπαλος σου είναι η Ahsoka Tano μαθητευόμενη του Anakin Skywalker .Καλη επιτυχία>>

Άρχισα να προχωρώ προς ενα τραπέζι όπου ηταν τοποθετημένα τα 2
φωτόσπάθα μόλις το ακούμπησε ένιωσα μια ανατριχίλα ηταν περίεργο συναίσθημα αλλά δεν υπήρχε χρόνος γι αυτό.Αμέσως πήρα θέση στο κέντρο του χώρου και απέναντι μου η Ahsoka φαινόταν πανέτοιμη.

<<Με το σήμα μου ξεκινήστε.
ΤΩΡΑ>>
Οι λεπίδες συγκούστικαν .Έκανα κάποια βήματα πίσω .
Αυτό το φωτόσπαθο είναι πολύ δυνατό!
Χωρίς να ολοκληρώσω την σκέψη μου με μια επιδέξια φιγούρα στο αέρα η αντίπαλος μου παραλίγο να πετύχει το κεφάλι μου αλλά με την βοηθά του σπαθιού μου το ανέτρεψα .Επίθεση ξανά με πολλές συγκρούσεις απο τα φωτόσπαθα μας η λάμψη είχε θόλωση τα μάτια μου με πολλές κινήσεις και αποφυγές προσπαθούσα να αποτρέψω τα γερά χτυπήματα της αντίπαλος μου.Μέχρι που ενα κύμα αόρατης δύναμης με ρίξε στο πάτωμα πολύ άτσαλα .Η Ahsoka με τα χέρια της χρησιμοποίησε την δύναμη !!!
Είχα θυμώσει πολύ
Συκώθηκα γρήγορα πριν προλάβει το φωτόσπαθο της να με ακουμπήσει κάθε της επίθεση με έκανε ακόμα πιο πολύ να θέλω να την νικήσω
Ο θυμός με έχει κατακλύσει ήθελα να της δείξω οτι δεν είμαι αυτή που νομίζει.
Χρησιμοποιώντας πάλι την δύναμη κατάφερε να με αφοπλίσει .
Τρέχοντας να πάρω το όπλο μου η Ahsoka
Με ένα μεγάλο πήδημα ερχόταν κατά πάνω μου χωρίς να χάσω χρόνο πήδηξα προς την μεριά του φωτόσπαθου μου πέφτοντας στο πάτωμα έτσι κατάφερα να το πιάσω ήταν αργά όμως η αντίπαλος μου βρέθηκε ακριβώς απο πάνω μου και ήταν έτοιμη να με ακουμπήσει με το φωτόσπαθο της τότε μια λάμψη εμφανίστηκε απο το δικού μου φωτόσπαθο το οποίο ενώθηκε με το δικό της με ενα σπρώξιμο κατάφερα να συκωθώ πάλι ακόμα πιο νευριασμένη είχα αρχίσει να ιδρώνω αλλά όχι από την κούραση αλλά από τον θυμό και την οργή..
Η αντίπαλος μου διέκρινε τις σταγόνες στο μέτωπο και το σώμα μου έτσι βρήκε την ευκαιρία με μια έντονη κίνηση των χεριών της να στείλει ένα μεγάλο κύμα δύναμης πάνω μου το οποίο παρόλο την προσπάθειά μου να το αποφύγω με έστειλε κατευθείαν δυνατά σε έναν τοίχο .Έπεσα κάτω.Με δυσκολία κατάφερα με την βοήθειά των μελανιασμένων και αδύναμων χεριων μου να σταθώ όρθια.
Είχα φτάσει στα όρια ο θυμος ειχε ξυπνήσει μέσα μου
Χτυπημένη κουρασμένη αλλά η οργή είχε φουντώσει σαν φωτιά στην καρδιά μου.
Με μια κραυγή θυμού ενα κύμα δύναμης ελευθερώθηκε απο μενα και πήγε κατευθείαν πάνω στην Ashoka η οποία πετάχτηκε ψηλά απο το γερο χτύπημα και έπειτα συγκρούστηκε σε ενα τοίχο από τον οποίο έπεσε και βρέθηκε στο πάτωμα χωρίς να κουνιόταν .
Έπεσα στάθηκα στα γόνατα...
Οξύς πόνος με διαπέρασε
Τόσο μεγαλος .
Δύο μεγάλες μαύρες καμπυλωτές χωρίς σχήμα γραμμές σαν τατουάζ σχηματίστηκαν απο το μάτι μου μέχρι το μάγουλο.
Άρχισα να ουρλιάζω απο τον πόνο
Μέχρι που έπεσα κατευθείαν στο πάτωμα χάνοντας τις αισθήσεις μου και αντικρίζοντας θολά όλο τον σηκωμένο κόσμο .Έτσι όλα σκωτίνιασαν.

Scar of the ForceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin