Doğaüstü

38 4 0
                                    

Zaman geçer ve Florensia artık 16 yaşında çok güzel bir genç kızdır
Evde garip şeyler olmaya başlamış, Florensia her üzüldüğünde ve sinirlendiğinde evdeki eşyalar ya yerinden düşüyormuş yada fiziksel temas olmadan kıpırdıyormuş. Babası ne doktorlar ne hocalar, ne büyücüler çağırmış' Ama hiçbiride ne olduğunu çözememiş... biri diyormuş kız büyülenmiş öbürü diyormuş bu şeyler belkide tesadüftür rüzgar sayesinde olmuştur..
Böyle olaylar sürmüye devam etmiş.

Kız yirmili yaşlara gelmiş. Ne gariptir ki o kıza ismini veren yaşlı kadın yıllar sonra tekrar ortaya çıkmış, dışarıda bahçe ile uğraşan bayan Natasha Gorski kadının geldiğini görünce elindeki çapayı yere atıp hızla kadına koşmuş ve yaşlı kadın birden titreyen sesiyle "sus ve beni dinle kızınızda tuhaf şeyler fark ettiniz mi? mesela sanki kızınız özel bir güce sahip gibi?" Natasha
"Nerden bildin? nasıl anladın? Evet kızımız sanki bir büyücü" diye cevap vermiş 
-"Hayır! Aslında sizin kızınız seçilmiş bir beyaz cadı!".
Bayan Gorski korkarak bu nasıl olabilir bizim ailede kim cadı diye çılgına dönmüş. Çalıların arasından gizli gizli onları dinleyen bay Gorski birden ben biliyorum diyerek yanlarında belirmiş ve "Galiba ben biliyorum! çok eskiden evlenmemizden birgün önce yine bir yaşlı kadınla karşılaşmıştık ve bize bir kızımızın doğacağını bunun bizim altıncı kızımız olacağını ve hiç ölmeyeceğini söylemişti" demiş! Yanlarındaki yaşlı kadın cevap vermiş "Ben herşeyi biliyorum ben o kadının kızıyım, bana ölmeden önce sizi bulmamı ve kızınıza ismini vermemi istedi aksi taktirde lanetlencektiniz".  Bay ve bayan Gorski şaşırıp kalmışlar, yaşlı kadın "benim artık gitmem gerek bu dünyadaki görevimi tamaladım birdaha geri dönmeyeceğim hoşçakalın kızınıza iyi bakın" demiş ve ortalıktan kaybolmuş.

Altıncı Kızın GizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin