TANIŞMA

45 4 1
                                    

MULTİ EYLÜL

Bir dakika benim arkadaşlarım hap mı kullanıyo?
İnanamıyorum ya aklım almıyor.

-Siz ne yapıyorsunuz?

-Eğleniyoruz Bestecim sende ister misin?

Bunu diyen Gökhan'dı. Hep beraber üstüme gelmeye başladılar.

Korkudan bağırıyor bir yandan da ağlıyordum. Kaçmak için yer arıyordum.

-Ne olur bırakın gitmek istiyorum. Yeter gelmeyin üstümü.

Ağlamalarım bağırmalarla karışıyordu. Sonunda kaçabilmiştim. Koşarak otele odama çıktım.

Valizimi aldım ve bir lavaboya gittim. Benim gibi sarışın bir kız lavaboya geldi bana bakdı ama ben onu takmadım bile. İşini görükten sonra dayanamadı galiba yanıma geldi.

-Hey iyimisin ne oldu?

-Benim arkadaşlarım..

Diyip ağlamaya başladım yine aklıma gelmişti çok korkmuştum.

-Tamam o zaman bize gidelim elini yüzünü yıka kendine gel. Her şeyi anlatacaksın.

Tamam anlamında kafamı salladım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dışarı çıktık.

Ona güvenmekten başka çarem yoktu.
Babasına beni arkadaşı olarak tanıştırdı. Arabaya binip onlara gittik.

İçeri girer girmez direk odasına çıktık ve her şeyi anlattım. İsmide Eylül müş. Uçak bileti alıp aynı akşam geri döndüm.

Üstümü değiştirip akşam yemeği için aşağıya indim. Teyzemede tatili erken bitirme kararı aldığımızı bu yüzden de geri döndüğümüzü söyledim.

Yorulduğum için erkenden uykunun kollarına kendimi bıraktım.

EYLÜL'ÜN AĞZINDAN

Bugün karne almıştık. Ben üniversiteyi annemin yanında İstanbul'da okuyacaktım.

Okuldan sonra babam ile akşam yemeğini yemek için dışarı çıktık her zaman gittiğimiz bir kafe vardı adı "Dolap cafe" idi çok şirin bir yerdi.

Yemeğimizi yedikten sonra eve geldik. Daha yeni oturmuştuk.
-Kızım film izleyelim mi?

-Olur babacım ben içecek ile mısır patlatayım gelirim.

-Tamam o zaman bende film seçeyim.

-Tamam.

Ben mısır patlatıp içecek getirdikten sonra korku filmi izlemeye başladık.

Film bittiğinde saat 11:00'di uykum geldiği için içeriyi toplayıp uyumak için yukarı çıktım.

Sabah kalktığımda babam kahvaltı hazırlıyordu ona günaydın diyerek elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.

Geri geldiğimde babama yardım ederek kahvaltı hazırlayıp bir güzelce karnımızı doyurduk. Ben mutfağı topldıktan sonra üstümü değiştirip sahile indik.

Ben babama lavaboya gideceğimi söyledim ve yakın bir yerdeki lavaboya girdim.

Ama girdiğimde benim gibi sarışın bir kız vardı ve ağlıyordu. İlk başta takmadım ve işimi hallettikten sonra daha dayanamadım ve kızın yanına gittim.

-Hey iyimisin ne oldu?

-Benim arkadaşlarım..

Der demez ağlamaya başladı her halde kötü bir olay yaşamıştı. Ama yinede iyi bir kıza benziyordu.

-Tamam o zaman bize gidelim elini yüzünü yıka kendine gel. Her şeyi anlatacaksın.

Dedikten sonra galiba başka çaresi yoktu ki hem kabul etti.

Elini ve yüzünü yıkadıktan sonra babama arkadaşım olarak tanıştırdım. Bize gittiğimizde direk odama çıktık ve bana her şeyi anlattı. Adının Beste olduğunu öğrendim.

Uçak bileti alarak İstanbul'a geri döndü.

Bende akşam yemeğimi yiyerek uykunun kollarına kendimi attım.

MÜKEMMEL TESADÜFLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin