Chapter 3

2 0 0
                                    

P.o.v. Fay

Een uurtje later sta ik in de lobby van het hotel te wachten, ik leun een beetje tegen de muur terwijl ik een spelletje op mijn mobiel speel als ik luid getoeter en gelach van buiten hoor komen.

Ik loop naar buiten en kijk door het open raam van de auto en zie dat Michael over ashtons schouder heen hangt om op de toeter te drukken, ik ga een beetje door mijn hurken en leg mijn handen op de rand van het raam waarna ik mijn kin er op leg. "Ik denk dat het hele hotel jullie heeft gehoord" grinnik ik waarna alle hoofden in de auto mijn kant op draaien

"Fay!" "Hey Luke" "noem me maar lukey" glimlacht hij "mij ash" "mij mikey" "Mij cal" ik glimlach naar iedereen waarna ik op de achterbank plaats neem naast calum. Ashton start de auto en begint met rijden terwijl ik uit het raam kijk, Ik voel iemand ogen over mij heen glijden en kijk in de richting waar het vandaan komt. Ik kijk recht in de ogen van Calum, hij draait snel zijn hoofd weg en ik glimlach.

"Something wrong Cal?" Hij schud zijn hoofd en kijkt me weer terug aan, "nee, maar Fay waarom draag je je bikini?" Ik knoop een paar knoopjes van mijn bloesje vast terwijl ik lichtjes bloos. "Ik weet het niet, misschien ga ik zo nog zwemmen" zeg ik terwijl ik mijn schouders op haal. "Heb je dan geen handdoek nodig?" Ik geef mezelf een inner face palm en zie dat de auto alweer is gestopt bij het strand.

"Ach ja dan maar niet zwemmen" zeg ik terwijl ik mijn schouders op haal, ik doe de auto deur dicht en zie luke naar me grijzen. "Wat?" Hij komt dreigend dichtbij voordat hij me snel in bridestyle op pakt en naar de zee begint te rennen. "Nee!!" Gil ik terwijl ik uit luke zijn armen probeer te spartelen, ik kijk over zijn schouder en zie Calum, "CALUM HELP" gil ik als ik zie dat luke al bijna bij zee is.

Ik zie Calum lachen waarna hij achter luke aan sprint. Luke staat al bijna tot zijn knieën in het water en ik begin me al voor te bereiden op het koude water ik bedoel, als het bij luke al tot daar komt! Hij is een fricking skyscraper! "NEE LUKE!" "JAA FAY! HOPSAKEE" gilt hij op een hoog toontje waarna hij mij hoog de lucht in gooit.

Ik knijp mijn ogen dicht en  bereid me mentaal voor op het koude water als ik in twee gespierde armen terecht kom. Ik open snel mijn ogen en zie Calum naar me glimlachen, "gotcha" grinnikt hij waarna hij zich om draait. Niet bepaald de slimste zet.

We krijgen een volle laag water over ons heen van Ashton, luke en Michael. Ze gieren het alle drie uit van het lachen als ze Calum en mij als 2 verzopen honden zien staan. Ik schenk de lachende jongens een boze blik, "WEGWEZEN" gilt Michael en ze rennen zo snel als het kan het water uit wat er echt hilarisch uit ziet. Als Calum en ik een beetje uitgelachen zijn kijk ik omhoog naar Calum en glimlach "Hey cal" "mmh?" Hij kijkt omlaag naar mij "zou ik please mogen staan?" Hij knikt en zet me voorlichten neer op de zeebodem waarna we naar de rand van het water lopen.

We lopen richting de grote stapel hout en we begroeten de jongens, "ik ga even bij ni kijken" zegt Calum waarna Calum glimlachend naar een andere jongen toe loopt. Ik haal mijn schouders op en ga naast Ashton zitten die glimlachend een jas vast houd, "je hebt het vast koud" ik haal mijn schouders op en pruts aan mijn doorweekt blousje "mwa" "oh kom op" asthon "oke" ik schuif mijn armen een beetje uit de mouwen en ash helpt me om hem uit te trekken waarna hij me het warme jack aan doet en naar me glimlacht "there you go" "thanks ash" glimlach ik terug  en hij knikt als een teken dat het goed is.

Ik nestel mezelf in het jack en een fijne geur dringt langzaam mijn neus binnen, een mengeling van deo en jongen. Dat is zo'n geur die je altijd een warm en cozy gevoel geeft, Uhg waarom ruiken jongens altijd zo lekker. Ik zie dat luke geconcentreerd bezig is met het aanmaken van het vuur, Michael en een andere gast een zandgevecht ofzo houden, Calum die druk bezig is met een conversatie en als laatste kijk ik naar Ashton die geconcentreerd naar zijn telefoon kijkt. "Something wrong?"

Geen reactie.

"Hey irwin" zeg ik en stoot zijn arm aan" "mrhm" "is er iets?" Hij kijkt op en schud zijn hoofd

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 05, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The right note Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu