1 YIL SONRA
Bu gün tam bir yıl oldu bugün onun yalanlarını öğrendiğim gündü. Unuttum onu evet evet kesinlikle untutum… YALAN …. Kalbim acıyo hala hiç geçmedi ki o benim ilkimdi bir sürü şeyimde…unutamıyorum hala söylediklerini ben bunları hakketmemiştim ki…
1 YIL ÖNCE BUGÜN
A: nasıl yaparsın bana bunu b-ben sadece sana güvendim..
J: bak üzgünüm bebeğim ama ihtiyaçlar biliyosun..
A: s-sen ig-grençsin !
J: sende bu kadar rahibe hayatı yaşamasaydın ozaman!
A: hayvan herif uçkurunun derdindesin sen sadece.
J: gerçekten mi ALİCE… ne yapmamı bekliyodun sonsuza kadar seni mi beklememi istiyodun…
A: iğrençsin!,
J: sen nesin.. ben kurtardım seni o bok çukurundan.. been öğrettim sana cici bir kız olmayı… senin geçmişin çok mu güzel belki milletin altına yatmadın ama tam bi orospuydun!
A: NEFRET EDİYORUM SENDEN! NEFRET….
J: Ben özürdilerim sevgilim bi an sinirlendim öyle demek istemedim biliyorsun…
A: ben neyi biliyorum biliyormusun jack… senin kurtardım dediğin hayata kendi ellerinle geri ittiğini biliyorum… ben seni sevip değişmeye çalışırken senin sadece beni becermeye çalıştığını biliyorum…. Biliyomusun jack senden nefret ettiğimi biliyorum….
1 YIL SONRA BUGÜN
Evet işte böyle bitti herşey bir daha onu görmedim zaten… ama duyduğuma göre o msj atan kızla 2 ay önce nişanlanmışlar… msj merakediyosunuz dimi o msj da ‘’sevgilim terim daha soğumadı yanındaki aptalı ekte beni yine altında inlet ‘’ evt bu yazıyodu şaka değil ve en çok koyan, kız kimmiş biliyomusunuz… sıkı durun bomba haber BELLA evet evet yanlış duymadınız lisede tanıştığım kardeşim dediğim kız beni arkamdan vuran sürtük oymuş… cok acıdı canım çok yandı ama alıştım artık…
NADİNA: dostum napıyosun burda!
A: içiyorum N sen napıyorsun..
SENTA: hadi ama bebeğim böyle yapma..
A: neyi yapmıyım?
N: üzgünüm A ama sen burda kendini paralamakla kalıyosun sadece artık toparlanmalısın....
A: nasıl… bu kadar canım yanarken nası davranmamı bekliyosunz… napmamı bekliyosunz. Canım yanıyo hala kalbim yanıyo… dayanamıyorum onların mutlu olmasına dayanamıyorum…. Ölüyorum onların öyle olmasından ölüyorum…. Yardım et nadina ölüyorum….
YAZARIN ANLATIMI
Evet alice şuan acıdan öldüğünü düşünüyodu…çünki sevdiği adam onu aldatmıştı…. Hemde en yakınıyla kardeşi gördüğü kişiyle…. Bu onun için fazlaydı… jack onun hayatını değiştirmiş olsada A’nın söledigi gibi kendi elleriyle yine o hayata savurdu A’ yı. Sadece huzur istedi güven istedi o ama hayatın oyunlarının ne kadar acı olduğunu düşünememişti. A da bir daha güvenmemeyi seçti…kimseye yenilmemeyi…
1 YIL SONRA
A: Buraya gel! Dedim sana…
ADAM: hadi ama aşkım ufak bir şaka
…
A: senin şakanı sikeyim!
AD:uzatma ama bebeğim.
A: lanet olsun şampuanımın içine boya dökmüşsün nasıl uzatmayım!
AD: aha ahaaaa ama cok komikti kabul et…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.
FanfictionMasum bir başlangıç istedi sadece o…sevilmek istedi. Hayatın da kimsenin ona veremeyeceği bir sevgi istedi. Peki, buldu mu dersiniz… ben söyliyim . HAYIR! Hiç bir şey alamadı hayattan ne istediği sevgiyi ne masumluğu ne aileyi ne de aşkı. Oda kötü...