Chapter 10

33 1 2
                                    

Jennifer
Als ik in de ochtend wakker wordt ga ik met mijn hand door mijn haar en schrik me half dood. Ik schreeuw en huil. Ik woel om me heen. Kaal. Ik. Ben. Kaal. Ik spring van mn bed en val op de grond. Ik voel iemand me in een knuffel trekken. "NEE LAAT ME LOS" Ik spartel om me heen. "shht" hoor ik zacht in mn oor. Ik laat me tegen degene aanvallen en snuif z'n geur op. Nash overduidelijk ik ruik het aan zijn parfum. Ik huil zacht tegen z'n schouder. Ik draai me naar hem om. "Nash?" Fluister ik zacht. "Yes babe?" Fluisterd hij terug. Voordat ik wat terug zeg kruip ik dichter tegen hem aan. "Waarom ben je hier je hebt toch een Meet&Greet?" Vraag ik zacht terwi ik een patroontje op zijn arm teken. "Ik-uh nou-uh ik wou gewoon graag bij je zijn zoals elke vriend doet" zegt hij zachtjes met kleine tranen bij zijn ooghoeken. Ik knuffel hem dichter tegen me aan en kijk omhoog. Hij kijkt naar mij en komt dichter naar me toe. Na een tijdje voel ik zijn lippen op de mijne.

Nash Point Of View🔥

Ik buig langzaam naar voor en plaats mijn lippen op de hare. Duizend vlinders ontploffen zich in mijn buik. En ik bijt voorzichtig op haar lip. Ze opent beetje bij beetje haar mond. En ik laat mijn tong bij haar naar binnen gaan. Mijn tong speelt een vurig spelletje met de hare. Ik sluit genietend mijn ogen en druk haar dichter tegen mij aan. Langzaam aan voel ik mezelf hardt worden. Fack.

Jennifer Point Of View💞

Hij bijt zachtjes op mn tong en ik open mijn mond. Zijn tong verkent mijn hele mond. Hij drukt me meer tegen hem aan en ik voel hem langzaam hardt worden. Ik trek terug en grinnikkend vraag ik zachtjes "komt dat door mij?" En ik wijs naar z'n broek. Hij bloost lichtjes "ja kijk wat je me aan doet" ik grinnik zacht. Voor ik het door heb zit Nash voor me op 1 knie. "Lieve Jenn ik ken je nog niet zo lang maarje bent het liefste meisje die ik ooit heb ontmoet. Wil je mijn meisje worden?" Ik knik met tranen in mn ogen. Ik spring op hem als hij weer recht staat en sla mn benen om zijn middel. Ik voel hem weer harder worden, maar negeer het en zoen hem vol met passie op de mond. We zijn even in ons eigen wereldje, tot de deur werd geopend met geweld. "NAAAASHHH JE BENT TE LAAT ALWEER!!"

----—------—-------——-
433 words
Dat was het dan alweer💞 sorry not sorry ik kan bijna nooit updaten. Ik zit in een mentale breakdown. Het gaat weer achteruit. Dus als het updaten achteruit gaat kan ik er niks aandoen..😕😘

Xx Loutjee❤️🔥

Cuts ft. Nash GrierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu