"Hemen gitmeliyiz Lucifer!"
Işık süzmesinin onlara doğru geldiğini fark ettiler ve Lucifer olağan dışı kanatlarıyla Maze sardı ve bir ışık parlaması göründükten sonra birden yok oldular....
23:15
Terk edilmiş hastane duvarlarında yankılanan çığlık adeta kulağı sağır ediyordu."Yapma nolur yalvarıyorum sana! Ne istersen veririm nolur bırak beni"
-" Siz, insanlar! Ne kadar da zavallısınız , yalvarman hoşuma gitmedi değil ama bu ölmeyeceğinin garantisini vermez öyle değil mi?"
Elini yüzüne götürdü ve çenesini sıvazladı ve tekrar masaya bağlanmış ağlayan hamile kadına baktı ve sinsi bir gülümseme takınarak :" Aslında düşündümde senin yaşaman gerek çünkü çocuğunun acısını her bir hücrende hissetmeni istiyorum." Yüksek bir kahkaha atarak elindeki testereyle kadının karnına bir hamle yaptı ve kadın bi anda derin bir çığlık attı.
Acı çeken kadına son bir kez daha bakarak maskesini takıp pencereden atlayarak oradan uzaklaştı.
.."Memur Mendy kamera kayıtlarına ulaştınız mı?"
-" Evet sayın savcım yakınlardaki petrol istasyonun kamerasına ulaştık arkadaşlar hazırlamışlar isterseniz bir de siz göz atın."
"Gidelim."
Mendy " Saat 23:00 sularında istasyonun önünden bir karaltı geçiyo efendim ama ne olduğunu tespit edemedik elimizdeki tek kayıtlar bunlar."
Savcı bi elini uzun paltosunun cebine diğer eliyle sakalını sıvazlayarak ekrana daha dikkatli baktı.
"Videoyu yavaşlat Jhon!Buda ne bi tür yaratık mı? "
" Efendim telefon size."
Savcı telofonu aldı ve karşıdan gelen sese pür dikkat kesildi adeta tüyleri diken diken olmuştu.
Mendy savcının solmuş cildine baktı ve " Savcım iyimisiniz?"
Savcı telefonu kapattıktan sonra bütün gözlerin kendisine baktığını fark etti."Imm, önemli bişe değil çocuklar ailevi sorun" yüzüne yapmacık bir gülümseme takınarak kafasını öne eğdi ve dosyaları inceliyormuş gibi yaptı.
" Burada kadının sırtında bi işaret olduğu yazıyor ,hey! Şu videoyu tekrar oynatın bakalım."
Videoyu yavaşlattıklarında görülen siyah karaltının sırtında da L işareti olduğunu fark ettiler.
Savcı nın surat ifadesi değişmişti sanki korku doluydu şuan Mandy bi savcıya bide ekrandaki L işaretine baktı içinden söylenmeye başladı." Bu kaçıncı hamile kadın cinayeti ve her yerde 'L' kim bu?"
Savcı Mendy e bakarak " bu dava sizde Mandy ve Jhon kolay gelsin ." Diyerek hızla olay yerinden uzaklaştı.
Mandy Jhon a bakarak olamaz der gibi kafasını iki yana salladı " Gidelim Jhon şu gösteriş meraklısı kara kediyi bulmamız gerekiyor."...
Saat 6 suları
Newyork"Yeni evime hoş geldin Maze! Hadi ne duruyorsun otursana ve şu olayı bana baştan anlatmanı umuyorum."
İki kadeh doldurarak birini Maze'e uzattı ve suratında tatlı bir gülümseme oluşturarak Maze 'e baktı.
Maze Lucifer'ın elinden kadehi aldı ve bir yudum alarak deri koltuğa oturdu.
" Im nerden başlıyacağımı bilemiyorum Lucifer , aslında.." Derin bir nefes alarak kadehinden bir yudum daha aldı ve yerdeki desenleri incelemeye başladı.
Lucifer Maze 'e doğru eğildi ve gözlerini kısarak " Aslında ne Maze? Dur ben söyliyim beni dışlayan diğer oğullarını benden üstün tutan babam seni beni geri o iğrenç cehennemine döndürtmek için yolladı demi ama sana şunu söyliyim hiç şansın yok benim olmam gereken yer bura , dünya, ve geri dönmicem." Lucifer daha da sinirlenmişti koltukta geri yaslandı ve kadehinden bir yudum aldı.
Maze Lucifer'ın sinirli halinden biraz tırssada olanları bilmek hakkıydı.
" Aslında söylediklerin bi nevi doğru Lucifer fakat bizi almak için gelen babanın askerleri değildi bizi öldürmek isteyen başka bi boyutun tanrısı Hero nun askerleriydi." Lucifer bi an toparlandı ve Maze'e şaşkın bi ifadeyle bakmaya başladı." Ama bu olamaz bu savaş yıllar önce bitti sanıyodum. Bu.. Bu nasıl olur ?" Bi anda ayağa kalktı ve elini beline koyarak saçlarını karıştırarak odada bi oyana bi bu yana yürümeye başladı. Maze gayet sakin bir şekilde konuşmasına devam etti ." Bitmedi Lucifer , aslında bitmişti yada sadece doğru zamanı bekliyorlardı, intikam almaya geldiler Lıcifer ve bu savaş tanrının oğullarının soyunu tüketmeden de bitmeyecek ." Bi süre sessizlik yaşandıktan sonra Lucifer kızgın bir şekilde Maze 'e yöneldi." Peki sen kimsin? Yalan söylemediğini nerden bilicem ya Hero nun askerlerinden biriysen Maze?" Maze Lucifer a doğru bi gülümseme attıktan sonra cebinden bir tılsım çıkarak Lucifer a uzattı " Al Lucifer bu sana her şeyi açıklar sanıyorum."
Lucifer tılsımı aldı ve şaşkınlığını gizleyemedi. Maze devam etti " Baban haklıymış gerçekten zeki birisin , inanmayacağını söylemişti ve bana bunu sana vermem için verdi. Ve diğer soruna cevap veriyim ben seni korumak için yaratıldım ne olursa olsun hep seni korucam yani bi nevi kıçını kurtarmakla görevlendirildim denebilir." Lucifer a doğru gülümsedikten sonra içkisini içmeye devam etti.
Lucifer duydukları karşısında tılsıma odaklanıp kalmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Çemberi "LUCİFER"
Mystery / Thriller"Cennetten kovulmuş iki melek ve bir seri katil. Şeytani bir örgüt.. Şeytan, ruhlar ve tanrıların savaşı. " Hepsi bir kitapta toplansa nolur ?