-Lauren in ağzından-
Güzel uykumdan Camila nın sesi ile uyandım. . Hava daha aydınlanmamıştı ve saat 4:32 ydi. Bu saatte söylenme amacı neydi?! Yatağımdan kalkıp onun odasına doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda ismimi sayıklıyordu. Yatağında kıvrılmış yorganı üzerinden düşmüştü. Ayağındaki çoraplar çizgili ve maviydi. Gözleri kapalıyken kirpikleri çok güzel duruyordu.Daha sesli bir şekilde ismimi tekrarladığında yatağın başına oturdum. Saçlarını okşamaya başladım ve elimi yanaklarına indirerek ''Ben burdayım meleğim'' dedim. ''seni seviyorum Lauren'' dediğinde uyku halinde kısık çıkan sesi çok tatlı gelmişti. Yataktan kalkmaya yeltelendiğimde Camila rahatsız olmuşçasına kafasını oynattı ve gözlerini araladı . Siktir! ya hatırlıyorsa ''Burda ne işin var'' dediğinde biraz olsa rahatladım. ''Uykunda ismimi sayıklıyordun bende geldim . Kim bilir neler görüyordun!'' diye tersledim . Yüzü kıpkırmızı olmuştu. ''Bir sorun mu var diye bakmak istedim'' diye klediğimde kafasını pekala der gibi salladı. Mini şortu bacaklarını gösterirken gözlerim oraya kaydı. Saçlarıyla oynamaya başladığında dayanamayıp ayağı kalktım. Yavaşça yorganı almaya eğildiğimde hala bana baktığını hissediyordum. Yorganı alıp yavaşça örttüm ve odadan çıktım ''İyi geceler Lolo'' dedi. Biliyordum o beni heryerden takip eden kızdı. İtiraf etmesini bekliyordum.
--------------------
Yatağımdan rahatsız bir biçimde kalktım güneş ışınları gözüme ve vücuduma hücum ederken perdeyi çekmek için kalktım.Perdeleri çektikten sonra tuvalete gittim. Gece olan olay aklıma gelince gülümsedim. Her ihtimale karşı kapıyı tıklattım. Ses gelmeyince girdim. İşimi hallettikten sonra odama ilerlediğimde Camila yeni odasından çıkıyordu. Dün aldıklarımızı karıştırıp salaş birşeyler giydim. Aşağıya indim kahvaltı hazırdı ''Günaydın '' dedikten sonra masaya oturdum. ''Camila ya seslenirmisin Lauren '' dedi Sinuhe hanım (of hanım nedir khjwapefkjodh) tam kalkacakken Camila nın sesi duyuldu ''Ben geldim!'' dedi neşeyle. Tam karşıma oturarak bana bir bakış attın. Bu neydi şimdi? Boşvermeye karar verdim ve kahvaltıma başladım.''Bugün Shawn ın partisine gidiyoruz.'' dediğinde annesi görmeyecek şekilde dik dik bakmaya başladım. Annesi ''Kızlar bende eşimde 1 hafta evde yokuz iş için gitmeliyiz.'' gibi birşeyler söyledi. Camilaya odaklandığımdan anlayamadım.Shawn ı sevmediğimi anlamıştı ve devam ediyordu . Amacı beni deli etmekti!
-1saatsonra-
Odamda oturmuş kitap okurken Camila birden odaya daldı. " hazırlanmalısın parti var." Dedi. Ona olanları anlatamazdım inanmaz. "Shawn mesaj attı 5 Te orada olmalıyız" dedim . Saat henüz 12ydi. Kafasını salladı ve odadan çıktı. Duş almam gerekiyordu. Üstümdekileri çıkartıp koşarak banyoya girdim. Suyu açıp ılık bir duş almaya başladım.
-Camilanınagzından-
Lauren banyodaydı gelen şeylerden anlayabiliyordum. Birden bana seslenince istemeden de olsa yerinden kalktım. Banyo kapısını tıklayıp onu bekledim. Kafasını kapıdan çıkartarak "Havlusu unutmuşum getirirmisin?" Dedi. "Tamam"diyerek odasına ilerledim. Yerde gördüğüm mor sütyenine kayan gözlerimi engellemek için havlusunu aramaya başladım. Kapının arkasında asılı olan havluyu aldım ve banyonun kapısına gittim tıklayıp bekledim. Elini uzatınca havluyu eline tutuşturdum.