Namjoon POV
--------------------
Konečně přestávka a já si mohl jít zakouřit. Samozřejmě to nikdo z fanoušků nemohl vědět , tak jsem si už předem jak jsme přijeli na místo obhlédl , kam bych tak mohl jít.
Otevřel jsem dveře a jako na potvoru jsem tam viděl stát nějakou slečnu. Na chvíli jsem se zarazil. Když se na mě otočila a usmála pochopil jsem, že nejspíš netuší , kdo jsem. Chvilku jsem byl zmatený a pak vyšel ven a zavřel za sebou dveře. Začal jsem se rozhlížet jestli tam není nikdo z fanoušků nebo z tisku a potom si začal prohledávat kapsy kvůli zapalovači. Myslel jsem si, že jsem si ho vzal s sebou. Chvíli jsem se rozhodoval , jestli slečnu oslovit nebo ne. Nakonec jsem ji oslovil. Je to cizinka , všiml jsem si toho hned podle jejích zrzavých dlouhých vlasů , pih a pěkných modrých očí. Díky bohu jsem z naší skupiny nejlépe anglicky nadaný, takže to pro mě nebyl problém.
Když mi půjčila zapalovač pak se na mě otočila a natahovala ruku. Chvíli jsem ztuhnul .
Do hajzlu, teď se na Twitteru o mě bude roznášet, že kouřím a budu mít nežádanou pozornost, co teď?! Klid Namjoone, něco vymysli , jsi přece chytrý , notak.
Pořád natahovala ruku tak jsem trochu zaimprovizoval, zeptal se jí, zda chce podpis na ruku. Ah, jsem idiot, dal jsem si ten zapalovač do kapsy , jak mě to nemohlo napadnout.
Zeptal jsem se jí na jméno. Linda, pěkné jméno.
Ani jsme nedokázali rozumně domluvit a vrazil do dveří Suga. Chvíli na Lindu zíral, když jsem se na něj otočil měl jsem klidný výraz v obličeji a kývl na něj, aby pochopil, že je vše v pohodě.
Zeptal se mě o zapalovač, ale já ho bohužel neměl. Musel se zeptat Lindy , jinak to nešlo.
Ani se nezeptal a Linda mu natáhla ruku se zapalovačem. Ona snad čte myšlenky. Poděkoval ji svou nepěknou angličtinou. Bylo mi v té chvíli do smíchu , vlastně jako vždy , když kluci mluví anglicky , ale zase chápu, že se snaží. Když se Suga na mě snažil opakovaně šeptat, tak Linda na něj promluvila korejsky. Páni, dlouho jsem neviděl cizince, aby mluvil takhle pěkně korejsky. Jak přízvukem, tak sebejistě. Ptal jsem se odkud je. Česká Republika? Zvláštní, moc si nepamatuji , kde to je , jenom, že je to v Evropě. Možná uprostřed? Chtěl jsem se zeptat na víc otázek, ale zazvonil ji telefon. Opravdu umí perfektně korejsky, takhle neumím ani já anglicky, abych byl upřímný. Oznámila nám, že musí odejít. Škoda, myslel jsem se, že se víc dozvím o Evropě z pohledu Evropana, když v tom do mě Suga drcl a připomněl mi zítřejší party v klubu. Musel jsem jí pozvat, opravdu musel. Chci o ní vědět víc.________________________________________________________________________________
Lin POV
--------------------------------------------------------------
Stála jsem před halou , když v tom se hodně lidí už začalo zase hnát do sálu.
Chvíli jsem tam stála a ve dveřích jsem pak spatřila malé tělíčko jak si protírá oči.,,Prcku, tak co, pořád stejné? Nebylo ti tak jen kvůli toho horka?" řekla jsem ustaraně
Min se rozbrečela ,,Ano této pořad mi není dobře a je mi to strašně líto, protože tam nebudeme na autogramiádu a focení s BTS" fňukala.
,,Ale zlatíčko, " klekla jsem si k ní a začala ji utírat slzy.. ,, vždyť ti nikam neutečou, až bude zase možnost, půjdeme na ně znovu"
Min se ještě víc rozbrečela a zabořila se mi do náruče. Ještě jsem ji takhle brečet neviděla, určitě ji to muselo trápit. Ale kluci jsou z Koreje a koncertů mají taky hádám dost, do půl roku bude další a my budeme mít lístek už jako první, to slibuji.
___________________________________🚌___
Když jsme přišly domů Kim seděla na gauči a koukala na televizi.
,, Ale ale, copak tady děláte tak brzo, to snad zrušili koncert?" dořekla a Min se s brekem rozběhla do pokoje.
,,Neudělalo se jí dobře, tak chtěla domů, ale zároveň je smutná, že tam nebude na autogramiádu a focení.." řekla jsem smutně, protože mi to opravdu bylo líto.
,,Ale to snad neee, jdu za ní." zvedla se a šla do pokoje.
Šla jsem si udělat něco malého k snědku a pak se šla vykoupat. Lehla jsem si do postele , vzala si mobil a dala do nich sluchátka. Najela jsem si ve staré paměti staré písničky BTS.
Opravdu zvláštní. Oba kluci mi přišli strašně povědomí. Ať už jsem se snažila jakkoliv zapátrat hluboko v hlavě, pořád se mi jména nespojovaly s obličejema.
*bzz bzz* zavrněl mi telefon. Přišla mi zpráva , byla to Hyejin.
Hyejin : Hezký večer mladá slečno, jak jste se měla?
Lin : Ahoj ahoooj, hele bylo to fajn, jen se maličké neudělalo dobře , tak jsme jely dřív domů.
Hyejin : Ah, to mi je moc líto. Hele Lin, tak mě napadlo.. máš zítra večer čas? Víš , jdu na tu party a nechci tak jít sama.. tak se ptám tebe..
Chvíli jsem nad tím uvažovala. Nejsem zrovna ráda mezi lidmi , ještě když jsou na sebe namačkaní v malém klubu.. Ale na jednu stranu bych se měla jít konečně bavit a poznat nějaké lidi.Vlastně jsem se nešla takhle bavit snad nikdy od doby, co jsem v Koreji.
Lin : Víš co, zítra odpoledne ti dám vědět, jsem z dneška hodně utahaná.
Hyejin : V pořádku, chápu to. Tak se mi zítra ozvi, budu se těšit ❤️ Diky, dobrou noc.
Lin : Pěknou dobrou noc 🌸
Odložila jsem telefon a poslouchala dál. Když se mi začaly zavírat oči , do minuty jsem usla.
________________________________________
ČTEŠ
Překvapení
FanfictionKdyž se nad tím zamyslím, nikdy jsem nečekala, že mi něco takového může přihodit ,a že mi to může úplně změnit život.