Bir gün yine evin kızları pazara altın satmaya çıkmışlar. Trene yetişmek için tüm gücüyle koşmuşlar, bütün kızlar trene yetişmiş sadece Florensia yetişemeyip treni kaçırmış bütün yolu yürümek zorunda kalmış. Gideceği yere yakınlarda biyerlerde çimene dinlenmek için oturmuş suyunu içip ekmeğinden bir parça koparmış ve tam kalkacak bir ses duymuş! "İmdaat yardım edin" bu ses genç bir erkeğin sesiymiş! Florensia telaşla sesin geldiği yere koşmuş! Genç adam uçurumdan aşağa düşmek üzereymiş sadece küşük bir ağaç köküne tutunuyormuş, Kız nasıl kurtarıcam diye düşünürken birden nasıl kurtacağını bulmuş! Hemen elbisesinden ip uzunluğunda kumaş yırtmış ve genç adama tutunması için uzatmış ve tüm gücü ile adamı yukarı çekip kurtamış! "nasıl teşekkür etsem az sana borçluyum hayatımi kurtardın" demiş genç adam. O an Florensia ve genç Nick Sparkus tanışır ve birbirlerine deli gibi aşık olurlar. Ama bay Sparkus kızın bir beyaz cadı olduğunu bilmiyormuş. 8 ay sonra: Evlenmişler aradan aylar geçer ve Simon adında bir erkek çocukları olur. Zaman geçtikçe bay Sparkus karısında bir tuhaflık fark etmeye başlamış ve birgün merak edip şunu sormuş " hayatım sen neden hiç hastalanmıyorsun?" kadın ne diyeceğini bilememiş ve bilmem deyip geçiştirmiş adam daha fazla üzerine gitmemiş ve konu kapanmış.
Aradan seneler geçer bay Sparkus 40-50 yaşlarında ve yaşlanmaya başlamış karısı ise hiç değişmemiş hep aynı gençlikte ve aynı güzellikte kalmış. Bir gün adam dayanamaz yine merakla karısına "sen neden hiç yaşlanmıyorsun veya hastalanmıyorsun bu beni korkutmaya başladı" diye sormuş. Bayan Florensia uzun düşünmeden sonra kocasına sırrını açıklamaya karar vermiş ama ozamanlar yaşadıkları zamanda ve yerde cadılar yıkılıyor ve öldürülüyormuş o yüzden bu bir sır olarak kalmak zorundaymış! Kocasına sırrını açıklamış ve ona bir beyaz cadı olduğunu anlatmış neler yapabildiğini göstermiş ama kocasını bunun sır kalması için sıkı sıkı tembihlemiş, çünkü biri öğrenecek olursa kadın yakılarak idam edilebilirmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altıncı Kızın Gizemi
Teen FictionMerhaba arkadaşlar öncelikle hikayemi okuyan herkeze teşekkür ederim. Bu hikayeyi ben daha 9 yaşındayken yazmıştım biraz çocuk işi gibi gorünebilir ama hoşunuza gideceğinden eminim..