P.o.v. Fay
Ik laat me op mijn bed vallen en laat het nog even inzinken, blijkbaar waren die idiote jongens uit de muziek winkel wereldberoemde idiote jongens. De band 5 seconds of summer om precies te zijn.
Ik pakte mijn mobiel en ging naar YouTube waar ik vervolgens hun bandnaam in typte en het eerst volgende liedje aan klikte dat te voorschrijn kwam, ik deed mijn oortjes snel in en luisterde naar het liedje. Niet zo slecht eigenlijk, ik stond op en stopte mijn mobiel in mijn broekzak terwijl ik naar de badkamer liep en in de spiegel keek.
Ik zie er verschrikkelijk uit, ik haalde mijn doorweken haar uit de hoge staart op mijn hoofd en liet het over mijn schouders hangen. Ik pakte een doekje en begon de mascara van mijn wimpers en onder mijn ogen weg te halen toen ik de laatste klanken van het liedje hoorde. Ik zette mijn handen op de rand van de wasbak en bekeek mezelf nog een keer in de spiegel "Ik denk dat ik beter gewoon maar even een snelle douche kan nemen" mompelde ik tegen mijn eigen reflectie en ik liep terug mijn kamer in om een schoon setje kleding en mijn iPad te halen.
Ik liep weer terug naar de badkamer en deed de deur op slot waarna ik een handdoek over de douchecabine hing en ik op mijn iPad naar spotify ging, ik gebruikte vaak mijn iPad om muziek op te zetten aangezien hij meer geluid geeft dan mijn telefoon. Ik zoek het groepje idioten op en zet luid een afspeellijst van ze op, het heeft me toch een beetje nieuwschierig gemaakt en het kan geen kwaad om nu nog wat liedjes te luisteren. Het vorige liedje was ook leuk dus zullen deze vast ook wel gaan.
Ik zet het volume op zijn hardst, leg mijn mobiel op de iPad n begin me uit te kleden waarna ik onder de douche stap.
Ik was mijn haar en die er conditioner in terwijl ik zachtjes mee aan het neuriën ben met de muziek, tenminste dat deed ik. Voordat mijn rustige douche werd onderbroken door mijn mobiel die luid rinkelde, ik spoelde de conditioner snel uit mijn haar, draaide de douche knop zodat de douche uit zou gaan en wikkelde in een wereld record tempo een handdoek om me heen waarna ik haastig naar mijn mobiel greep en het groene hoorntje naar rechts sleepte.
"Hallo?!" Probeerde ik zo zacht mogelijk boven de muziek uit te roepen terwijl ik het volume snel om laag zet. "Oh dus ik zie het al, je bent eigenlijk zo'n gestoorde fan" hoorde ik aan de andere kant waarna een vrolijke lach volgde.
"Sorry met wie spreek ik?"
"Met ash" grinnikte hij, "weetjewel die gast met de krullen die je nummer vroeg?
"Oh ja.."
Nadat ik een beetje gepraat had met calum en de rest vervolgens binnen stormde met een beker thee die Josh voor me gezet had besloten de jongens dat ze maar weer eens moesten gaan, Ashton vroeg mijn nummer om contact te houden waarna hij en de rest de winkel verlate vrolijk zwaaiend mij nogal beduusd achter latend.
"Yep" grinnikte hij weer en ik glimlachte een beetje, di gast heeft echt een aanstekelijke lach.
"Maar wacht, waarom bel je me?"
"De jongens en ik gaan zo naar het strand voor een groot kampvuur"
Ik pakte een handoek en hield mijn mobiel tussen mijn schouder en mijn oor vast terwijl ik mijn haar begon te drogen. "Mhm"
"En w-CALUM" hoorde ik Michael ineens luid door de telefoon heen schreeuwen vroegen ons af of" "nee ash je moet al de woorden we en ons veranderen in" mompelde Michael er tussen door.
"Kortom stuur je adres even via app als je me wilt en dan halen we je over een uurtje op" waarna ik een plof en een kreun hoorde en ik Ashton hoorde roepen dat Michael van hem af moest gaan.
"Hey Fay met Michael wat is je adres of hotel ofzo"
Ik mompelde verbaasd en grinnikend de naam van het hotel waar ik in zat en luisterde naar michael en luke die een overwinningskreet sloegen en ik voetstappen de andere kant op hoorde gaan.
"We komen je over een uurtje op halen" hoorde ik Ashton aan de andere kant van de lijn
"Alright than" zei ik voordat we gedag zeiden en op hingen.
Ik weet niet wat ze van plan zijn of in wat voor vriendschap ze me willen slepen maar ik weet nu al dat ik geen kans heb om nee te zeggen en ik er maar beter in mee kan gaan.
JE LEEST
The right note
RandomMet vrienden zoals Michael, Calum, Ashton en Luke zullen dingen nooit echt gewoon worden, vooral niet als 3 van de 4 een weddenschap hebben gesloten om Calum binnen een half jaar een vriendin te bezorgen. Maar we hebben het hier over 5sos dingen zu...