BÖLÜM DÖRT

66 7 3
                                    

3 YIL SONRA


‘’ Aptalllll!!! ’’ diye bağırdım…


‘’ ha ha ha… A…. Kahkaha… çok … kahkaha …komiksin…. ‘’ öküz bide komik ben oluyorum

burda gerizekalı ev arkadaşım, kardeşim dediğim adama bakarmısınız…. Sabahın körün de altıma işetcekti….


‘’ seni öldürürüm tommo… boğazını keser ve sonra seni parçalara ayırır çöp torbasına tıkarım ve çöpe atrım… gülmeee!! ‘’ diyerek üstüne yürüdüm. Gözleri fal taşı gibi açıldı emin olun haha bu salak benden bu kadar korkuyomuydu yaa…


‘’ hadi ama alice ufak bir şakaydı sadece.. acı bana..’’ of şu köpek bakışıyla içimi eritiyor bu çocuk…. Hayır… hayır .. yanlış anlamayın… o benim kardeşim emin olun…kendimi ilk defa şanslı hissediyorum aslında onu bulduğuma yada onun beni bulmasından….


Size kısa bir özet geçiyim isterseniz… yoksa merakınızdan çatlıcaksınız birazdan….

3 YIL ÖNCE HASTANEDEN SONRA


Sadece denize bakıyordum aklımdaki düşüncelerle….bi ses beni düşüncelerimden ayırana kadar….


‘’ Atlamayı mı düşünüyorsun yoksa güzellik… ‘’ diye sordu… sesini duyana kadar onun dibimde oturduğunun bile farkında değildim…. Başımı ona çevirip yüzüne baktım dikkatlice…. Gözleri… beni çeken gözleri mas mavi gözleri…. Sadece gözlerine bakabildim…. Kalbimi acıtan gözlere… adam’ a benzeyen gözlerine….


‘’ hey bir sorun mu var neden ağlıyorusun…? ‘’ o söyleyene kadar ağladığımın bile farkında değildim….


‘’ b-ben ben özür dilerim sadece….hıçkırık….gözlerin….hıçkırık…bana birini h-hatırlattı…’’


‘’ ben özürdilerim.. seni üzdüğüne göre…. Aptalın teki olmalı..  şey bu arada ben Louis…. Louis tomlinson ‘’ gülümsedim… belkide uzun zamandır bu kadar içten gülümsemiyordum… ama bu çocuk işini iyi biliyor…


‘’ memnun oldum Louis… alice hale ‘’


‘’ bende küçük kız kardeş…’’


‘’ ne?’’ dye sordum şaşırmıştım çünkü… bir adam çıkıyor ve iki dakika sonra küçük kız kardeş diyor…. Ahaha bence komik….


‘’ üzgünüm alice ama bundan sonra benden kurtulamıcaksın…. Bir kız kardeş arıyodum ve sonunda buuldum….’’


3 YIL SONRA BUGÜN


Evet evet doğru duydunuz… o şapşal o an herşeyim oldu ve dediği gibi beni hiç bırakmadı…. Abim, dostum, sırdaşım, ev arkadaşım, ve ortağım oldu… evet ortağım çünkü üniversiteden mezun olduktan sonra birlikte bir kafe açtık…. Övünmek gibi olmasın baya da büyük yani.. bunu birlikte yaptık…biz başardık… tabi yolunda gitmeyen şeylerde var mesela louis’in şakaları gibi… of bıktım artık acaba bu gün bana ne şaka yapıcak diye…. Mesela bu günkü şakayı anlatıyım size… gece çok geç geldiğim için mışıl mışıl uyuyordum tatlı uykumda…. Ve bir çığlık duydum ‘’ alice… koş yangınn…alice…’’ diye tabi bir anda ayağa kalktım ve bağırmaya başlayıp koştum… ‘’ anne..anne… Louis…. Ölmek istemiyorum…’’ diye cıyaklıyodum..heryer dumandı.. ‘ ah tanrım yardım et ‘ diye dua etmeye başladım ve bahçeye fırladım… ve BAM… yerde gülmekten kıvranan bir tommo…. Evet evet duyuyorum kahkalarınızı …. Şey birde ben gece iç çamaşırlarımla yatarım… evet rezil oldum biliyorum ama inanın o an onu düşüncek halde değildim ve hemen cırladım…gerisini biliyorsunuz zaten… daha bir sürü şakaları bana göre eşşek şakaları….

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

A.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin