2 ♡ "Araba"

178 14 10
                                    

EVET BÖLÜMÜ UZUN ZAMANDIR YAZMIYORDUM ÇÜNKÜ OKUNMA VE VOTE SAYISI ÇOK AZDI ARTMASINI BEKLEDİM. ÖNCEKİ BÖLÜMDE MULTIMEDIA'DA Kİ KYLE'NIN EVDEN ÜSTÜNE GEÇİRDİKLERİYDİ. BU SEFER BOŞVERİN HEYECANI KAÇMASIN :D DİĞER BÖLÜMDE AÇIKLAMASINI YAPARIM :D ŞARKIYI DİNLEYİN EDD 

                                                           İYİ OKUMALAR *-*

Arkamdan ''Tamam, sadece şakaydı dedi.'' diyerek kolumdan tuttu. Kolumu tuttu resmen kolumu tuttlu. Zaten o an o kaslı kollarını fazlasıyla hissettim. Kolumu hızlıca çektim ve canımın acıdığını göstermek için kolumu ovaladım. Sonrada sesimi yükselterek ''Canımı acıttın. Ben şaka istemiyorum. Tamam mı? Ben senin gerçekten akıllı birisi olduğunu sanmıştım. Ama sen tam bir AP-TAL çıktın!'' dedim. O sadece gözlerime bakmaya başladı. Onun o kahverengi ama bir o kadar etkileyici bakışları karşısında neredeyse onun ayaklarına kapanacaktım. Bende ona karşılık olarak mavi gözlerimi daha da açarak ona baktım. Ve bana bir anda ''Seni etkileyeceğimi biliyordum. İçinden ayaklarıma kapanmamak istediğini söyledin.'' dedi ve alaycı bir şekilde gülümsemeye başladı. Bunun karşısında gözlerimi kısarak ''Yanılıyorsun. Tam tersi senin bu şekilde acaba kaç kızı daha etkilemeye çalıştığını ve onlarında bu numaraya kalacak kadar ne aptal olduklarını düşündüm.'' dedim ve hızlıca boş bir yere geçtim. Hoca içeri girdi ve oda tam yanıma oturdu.

***************************************************

Bu çocuğun amacı ne? Beni sinir etmekten başka hiçbir işe yaramıyor. Pf bana arada baktığını hissettim. Hatta direk süzüyordu. Ben hiç bakmadım ama anlaybiliyordum. Ama gerçekten fazlasıyla etkileyiciydi. Ama ben okumalı ve para kazanmalıyım. Ama o kafede çalışmayı bırakmayı düşünüyorum derken birden  kağıdımın üstüne ''Özür dilerim. Gerçekten hoş bir kızsın. Ben sadece seni kızdırmak istedim ve kızınca çok güzel oluyorsun. Bu arada sabah için özür diliyorum.'' yazdı ve kolumu dürtükledi. Kağıdı okuduğumda altına ''Önemli değil. Ama ben sevmiyorum. Ama affedildin :)'' yazdım ve bende onu dürtükledim. Ders bittiğinde hemen ceketimi giyip dışarı çıkıyordum ki ''Bak, bu sefer ciddiyim. Gerçekten seni tanımak istiyorum. Ha bu arada yeni ders partnerim sensin.'' diyerek yanıma geldi. ''Ders partnerimi? Pf listeye bakmayı unutmuşum. Ama teşekkürler. Demek sensin partnerim ama şimdi açım ve yemek yemek istiyorum. Bu yüzden sonraya tanışma faslımızı bıraksak?'' dedim çok yumuşak bir sesle. ''O zaman şöyle yapalım. Ne yalan söyleyeyim bende çok açım. Beraber yesek nasıl olur?'' dedi sesindeki etkileme tonunu artırarak. ''Hiç gerek yok gerçekten. Ben kendim yesem daha iyi olur.'' dedim ama içimden bir erkeğin karşısında hiç yemek yemedim. Eğer kurt kadar acıkmış olmasam daha iyi olurdu ama şimdi olmaz. Hem şimdi partnerimde oldu. Ne giyeceğim ben. Direk başka iş bulmalıyım. Daha fazla maaşı olan ve daha fazla bahşiş veren bir yer. ''Ama lütfen kırma beni'' dedi ve yalvarıyor gibi ellerini başının altında birleştirip dudağını büzdü. O kadar tatlıydı ki anlatamam. Gözlerimi devirerek ''Peki. Hadi gidelim. Çünkü acıktım.'' dedim ve arabasına doğru yürüdük. Yürürken arabanın biri Ethan'ın üstüne çamur sıçrattı.

********************************************************

O güzelim mavi gömleği mahvoldu. O ise sadece birkaç küfür safretti ve ''Endişelenmeme gerek yok. Arabada bir tişörtüm ve bir ceketim daha var.'' dedi arabaya yürürken. Arabaya bindik ve o arka taraftan bir çanta çıkardı. İçinde normal bit tişört ve kadifemsi kaban vardı. Gerçekten çok güzeldi. Montunu çıkardı tam üstündeki göleğin düğmelerini açarken ''Dur. Üstünü benim yanımda mı değiştireceksin?'' diye sordum. ''Evet. Bunda bir sakınca mı var?'' dedi düğmelerini açarken. ''Hayır. Ben sadece... Her neyse sen devam et'' dedim ve önüme döndüm. Tamam çok fazla merak ediyordum ama o gıcığın teki. Ve kendini beğenmiş. Ona doğru döndüğümde üstünde hiçbir şey yoktu. Fazlasıyla çekiciydi. Baklavaları ve kasları ilgimi fazlasıyla çekmişti. Oradan okulun güzel kızlarından Mira arabanın önünden geçti ve Ethan'ın kaslarının üstünden gözlerini geçirdi. Hemde bana kendini beğenmiş bir şekilde baktı. Bende ona sinsi bir gülümsemeyle baktım. Sonuçta okul açılalı iki gün olmuş ve okulun neredeyse en yakışıklı çocuğu ile aynı arabadaydım. Tabi o çocukta soyunuktu. Bu arada Ethan gözlerini kaldırdı ve Mira'ya gülümsedi. Tabi üstünü çoktan giymişti. Mira da aynı şekilde gülümsedi ve geçip gitti. Ethan'da arkasından birkaç saniye baktıktan sonra montunu da üstüne geçirdi. Ve arabayı çalıştırdı.

AŞKA ZAMANIN VAR MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin