Leptirici u stomaku, prorade mi uvek kada me on zagrli, ne znam zbog cega, nisam zaljubljena u njega, kao brat mi je, a opet u meni izaziva nesto cudno.
,,Doneo sam ti vrucu picu, u slucaju da si gladna" ,rekao je tiho, jedva cujnim glasom.Okrenuo se i sa malog zidica ograde uzeo ogromnu kutiju pice.Nasmejala sam se ovom njegovom divnom gestu, dok me je on gledao ravnodusno, prolazeci rukom kroz njegovu divnu plavu kosu.
,,Pa zelis li da udjes?Pica ce se ohladiti."
,,Ne princezo, ta pica je za tebe, za lep pocetak dana, ti jedi ja nisam gladan."
Jako me ljuti kad je takav, zelim da podelim sa njim i gotovo.Povukla sam ga za rukav u kucu, ali on se sapleo i oborio i mene i njega na pod.Iz nekog cudnog razloga polovina mn je zelela da ostanemo tako, dole, na hladnom laminatu, dok je druga polovina molila da se podigne.
Polako uzdigao se sa poda i gledao me nekoliko sekundi koje su po meni bile citava vecnost.Polako skroz je ustao, pruzio mi ruku i skrenuo pogled u stranu.Ustala sam i krenula ka stolu dok me je on pratio.Polako sam izvukla parce iz kutije i pruzila njegovim ustima.Zagrlizao je nezno i povukao kackavalj koji se razvlacio sve vise i vise i ako je on svim silama pokusavao da ga se resi.Bio je bas sladak dok se borio da zubima iskida onaj kackavalj, izgledao je kao da se bori da predje krajnju ali i najtezu prepreku u zivotu.
U jednom trenutku pruzio mi je parce pice i rekao kroz smeh, punih usta:,,Mogla bi da pomognes ovom princu u nevolji."Osetila sam kako mi srce skace, mislila sam da ce iskociti, obrazi su mi porumeneli, a moje nemirne oci jurile su njegov pogled svuda po meni.Uzlela sam parce i uvukla se u istu nevolju kao i moj princ.Igrali smo se kackavaljem,razvlacili ga, smejali se nasim neuspelim pokusajima da ga pregrizemo, i tako smo proveli celo vece, sedeci u kuhinji i smejajuci se.O boze kako mi on samo prija.
YOU ARE READING
Izmedju pakla i raja
Teen FictionKlara je devojcica koja je pre tri godine izgubila stariju sestru Hanu, koja joj je bila utociste od svih briga i problema. Zaljubljena je u svog druga iz klupe, Marka, koji je uvodi u pravi pakao od zivota. Ona pocinje da pusi travu i da se drogira...