Jennifer
Ik doe mijn bh uit en doe mijn shirt aan ik voel dat ik wordt begluurd. Ik doe snel mijn shirt aan en draai me om. Casper staat met een enge grijns te kijken. Ik kijk naar beneden en merk dat ik alleen in een klein slipje sta en een los shirtje. "Fuck" scheld ik. Ik probeer weg te lopen maar Casper duwt me tegen de muur en er gaat een pijnscheut door mijn lichaam heen. Ik kreun van de pijn. Hij begint me ruw te zoenen en bijt op mijn lip. Ik hou mijn lippen stevig op elkaar. Hij merkt het en knijpt in mijn kont waardoor mijn mond automatisch open gaat. Hij dringt zijn tong fel naar binnen en begint met het 'masseren' van mijn borsten. Hij knijpt er gewoon fucked up hardt in. Hij pleurt me op bed en verkracht me voor de honderdste keer. "Ik ben thuis!" Hoor ik mijn vader roepen. "Je gaat je fking bek hier over houden anders ga je echt dood" en hij maakt zo'n beweging bij je nek. Ik ril en trek snel een jogging aan en ren naar beneden en knuffel mijn vader half dood. Ik loop snel naar de keuken en pak de macaroni die ik had gemaakt en stop het in de magnetron.
Piep piep piep pi-
Ik druk het knopje uit zet het op tafel neer en pak een glas cola voor mijn vader. Hij kijkt me dankbaar aan. Ik loop naar boven en zoek naar mijn mesjes. Ik snij dit keer op mijn ondergesneden pols 'GAME OVER' ik wou al bijna de laatste snee in mijn slagader zetten maar hou me in. Ik blijf leven voor mijn vader al weet ik dat bijna iedereen me dood had. Ik loop naar beneden en geef mijn vader een kus. "Sleepwell honey" zegt mijn vader. Ik knik lief terug en kruip mijn bed in dat meer bestaat uit een paar dekens als matras en een oud kussen plus 1 heel dik deken en that's it. Ik woel en val in slaap morgen naar school "yeah" sarcasme.
348 words
JE LEEST
Cuts ft. Nash Grier
FanfictionJennifer Alicia Lorenzo is 17 wanneer ze door een gruwelijke periode gaat. Het klinkt als een rijke naam maar dat is ze absoluut niet. Ze woont met haar vader in een achterbuurt. Ze wordt mishandelt door haar oudere broer en haar vader doet er alles...