3

86 4 1
                                    

"Hoş geldiniz sayın savcım. Bu ani çağrı için lütfen kusurumuza bakmayın"
Savcı elleri bağlanmış ve kafasına torba geçirilmiş şekilde masanın kenarında duruyordu. Yüzünde korkunç bi ifade vardı. Yanık izleri olan adam savcıya doğru dönmüş pis pis sırıtıyordu.
" Demek konuşmıcaksın, kusuruma bakmayın sayın savcım kendimi tanıtmayı unuttum ben Hero! Tabi merak ediyorsunuz sizi neden bura çağırdığımı ." Ellerini ovuşturdu ve şöminenin karşına geçerek ellerini arkaya doğru birbirine kenetledi. Savcı korkudan titriyordu ama elinden hiç birşey gelmiyordu. Hero büyük bir kahkaha attı, eğlenceyi seviyordu, insanların korkmuş halini seviyordu. Çünkü o ölüm tanrısı Hero' ydu.

...

Newyork Emniyeti
Toplantı salonu..

"Mandy iyimisin?"
Jhon Mandy'nin sessiz duruşu karşısında şaşırmıştı çünkü genelde gevezeydi ve Jhon la çok ağız dalaşına girerlerdi ,ama bugün durgun ve fazlasıyla düşünceliydi.
Mandy sandalyeye yaslanmış elindeki kalemi kemiriyordu. Bi anda Jhon'a döndü ve :" Oraya tekrar gitmeliyiz Jhon bu işte bir terslik var!"
Jhon hiç birşey anlamamıştı Mandy'e dönmüş şaşkın şaşkın bakıyordu .
" Hey Mandy! Ne olduğunu anlatıcakmısın artık?"
Mandy bi eli beline bi eli alnına koymuş Jhon'un şaşkın gözlerine bakıyordu. Sakince oturdu ve Jhon'a döndü " Bak ,şu geçen yaşanan cinayet ; sencede garip değil mi? Etrafta bir sürü kamera var fakat hiç birinde gözükmüyor, ve tahmin ediyorum ki önceki günler yaşanan kadın cinayetlerindeki şahıs aynı kişi , neden kadınlar? Neden "L" harfi , ve düşünüyorum ki bunu yapan tek bir kişi değil ve arkasında birileri var bunu çözücem ve o pisliği zindana tıktırıcam!" Jhon Mandy ' nin bu konuşmasından sonra tırsmıştı , aslında o hep böyleydi azimli , karalı , iyi bir dedektifti ve üstlendiği bütün davaları çözmüştü. İşinde başarılı olmak istiyordu daima ve bu davayıda çözüceğine inanıyordu Jhon.

...

"Lucifer beni nereye getirdiğini söylicek misin artık? "
Lucifer büyük siyah, altın işlemeli kapıyı açtığında Maze donup kalmıştı. Lucifer ellerini iki yana açarak:
"Evime hoşgeldin Maze!"
Birsürü insan vardı her biri ellerinde içkiler, kadehler ve kumar..
Yavaşça merdivenden aşşağı indiler ve barın önündeki sandalyelere oturdular.
Kevin iki bardağa içki doldurduktan sonra birini Maze 'e birinide Lucifer a uzattı. Lucifer içkiyi bi yudumda içtikten sonra bardağı Kevin a uzattı :" Bu benim sadık elçim Kevin, Kevin buda Maze . Sanırım gerisini kendiniz getirebilirsiniz dostlarım, benim ufak bir işim varda." Ayağa kalkıp Maze in şaşırmış yüzüne bakarak çakma bi gülümseme attıktan sonra oradan uzaklaştı.
Maze önüne dönüp masaya kollarını koyarak bir eliyle içkisini dikti ve yüzünğ buruşturdu." Ah şu Lucifer, sanırım onu daha iyi tanımam gerekiyor." Kevin kollarını önünde birleştirdikten sonra Maze elini uzattı:" Merhaba Maze tanıştığıma memnun oldum sizin gibi muhteşem bir bayanın buralara teşrif etmesi ne kadarda hoş."
Maze Kev'in gözlerine bakarak dona kalmıştı . Çok etkileyiciydi, inanılmaz bir güçtü sanki bu şey , Kev Maze e doğru yaklaştı , aralarında çok az bi mesafe kalmıştı gözlerini kapatmışlardı , taki barmen kız Maze in üstüne limonata dökene kadar çok iyi gidiyordu.
"Ben.. Ben çok özür dilerim efendim." Ellerini yüzüne kapatmıştı yaptığı sakarlıktan utanıyordu Kev kızı her gördüğünde baştan aşağı süzerdi çünkğ çok sexy di kocaman dolgun göğsü vardı ve iri kalçaları ile etrafındaki erkeklerin dikkatini çekerdi . Upuzun siyah saçları ve siyah gözleri vardı.
Maze kızın utandığının farkına vardı "Hey, sorun yapmana gerek yok ufak bi leke sadece ."
" Ben hemen bi bez getiriyim." Diyerek mutfağa doğru hızlıca koştu .

Tekefonunu çıkardı ve mesaj bölümüne girdi " Maze burda Lilith!"

(Kevin ve barda çalan şarkı medyada)

Cehennem Çemberi "LUCİFER"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin