Kasabadan biraz uzal küçük bir dağa evinde yaşayan 7 kişilik bir aile varmış: karı koca ve 5 tanede çoçukları! Evim babası ve eski yüzbaşı olan bay Smith Gorski'nin madeni ve altın bulmak için çalışan işçileri varmış ve buldukları altınlarla çeşitli aletler güzel kolyeler, güzel takılar tasarlıyıp bunları şehirde zengin insanlara satıyorlarmış ve bazen'de fazla altın olduğunda onları kalıplara doldurup küp şeklinde bodrum katındaki gizli bölmelerinde saklıyorlarmış. Evin hanımı olan Natasha Gorski bahçe işleriyle ve pazarcılıkla uğraşıyormuş. Bu ailenin 5 tane kız çocuğu varmış. Bayan Gorski altıncı çocuğa hamileymiş, ama bu sefer önceki hamileliklerinden daha farklıymış! Daha şiddetli sancılar ve ağrılar çekiyormuş. Bay Gorski belkide sonunda erkek çocuğu olacak o yüzden böyledir diye sevinmiş. Birgün herzamanki gibi kadın ve kızları pazara altın satmaya giderken birden bayan Gorski fenalaşmış ve acı içinde bağırmaya başlamış! Evet o an gelmişti çocuk doğacaktı. Kızlardan biri hemen yardım çağırmaya koşmuş ve köylülerden biri at arabasıyla onları eve kadar götürmüş ve hemen aceleyle ebeyi çağırmışlar. Bay Gorski bu sırada dışarıda heycanla aslan gibi oğlum olcak diye seviniyormuş, birden evin içinden bebek ağlaması duyulmuş o heycanla bay Gorski içeri girerek, "oğlum oldu dimi" demiş ama ebe bebeği babasına verirken "altın gibi bir kızınız oldu bay Gorski" demiş, Gorski biraz hayal kırıklığına uğramış ama bebek gerçektende okadar güzel ve beyazmış ki adeta bir altın gibi parlıyormuş, ne gariptir ki sarışın ve yeşil gözlüymüş oysa bütün ablaları esmer ve kahverengi gözlüymüş. Çocuk doğuduktan sonra yaşadıkları köyde gariplikler olmaya başlamış! Ağıçlar çiçekler böcekler bol meyveler sebzeler köy adeta cennete dönmüş. Ailesi bu güzel kız çocuğuna ne isim verelim diye uzun uzun düşünüyorken kapı çalmış ve kızların en büğü Kira kapıyı açmış, kapıyı çalan yaşlı bir kadınmış ve Kira "sizde kimsiniz ?" diye sormuş, yaşlı kadınsa "Annen ve baban nerede kızım onlarla çok önemli birşey konuşmam gerek" diye cevaplamış! Kira anne ve babasına seslenmiş "anne baba bura'da yaşlı bir kadın var sizi soruyor" annesi Natasha"içeri al kızım" demiş ve kadın içeri girer girmez yeni doğan çocuğa yönelmiş "Aman tanrım nekadar güzel bir bebek tıpkı bir altın topu gibi" demiş ve oturup bayan ve bay Gorski ile konuşmaya başlamış -"Kızınıza Florensia adını vermelisiniz eğer bunu yapmazsanız bütün aileniz lanetlenir! Sizin kızınız farklı o çok özel! Lütfen söylediklerime kulak asın" demiş ve artık kapıya yönelmiş ama tam çıkacakken bay Gorski kadının kolundan tutup"eğer dediklerin doğruysa ve kızımızın başına kötü birşey gelirse seni bulur canını alırım" demiş! Kadın sadece yaşlı gözlerle bakmış ve yoluna devam etmiş. O günden sonra yaşlı kadını birdaha hiç gören olmamış...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altıncı Kızın Gizemi
Genç KurguMerhaba arkadaşlar öncelikle hikayemi okuyan herkeze teşekkür ederim. Bu hikayeyi ben daha 9 yaşındayken yazmıştım biraz çocuk işi gibi gorünebilir ama hoşunuza gideceğinden eminim..