BABY SİTTER 3

850 26 1
                                    

Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu en sonunda gözlerimi kaçırıp ellerimize baktığımda ten uyumumuzun mükemmelliği nefesimi kesiyordu. Lauren elini çektiğinde ''Belkide sen açmalısın'' diyip kenara çekildi. Lauren'in gözleri endişeli bir şekilde etrafı süzerken kapıyı açmak aklıma geldi . Cam kenarına geçtim Lauren'de bindikten sonra ortamızda 1 kişilik boşluk kalmıştı . İkimizde çantalarımızı o boşluğa koyduğumuzda dışarıyı seyretmeye ve az önceki olayı düşünmeye başladım. Lauren cidden mükemmel bir kızdı. Parmak uçlerı ılık ve pürüssüzdü. Bİr anda Lauren ''Hadi fotoğraf çekinelim'' dediğinde kafamı evet anlamında sallayarak ona biraz yaklaştım. Tanrım! Bacaklarımız birbirine değerken ne kadar sıcak olduğunu fak ettim. Sanki cildi yanıyordu belkide benimki çok sıcaktı. Belkide Miami çok sıcaktı . Lauren çekiyorum dediğinde gülümsedim.'' Çektim!'' bu sefer sesi daha samimi gelmişti. Telefonumu elime alıp direk hangi hesabında paylaştığına baktım. Fotoğrafımın bulunmadığı bir hesapta olduğum için kim olduğumu tahmin edemezdi. Tumblr da paylaştığını görünce fotoğrafı hemen ss aldım. Biraz konuşmak istiyordum ve Lauren in bana soğuk davrenmesınıda istemiyordum. Ne kadar çekinsemde '' Annem ile ne zaman tanıştınız'' diye sordum. Annem kafasını bana çevirip ''Camila bunu sonra konuşsak'' diyerek imalı bir bakış attı. Lauren anında kafasını  başka tarafa çevirdi ve ben burda değilmişim gibi davranmaya başladı . AH! Hadi ama bunda ne vardı cidden .  Bir kaç sessiz ve sıkıcı dakikadan sonra gelmiştik. Kapıdan indiğimde yeni evimiz olduğunu düşündüğüm büyük bahçeli eve baktım. Annem orayı ilerlediğimi görünce ''Evet tatlım evimiz burası '' dedi. 3 katlı tatlı bir evdi. Bahçe kapısını açtığımda taşlı bir yol vardı . Lauren çantalarımızı getirmişti . Almak için elimi uzattığımda ''Teşekkürler'' diyerek aldım . ''Önemli değil'' dediğinde gözlerine baktım. Mükemmel yeşillerine saatlerce bakabilirdim. Annem yanımıza gelip "Nasıl  beğendim mi?" Diye sordu. "Evet bu çok şirin" dedim. Annem okula yakın olduğu burasını sakin ve güvenli olduğu hakkında uzunca bir konuşma yaparken ben etrafı izliyordum. Anneme "Ben arka bahçedeyim" dedim ve arkaya ilerledim. Büyük bir havuz vardı ve etrafı çimlerle kaplıydı. Evden arka bahçeye çıkabileceğimiz bir kapı vardı. Arka tarafı çok beğenmiştim. Eve girmek için tekrar ön tarafa geçtiğim de annemler içeriye çoktan girmişti.  Babam yakın zamanda gelecekti. İşleri yoğundu ve orada kalması gerekti. Annem lerin sesi salon olduğunu  tahmin ettiğim yerden geliyordu. İçeri ye girdiğimde köşeli bir koltuk büyükçe bir televizyon ve puflar vardı. Oda beyaz ve mavi ağırlıklıydı. İç açıcı ve ferah bir salondu.  Anneme "Valizlerimiz ne zaman geliyor?" Dediğimde biraz düşündü ve "Bence oradakiler orada kalsın . Alışverişe çıkmaya  ne dersin?"  Tanrıya şükür annemi seviyorum . "Anne sen Harikasın! " dedim ve boynuna atladım. "Peki ya Lauren?" "Camila o burada oturduğu için eşyaları önceden geldi fakat siz beraber alışverişe gidebilirsiniz" Diyerek Lauren ' e döndü "Benim için uyun" Dedi ve gülümsedi. Tıpkı bir melek! Annem bize bir miktar para verdi ve Lauren in bizi götürebilecegini söyledi. Kapıdan çıktığımız da "İstersen yürüyelim zaten yakın" kafamı evet derecesine salladım ve onu takip etmeye başladım "Kaç yaşındasın? " dediğinde biraz şaşırdım ve "16 sen?" Dedim.  "18 büyük ihtimalle aynı lisedeyiz. Gerçi okulların kapanmasına az kaldı." Onu doğrulayan bir ses çıkardım. "Shawn ı nereden tanıyorsun? "  Dedi . "Kendisi 6 yıldır arkadaşım bir ara bizde burada otururduk. " dedim. Bu sefer onaylayıcı bir ses ondan gelmişti. "Eve hiç erkek aldın mı ?" Tanrım ne diyiyor du!  "Tanrım! Saçmalama daha 16 yım!" Dedim bir kahkaha attı ve "Ben senin yerinde olsam yapardım sonuçta ailen evde olmuyor." Haklıydı istesem yapardım . Ama şimdi buda neydi . Bakire mi çok merak etmiştim. Düşüncesi bile kötüydü "Hiç yaptın mı?" Dediğimde "Hayır neden merak ediyorsun büycür? " Bücür mü? Cidden mi ? "Hadi ama aramızda 2 yaş var Bücür de neyin nesi?" Dedim. "Hadi oradan veletin tekin Camila." Dediklerini duymaya çalışıyordum.  Ne demekti bu ?  Daha yeni tanışmıstık . "Geldik." Dediğinde önümüzdeki koca yapıya bir bakış attım ." Giriş kapısına yöneldiği ni tahmin ettiğim merdivenleri çıkarken  Lauren de arkamdan geliyordu. Kapıdan girdiğimizde H&M mağazası gözüme bir hoş gözüktü uzun bir alışveriş olacağı kesindi.
○●○●○
Elimizdeki poşetler ile yemek katına çıktığımız da "Ne yiyebiliriz? " Diye sei bir şekilde düşündüm.  İkimizde aynı anda pizza dediğinde minik bir kahkaha attım Lauren aynı Yüz ifadesi ile etrafta pizza satan bir yer arıyordu. Hadi ama biraz yumuşak olamaz mı? En sonunda pizzalarimiz Sipariş etmiş beklerken karşımda gördüğüm çocukla dondum.

-BABY SİTTER-camrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin