3 ♡ "Ana Kuzususun."

175 7 4
                                    

SELAM ARKADAŞLAR BİLİYORUM NEREDEYSE 3 AY GİBİ BİR SÜRE OLDU BEN YAZMAYALI AMA BABAM SINAVIM OLDUĞUNDAN DOLAYI HİKAYE İŞİNİ BİRAZ ERTELEMEMİ İSTEDİ. SINAVIM PEK İYİ GEÇMESE DE :/ BEN HİKAYE YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM. ÖNCELİKLE ÖNCEKİ RESİM TAHMİN ETTİĞİNİZ GİBİ ETHAN'IN ÜSTÜNE GEÇİRDİKLERİ  VE ŞUNU SÖYLİYİM EĞER OKUNMA VE VOTE SAYISI ARTMAZSA SÖYLEDİĞİM GİBİ BİR DAHA YÜKSELENE KADAR YAZMAM *-* BU ARADA ŞARKIYI DİNLEYİN İYİ OKUMALAR

''Buna gerek var mıydı?'' diye sordum. ''Ne yanında üstümü değiştirmeme mi?'' diye arabada ilerlerken bana baktı. ''Hayır. Ona değil beraber yemeğe gitmemize?'' diye bende ona döndüm ve o sırada kırmızı ışık yandı. ''Tabiki de vardı. Artık ders partnerimsin ve annem partnerlerimi tanımadan onlarla çalışmanın yanlış olduğunu söylerdi.'' suratında bana bakarken suratındaki o alaycı gülümsenin yerini daha dostça bir gülümseme almıştı. Ne dostçası yani teknik olarak çıkıyoruduk. Ne saçmalıyorum. Sadece ders partnerimle yemeğe çıkıyoruz o kadar. Ha bu arada annesi mi söylemişti. Gerçekten bu komikti. Ve elime koz geçmişti. Onun bıraktığı alaycı gülümsemeyi alıp suratıma yerleştirdim ve ''Ana kuzusu olduğunu gerçekten bilmiyorum Ethan!'' dedim. O sırada yeşil ışık yandı ve yola devam ettik. ''Hayır ben ana kuzusu değilim. Sadece seni tanımak istiyorum ve geldik.'' dedi arabayıda nismet yaparmış gibi hızlı bir şekilde park yerine girdi. ''Bir daha arabayı ben kullanıyım istersen'' dedim bu hoşuma gitmişti yani ona kafa tutmak. ''Yok ben almıyım. Ama sen arabada otur ben gidiyorum.'' dedi ve arabadan indi. ''Tamam bekle beni geliyorum.'' dedim. ''Ben bekleyemem annem sonra çok kızar.'' derken bende yanına yetiştim. ''Çok kötü olduğunu daha önce hiç farketmiş miydin ve halen gözüm ANA KUZUSUSUN!'' dedim ve ondan bir adım gerideyken kapıyı açtı ve bana yol verdi. Bu his gerçekten güzelmiş. Camın yanındaki masaya oturduk. O sırada giymemiş olsaydı daha mutlu olurdum diyebileceğim kısalıkta eteği olan garson kızlardan biri yanımıza geldi. Kız siparişimizi alırken gözlerini kazağın içinden gözüken kaslardan bir an olsa ayırmadı. Ama nedense Ethan     -şımarığın teki- ona flörtleşmek için hiç fırsat vermemişti. Ve buna da çok sevindim. Bugünün çok boktan olacağını düşünmüştüm ama neredeyse mutluydum. Ama ben neler saçmalıyorum o beni ilgilendirmiyor. Çünkü o sadece ''ders partnerim''. Kimi kandırıyorsam artık ondan hoşlanmıştım. Ama bunu yapamazdım. Belkide o da beni sadece ''ders partneri'' olarak görüyordur. Ama o zaman burada ne işimiz vardı diye derin derin düşünürken tekrar koluma dokundu. Ama bu sefer canımı acıtmadı. ''İyi misin? Eğer burayı beğenmediysen buradan gidebiliriz.'' dedi kolunu çekmedi hatta birazda ''dostça'' dokundu. Ve ben ne dost ne de herhangi bir şey olmak istiyordum Selly'den sonra ne yakın arkadaş ne de Chad'ten sonra yeni bir sevgili istiyordum. Chad ile Selly eskiden yaşadığım yerdeydiler. Onları az özlemedim değil ama en azından Selly ile akşamları görüntülü olarak konuşuyoruz. ''Yok bir şeyim. Sadece düşünüyordum. Ee şimdi biz buraya birbirlerimizi tanımak için geldik. Başlamak ister misiniz Mr.Ukala.'' diyerek arkama yaslandım. Böylece eli orada kala kaldı. Ve sonra kolunu kendisine doğru çekti ''Ben Ethan.'' bu kadar dedi. ''Bende Klye.'' dedim ve aynı kız yemeklerimizi getirdi. Yemeği neredeyse hiç yiyemedik çünkü Mr.Ukala patates savaşını başlattı. Çok eğlenceliydi. Ama aç kalmıştım. Hesabı benim ödememe fırsat vermeden hemen ödedi. Arabaya bindik ve evimin önünde durduk. Niyeyse ondan hiç ayrılmak istemiyordum. ''İyi geceler.'' dedim tam arabadan inecekken o kolumu tuttu ve ...

AŞKA ZAMANIN VAR MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin