,,Min, měla bys už.. " zarazila jsem se, protože Min už spala. Vypla jsem jí televizi a pomalu zavřela dveře.
Šla jsem si vyčistit zuby a šla jsem si lehnout.
_________________________________🚶___
Bože jak já nesnáším ten otravný zvuk budíku. Kdyby nebyl budík možná bych nebyla po ránu vždy tak podrážděná.
Vstala jsem a namířila si to do kuchyně, kde už seděla vysmátá Min se snídaní.
,,Dobré ráno teto Lin, doufám, že jsi na dnešek připravená!" řekla Min s nacpanou pusou.
,,Dobré špunte,to si piš, že jsem! Kde je máma?" řekla jsem rozespale.
,,Už v práci. Probudila jsem se a už byla snídaně na stole." polkla.
Dala jsem si snídani, která byla nachystaná na stole a šla se připravit do školy. Oblékla jsem se do sukně jako obvykle a dala si vlasy do spleteného copu.
__________________________________🚶__
*ve škole*
,,Takže dnes pokračujeme v tom, co jsme probírali včera.. "
Že by ta Kim byla zase doma jen k tomu, aby nám udělala snídani a hned zase odešla? Achjo, ráda bych jí pomohla ,ale nemám jak. Navíc jdu za týden zpátky do práce.
Když nad tím tak uvažuji, nezeptala jsem se ani ,na jaký koncert jdeme. Ale to je hádám jedno. Pobudu tam a potom půjdu normálně domů. Ah, jsem tak ráda, že je pátek. Konečně zase chvilka času pro sebe.Ne, že bych ho neměla, jen si můžu zajezdit na kole, zajít se spolužačkou nakupovat a podobně. Dostala jsem chuť na kafe. Když nad tím uvažuji, měla bych se nějak hezky obléct. Přece jen tam budou maminky od Miinich spolužaček a já jako její doprovod nechci udělat špatný dojem.
Hm? Ahn dneska není ve škole? Říkala jsem si, že je tu nějaký klid.
__________________________________🚶__Když jsem už poobědvala, stála jsem na zastávce a čekala na autobus.Byla jsem z dneška trochu nervózní.
,,Hej Lin!Lin! Máš dnes čas?!" proběhla za mnou udychaná spolužačka Hyejin.
,,Um, dneska jdu s Min na koncert, tak se budu připravovat.. "
I když to je vlastně později a dnes pro ni tak brzy snad nemusím.
,,Hele víš co, na chvíli čas mám."řekla jsem náhle.,,Skvěle, zítra jdu na nějakou párty a potřebuji pomoct s- oblečením." řekla pořád trochu udychaná Hyejin
Taky bych si mohla něco koupit, když už jdu na ten koncert. Přece jen, můj šatník je plný sukní.
,,Tak to mi pomůžeš s oblečením na dnešek. " vyplázla jsem jazyk.
__________________________________🚶__
Po dvouhodinovém vybírání nějakých kalhot jsem si černé bílé. Bylo to na můj vkus sice trochu agresivní, vzhledem k tomu, že byly na koleni roztrháné, ale nevypadaly zas tak zle.
Když jsem už otevírala dveře od bytu, na chvíli jsem se zastavila. Slyšela jsem hudbu vycházející z dveří.Ty hlasy v té písničce mi přišly povědomé a úplně jsem si vzpomněla na moje roky na střední, kdy jsem poslouchala svou oblíbenou skupinu.
Otevřela jsem dveře, odhodila jsem batoh a šla do Miiniho pokoje odkud vycházela hudba. Když jsem vešla do pokoje první věci, které jsem si všimla byla Min. Celá zrudlá z tance v růžových máminých šatech, které vlekla po zemi a celá zmalovaná. Přišla jsem k rádiu a ztišila hudbu.
,,Co se to tu děje ty naše malá tanečnice. " řekla jsem pobaveně. Pohled na ni mi připomínal nějaký karnevalový převlek.
,,Teto! Ty už jsi doma?Už jsem připravena na koncert!" řekla postavila se do pózy jako to dělají modelky.
,,Nevtipkuj, vypadáš jako by jsi šla na karneval prcku." rozesmála jsem se.
,,Kdepak je maminka?" tentokrát vážně.,,Nevím, babička mě dovedla domů už tak tři hodiny zpátky a za celou dobu tady nebyla.. "řekla smutně.
,,Páni, to musíš mít hlad. Pojď jdu nám něco udělat k snědku, ať nejdeš na koncert hladová.. Ale! První si sundej ty šaty."
Min přikývla, sundala si šaty a namířila do kuchyně.
Když jsme dojedly jídlo koukla jsem se na Min a začala jsem se chechtat.
,,Tohle ti musím sundat z obličeje."Min se na mě koukla, uraženě našpulila rty a potichu řekla..
,,Ale když já se chci líbit..",,Zlatíčko," přisunula jsem se k ní blíž.
,,jsi krásná bez jakéhokoliv makeupu. Pojď, půjdeme tě umít."Chytla jsem ji za ruku a šla jí umýt to malířské dílo na obličeji.
__________________________________🚶__
ČTEŠ
Překvapení
FanfictionKdyž se nad tím zamyslím, nikdy jsem nečekala, že mi něco takového může přihodit ,a že mi to může úplně změnit život.