Baby Sitter 4

804 23 0
                                    

°•Not :bu bölüme sinir olabilirsiniz ben oldum çünk skdhjdgjsdhjsdb°• Shawn yanımıza koşarak gelirken ben olduğun yerden kalktım ve ona doğru ilerlemeye başladım. Aramızda az bir mesafe kalmışken karşı karşı ya birbirimize bakıyorduk.  Birbirimizin gözlerine bakarken ani bir haraket ile boynuna atladım. Cidden çok özledigim arkadaşımın kokusunu içime çektim . Elleri belimi kavradığında yumuşak sesiyle "Seni çok özledim " Dedi.  "Bende seni Shawn" Dediğimde ayrılrıldık. "Gelsene oturalım hem biraz konuşuruz.  Bu Lauren "
Shawn "Biliyorum aynı okuldayız ve çok yakınız" Dedi imalı bir şekilde. Bu ne Miami deki herkes böyle mi? Lauren anında "Yaa ne demessin" bunu bir ara ikisine de sor malıydım.  Şimdi sorsam cevap vermeyeceklerdi daha ilk saniyelerden anladım. Lauren in yüzü düşmüş bir şekil de pizzasını yerken Shawn "Yarın bir parti var bizim evde hem sanada hoşgeldin demiş oluruz gelsene? " Dedi . Lauren "Annesine sormamız gerek ve olmaz daha yeni taşındılar yerleşmesi gerek." Dedi. Shawn anında ölümcül bir bakış attı. İkisinide seviyorum ama bu da ne şimdi. Herkes bir garip . "Bence benim fikrimi sormalısınız " diyip kollarımı bağladım.  Lauren kafasını evet anlamında salladı. Pizzalarimiz bitince "Shawn daha sonra görüşürüz parti işini düşüneceğim " diyip tekrar sarıldık. Lauren el salladı ve alanı terk ettik. Çıkışa ilerledik...

□■□■□■□

Eve geldiğimizde anneme olan biteni kısaca anlattım. Parti işini sorduğumda izin verdi. Bir kaç gün okula gitmeyecekmişim. Lauren ben de gitmeyecegim diye gitmiyor. İzin vermesinde bir hayli bozuldu . Tumblr da baya popüler bir kızdı. Büyük ihtimalle oda partiye gelecekti. Partide Shawn la baş başa kaldım kısacası.  En azından özlem gideririz.  "Sen geliyormusun Lauren?" Dedim."Nereye? "
"Parti?"
Diye ekledi başımı olumlu anlamda salladım. "Evet geliyorum." Soğuk tavırları dikkatimi çok çekiyordu . Lauren farklı bir kızdı. "Shawn La aranızda ne geçti" dediğimde cevap vermeden bahçeyi terk etti. Odalarımız çatı katındaydı. En üst kata çıkmak için merdivenlere yöneldim.  3. Kata geldiğimde karşılıklı 2 oda vardı ve birde tuvalet. Annem siyah kapılının benim olduğunu söylemişti.  Lauren e inat kapıyı sertçe kapatarak odaya girdim. Tek kişilik bir yatak büyük bir çalışma masası ve gömme dolap vardı. Gayet sade ve güzeldi. Geniş bir balkonda vardı. Balkona girdiğimde 2 kişilik bir masa ve sandalye vardı . Arka bahçeye bakan balkondan neredeyse tüm mahalle gözüküyordu.  Lauren 'in balkonuda ön bahçeye bakıyor olmalıydı.  Odaların içinde tuvalet olamamış olması saçma geldi.
Annem seslendi "Camila poşetler inizi alın!" Aşağıya koşar adımlarla indim ce poşetler in hepsini aldım . Kesinlikle poşet taşıyan bir panda benziyordum.  Lauren merdivenleri başında beni görünce gülmemek için kendini zor tuttu. Biliyordum! Poşetler ini elimden aldı ve odasına gitti. Kahkaha sesini duyabiliyordum. Kim bilir nasıl gözüküyordum.Saat akşam sekizdi. Yorgun olduğumdan direk odama girdim. Altıma şort ve üstüne askılı bir  badi geçirdim. Tuvalete yüzümü yıkamaya girdiğimde Lauren in odasından ses gelmiyordu. odama girdim ve güzel bir uyku için yatağıma girdim .

-BABY SİTTER-camrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin