4 ♡ "Evet öyleyiz."

124 2 0
                                    

''Evet?''

Meraklı gözlerle sordum. Cevap vermedi. Ne kadar zaman geçti hiçbir fikrim yok ama bana yüzyıllar gibi geldi.

''Ethan bir şey mi oldu?''

Cevap yok. Kolumdaki elini biraz daha gevşetti ve ardından kolumu  bıraktı.

''Hiiç. Sadece... ee...görüşürüz sonra'' diye bir şeyler geveledi.

''Emin misin? Her neyse sonra görüşürüz.'' dedim ve arabadan indim.

''Teşekkürler Kyle.'' dedi o da ben indikten sonra

''Ne için?'' dedim üstümü toparlarken

''Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim ve senin kadar güzel birisiyle yememiştim.'' dedi

Güzel

Güzel 

GÜZEL

Kızardım, tıpkı bir domates gibi. Lanet olsun.

''Ah, asıl ben teşekkür ederim. Bende uzun zamandır bu kadar çok eğlenmemiştim.'' Ah kahretsin şimdi de salak gibi gülümsüyordum.

''A.. Her neyse görüşürüz güzel ders partnerim.''

Güzel 

Bir kez daha

''Görüşürüz şımarık ana kuzusu.''

Kapıyı kapattım ve apartmanın girişine ilerledim. Arkama dönüp gülümsedim. El salladı bende karşılık verdim. Hala salak gibi sırıtıyordum. Ardında yanımdan ayrıldı. O değil de bana güzel dedi. Şimdi ise tek başıma merdivenlerden çıkıyorum. Eve girince yerdeki dağınıklığın üstünden atlama çabalarım başladı. Kırmızı elbisem,hani şu mahvolan, yerde buruşturulmuş bir şekilde. Ah ne kadar güzel. En azından kuru temizle şu an açık. Yani umarım açıktır. Elbiseyi yerinden kaldırıp kılıfını üstüne geçirdim. Sonra merdivenlerden zıplayarak aşağıya indim. Hava hemen kararmıştı. Acele etmeliydim. Fazla hava kararmamıştı ama buralar fazla tekin yerler değildi. Ben böyle düşünürken arkada erkek grubu belirdi. Ah bugün daha ne kadar güzel olabilirdi! İçmişler. Gülüşlerinden ve konuşma tarzlarından anlaşılıyor. Ürktüğünü belli etme, sakince yoluna devam et. 

''Hey güzellik, elbisen güzelmiş. Üstüne bir giy de görelim.''

Yaklaşıyorlar. Cevap verme. Sadece yoluna devam et. Elleriyle yüzümü tuttu.

''Çek elini!''

Sakin ol. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 derin nefes al.

''Çekmezsem ne olur güzelim. Gel bize gidelim.''

''Kız sana çek elini demedi mi!''

Bir anda yüzümü tutan elden kurtuldum. Ama onun yüzüne kocaman bir yumruk indi. Ve inmeye devam etti. Hepsine birer adet geçirdikten sonra kimse kalmadı sokakta.

''Sen iyi misin?'' dedi bana yaklaşırken

''Aa.. şey evet iyiyim.''

''Emin misin? Seni evine bırakmamı ister misin?''

''Gerek yok. Zaten hemen şurası kuru temizleme.''

''Kuru temizleme için biraz daha erken bir saat tercih etmelisin. En azından daha güvenli.''

Gülümsedi.

''Ah işte buna dikkat ederim. Her neyse acele etmem gerekiyor.''

''Ben Elroy.''

''Ben de Kyle.''

Elini uzattı, tüylerim diken diken oldu. Of yeter.

''Memnun oldum.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKA ZAMANIN VAR MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin