Jennifer
Hij doet de deur open en gelijk horen we allerlei gerommel en lawaai. "Neeee ik mocht Cam!!" Roept een meisjes stem "Mahogany laat mij nu maar" ik loop naar binnen en rol mijn handen om mijn vest heen. Ik zet mijn bril recht en Nash kucht even.
Iedereen kijkt om en zien mij staan. "Zo Nash iemand mee gebracht" ik kijk rond en ik voel me ongemakkelijk worden. Ik zie J&J zitten. "OMG DAT ZIJN J&J!!" Gil ik. Ik sla mijn handen voor mijn mond en kijk beschaamd naar de grond. Ik hoor mensen zacht lachen en kijk op. "Hug?" Vraagt Johnson. Gauw knik ik en geef ze allebij een knuffel. "Laten we truth or date doen!!" Krijst matthew. Iedereen knikt "truth or dare nash" hij kijkt stoer "dare natuurlijk" een gemene grijns vormt zich op Mattew's gezicht. Ik grinnik zacht en Nash kijkt me nep-boos aan. "H-het s-s-pijt m-me Nash" stotter ik terwijl de tranen over mijn wangen lopen. Hij trekt me in een knuffel en sust me. "Blijf je slapen Jen" vraagt Jacob. Ik knik "heel graag zelfs" we lopen naar boven en beginnen alle matrassen te pakken. We gaan gezellig met z'n allen in de woonkamer liggen. Het is ong 30 graden dus moet ik nu wel korte mouwen aan. "Nash ik uh heb geen kleding" wil je van mij shirt en van Mahogany ondergoed?" Weer knik ik. We lopen naar boven en krijg een shirt van nash en onderbroekje+ sport beha van Mahogany. Ik trek het aan en loop zo snel mogelijl naar beneden en ga onder de dekens liggen. "Jenn we wouden nog even bij het kampvuur zitten. Je hoeft je nergens voor te schamen" ik knik stilletjes en sta op. Nu kan je al mijn sneeën zien. Ik loop naar buiten en sla mijn armen beschermend om mijn benen heen. Ik zie iedereen naar me kijken en er lopen tranen over mijn wangen. Ik wordt in een kniffel getrokken. Ik ruik de geur op en ruik dat het Nash is. "Wow ik wist wel dat sommige mensen zoch sneden, maar hierdoor sta ik wel even stil". Hoor ik Matt fluisteren. Ik kijk met betraande ogen op en loop weg naar buiten.
375 words
Wow slecht einde sorry heb nooit inspiratie voor het einde xx
Louiseee de eenhoorn🦄🦄
JE LEEST
Cuts ft. Nash Grier
FanfictionJennifer Alicia Lorenzo is 17 wanneer ze door een gruwelijke periode gaat. Het klinkt als een rijke naam maar dat is ze absoluut niet. Ze woont met haar vader in een achterbuurt. Ze wordt mishandelt door haar oudere broer en haar vader doet er alles...