Baby Sitter 2

981 29 3
                                    

Annem beni uyandırma ya çalıştığınında çoktan uyanmış rüyanın devamını getirmeye çalışıyordum. Rüyamda Lauren ' e sarılmış uyuyorduk.  Uyandığımızda pizza sipariş veriyorduk.  Bu onun ve benim en sevdiği yiyecek tanrım! Bu çok mükemmel. Uçakta ineceğimize dair bir anons yapıldığında Telefonumu açtım . 1-2 dakika sonra indiğimizde hala karnımı doyurmadığımı fark ettim . Anneme aç olduğumu söyledim . Herhangi bir kafede kahvaltı edebileceğini söyleyerek bana bir miktar para verdi. Karşıdaki kafeye girdiğimde annem yanıma geleceği hakkında bir mesaj attı.
-yazarın ağzından-
Camila kahvaltısını sipariş etmek için kasaya yöneldi. Donut menüsünden sipariş vererek bir masaya oturdu. Farklı isimler arasında kendi isminin okunmasını bekliyordu. Gözleri yeşil gözlerle buluşmuştu . evet! bu oydu ve orada onu bekliyordu . Camila karşı masadaki genç kıza aşkla bakarken kız yeşillerini kaçırdı. Camila kendi isminin okunmasıyla ani bir haraketle olduğu yerden kalktı ve tepsisini aldı. Geri döndüğünde olduğu yerde çivilendi. Masasına şaşırmıs ve heyecanlı bir şekilde bakarken ilerlemek aklına geldi . Masasına ilerlediğinde yerine tekrar oturdu ve karşı sandalyesinde ki kızın ''Merhaba'' demsine karşılık olarak ''M-merhaba'' diye kekeledi karşısındaki kızın onun aksine gayet sakin bir şekilde ''Ben Lauren'' dedi . ''Ah, senin ismini biliyorum ve senin sapığınım senin herşeyini biliyorum'' demek isterdi fakat hiç bozuntuya vermeden ''Bende Camila memnun oldum '' dedi en sevimli gülümsemesi ile . Fakat Lauren bundan hiç etkilenmemiş bir şekilde yapmacık bir gülümseme takındı . Camila bundan memnun olmamış bir şekilde içten içe üzüldü. Peki Lauren neden buradadı ve neden  yanında oturuyordu? Camila dayanamayıp ''Neden'' diye sordu . Lauren akıllı bir kızdı . '' Hmm. ben yeni bakıcınım ve burada seninle anneni beklemeliyiz'' dediğinde Camila yüzüne en ciddi ifadesini takındı ve olayı anlamaya çalıştı . Tam ağzını açıp konuşacakken annesinin sesini duydu ''Demek sana bahsettiğim özel kişi ile tanıştın!'' dedi sevinçle Sinuhe genç kız tekrar bir şok yaşadı. Annesi ''Tatlım bu bakıcın . Biliyorsun baban ve ben her zaman ecde olamıyoruz ve Lauren artık hep seninle . Merak etme onu yıllardır tanıyorum ve sana yardımcı olacaktır '' Camila sevindiğini belli etmeden ''Anne bu harika bir haber fakat ben kendi başımın çaresine bakabilecek kadar büyüdüm .''dedi annesi ''Camila zaten Lauren sana bir bakıcı gibi değilde arkadaş gibi davranacak ve ayrıca artık bizde kalıyor mazeret istemiyorum bu konu burada kapandı .'' Camila ne kadar sevinmişti hadi ama birazda olsa belli etmeliydi. Lauren bu sefer içten ama imalı bir gülümseme ile ''Çok eğleneceğiz'' dedi. Peki bu nasıl bir eğlenceydi ? Camila neler olabileceği hakkında düşüncelere dalarken annesi ve Lauren koyu bir sohpete dalmış Camila kahvaltısını aklına getirdiğinde kahvesinin soğumuş olduğundan korkarak hemen bitirmek için eline aldı. Bir yudum aldı ve donutundanda bir ısırık aldı . Ve annesine Shawn ı hatırlatmak istedi ''Anne böldüğüm için üzgünüm ama bugün içerisinde Shawn ile buluşabilirmiyim ?'' annesi ona dödü ve '' Hadi ama artık buradayız sonra görüşebilirsiniz yeni evimize gitmeliyiz ve Lauren ile birbirinizi iyice tanımanız lazım '' dedi. Haklıydı da . Kafeden ayrıldıklarında annesi bir taksi çevirdi ve adresi verdi . Camila Lauren ile arkada oturacaktı : Kapıyı açmaya çalıştığında aynı anda Lauren de elini uzatınca parmak uçları birbirine değimiş ve gözlerinin içine bakmıştı.  


-BABY SİTTER-camrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin