1

268 7 1
                                    

İsa onlara şöyle dedi: "Şeytan'ın gökten yıldırım gibi düştüğünü gördüm"

Lucifer kızgınlığını bastıramıyordu, nasıl olurda tanrı onu cennetten kovardı, cehennemde işkence meleği olarak kalmak istemiyordu , Adem'e itaat etmek istemiyordu .O basit bir topraktan kendisi ise herşeyi yok edebilecek ateşten yaratılmıştı basit bir insan oğluna hizmet etmek istemiyordu.
Kibiri yüzünden tanrı onu cennetten men etti.

Saat: 00.45

Sahil yakınlarında bir ışık süzmesi görüldü, yaydığı ışık heryeri aydınlatmıştı. Büyük bir gürültüyle o ışık süzmesi sahile düştü ve derin bir çıkur oluşturmuştu..

Saat sabahın 8i;
Gözlerini açtığında sexy bir bayanın ona seslendiğini fark etti , o herkesi etkileyen gülümsemesiyle bayana daha dikkatli bakmaya çalıştı.
" Hey iyi misin?"
Lucifer bi an kendine geldi ve etrafını incelemeye başladı, ayağa kalktı ve kuma gömülen muhteşem kanatları bi anda açıldı , gözleri kör edecek bir ışık saçıyordu.
" Aman tanrım buda ne !" Kocaman masmavi  gözlerini açmış ışıldayan ve insana huzur veren kanatlara bakıyordu .
"Bu nasıl olur sen..sende kimsin böyle ? "
Lucifer" Burası neresi nerdeyim ben ?"

"Benim topraklarımdasın dostum hadi takip et beni"Onu bi mağaraya getirmişti, içeride ateş yanıyordu ,
Lucifer bi an tereddüt etsede başka bir seçeneği yoktu. Bi an sessizlik yaşandı ve bu sessizliği bozan sexy bayan oldu :" Anlat bakalım kimsin ve nereden geldin ?"
Lucifer bi an duraksadı ve tanımadığı birine nasıl anlatabilirdi belkide babasının(Tanrının) onu geri cehenneme döndürtmek için gönderdiği askerlerlerden biri olabilirdi.
Lucifer:" Bana ilk önce kendini tanıtmak zorundasın, kurtarıcımın kim olduğunu bilmek hakkım öyle değil mi?"
" Mm pekhala nasıl istersen," elini lucifer a doğru uzattı " Ben.." Tam o sırada kulakları sağır edecek bi ses mağarada yankılandı "MAZE!!" Ses mağaranın girişinden geliyordu , otarafa doğru baktıklarında parlayan bir ışık süzmesinden başka birşey göremediler. Maze mağaranın girişine büyük bir korkuyla bakarak " Lanet olsun burdada buldular ...

Cehennem Çemberi "LUCİFER"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin