Nefret… sanırım okula karsı bir tek ben nefret etmiyorumdur…her sabah kalkıp, hazırlanıp okula gitmek ahhhh ölmek bile daha güzeldir eminim. Ama cici kızlar okula gider öyle değil mi. Evet evet sizi duyuyorum ben cici bir kız değilim ama başım da öyle bir anne var ki gözleriyle lazer ışıkları saçıyor etrafa. Anlıyacağınız üzere onunla pek anlaşamam..Neyse neyse … orta sondayım ve okulun bitmesine 2 hafta var. Mutluluktan ölmek üzereyim inanın…okul da cok popüler olmasam da neredeyse adıımı bilmeyen yoktur. Okul da sezsiz olmayı daha cok seviyorum böylelikle hocalarla sorun yaşamıyorum ve annemin lazerleriyle karşılaşmak zorunda kalmıyorum. Hahaha biliyorum sen nasıl kötü kızsın diyosunuz. Ben asi bir kızım daha bu yaşta baca dumanı gibi sigara tüttüren alkolik gezip tozan evden kaçan vs… çok açmıyım konuyu dedim. Dışar da beni A diye bilirler ve bu hoşuma gidi..
ANNEM:kalk arık yataktan!
BEN:tamam !
İnsan bi rahat olamıyor bu evde.Yataktan kalkıp üstüme formamı geçirdim ve saçlarımı at kuyruğu yaptım. Kahvaltıdan nefret ederim ama atıştırmam lazım. Ha yoksa okulun ortasında bayılabilirim. Evet sabahları okula gitmek böle bi etki yapıyo neyse ne..
-Ben çıkıyorum jeje…
Anneme böyle seslenirim daha samimi yapıyor bizi ve bunu seviyorum J
-Tamam çıkınca direk eve.
Haha sanki her zaman sözünü dinlermişim gibi söylemiyor mu şunu.
-Tamam!
Yanlış anlamayın gider ayak şu lazerlerle boğuşmak istemediğim için dedim yoksa evin yolunu bile bilemicem akşam…
Okul işte herzaman ki gibi aynı ve ben şuan nerdeyim bilin bakalım… hahaha tabikide sahilde sigara ve bira muhteşem ikili. Yalnız… çünkü kimseye güvenmem ben içimi kendime dökerim sadece, derdimi kendim çözerim. Tek başıma…
Yazarın anlatımı:
A…belki şimdi yanlızdır ve bundan da gayet mutludur ama ileride hayatına girecek kişilerden habersizdir. Hayatın oynadığı oyundan habersiz birasını yudumlarken hiç bişey umrunda olmayan bir kız. Yapa yalnız olduğunu sanan bir kız…geleceği bekliyen, geleceğin getiriceklerinden haberi olmayan zavallı kız…
3 AY SONRA
Hey… bu gün lisenin ilk günü millet ve ben yine aynı sorumsuzlukla yatakta size olan biteni anlatıyorum. Evet tam 3 ay geçti deli dolu tatil akşama kadar uyumak ve akşam dışarda olmak deniz, güneş her şey harikaydı ama bitti işte ee ne demişler her güzel şeyin bir sonu vardır. Neyse ne işte annem bağırmadan hazırlansam iyi olur… bu arada annemle aram da iyice açıldı artık hiç konuşmuyoruz nerdeyse….
-kalktınmı!
-evet hazırım. geliyorum hemen…
Konuşmuyoruz derken o kadar da değil canım…
Okulun ilk günü niye sazan gibi etrafa bakar insan be hala anlamıyorum… iyi çocuklar varmış ama… ah o popo nedir oğlum beni benden aldı. Şu kıvırcığın yeşil gözleri de güzelmiş ha…
-merhaba
Arkamdan gelen sesle düşüncelerimden (hadi ama kimi kandırıyorum bildiğinz tacizlerimden ) kısa bir süre ayrılmış oldum ve ona baktım… yeşili andıran gözleri sarı sacları yüzünde de fazla olmayan benleri ve koca burnuyla hoş sayılabilicek bir kız…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.
FanfictionMasum bir başlangıç istedi sadece o…sevilmek istedi. Hayatın da kimsenin ona veremeyeceği bir sevgi istedi. Peki, buldu mu dersiniz… ben söyliyim . HAYIR! Hiç bir şey alamadı hayattan ne istediği sevgiyi ne masumluğu ne aileyi ne de aşkı. Oda kötü...